AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3161 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper man får en situasjon neste år hvor både hint, stemme, sangstemme og væremåte passer på minst to personer, slik at det faktisk blir spennende. Anonymkode: ce451...44b Det er jo akkurat det det gjør med Cess og Ulrikke da. Enkelte ting passer bedre på den ene enn den andre, og motsatt på andre ting. Alt i alt kan det være hvem som helst av de. Anonymkode: d7fda...afa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3162 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Syns det er like gale begge veier jeg, mange hissige Ulrikke-fans i tråden også. Anonymkode: efddb...391 Nei, ikke hissige, mer konstaterende, som sikkert noen av de som av en eller annen merkelig grunn tror noe annet blir provosert av. Selv vet jeg at Ulrikke er trollet, uten at det gjør meg hissig. Anonymkode: ce451...44b 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3163 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har fulgt hele tråden, men første gang jeg skriver noe. Jeg har vært veldig engasjert i programmet og synes det er er minst like gøy å lese tråden her som å se programmet. Men hvis Marcus Bailey er Elgen og Ulrikke Brandstorp er Trollet, blir jeg litt skuffet. "Alle" har jo gjettet dette siden første episode. Da blir det ikke så spennende. Spesielt Elgen. Hvis Marcus er Elgen, så synes jeg Bailey's-flasken i første episode ble et for åpenbart hint. Kanskje de ikke burde lage så tydelige hint allerede fra første episode, og at deltakerne ikke får synge sanger de har sunget i media før. Anonymkode: 2d4f4...cb2 Enig! Anonymkode: ce451...44b 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3164 Skrevet 12. desember 2020 maskertbruker skrev (Akkurat nå): Hun har på seg høye sko som seg selv, mens kostymet er ganske så flatt. Lett å se at personen inni kostymer like høy som Ulrikke. (Av åpenbare grunner.) Klar over at hun har på seg sko, men hun står lenger bakover enn trollet og høydeforskjellen er allikevel større en skoene. I tillegg bøyer Ulrikke seg mye, og fortsatt er hun en del høyere. Anonymkode: d7fda...afa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3165 Skrevet 12. desember 2020 Frøken detektiv skrev (53 minutter siden): NRK har bestemt seg for å melke suksessen med Maskorama og skal lage ny sesong står det på VG nå. De fleste program som blir seersuksesser får minst 10 sesonger, så det kommer ikke som noen bombe, rart å kalle det «melking», NRK tjener vel ikke noe spesielt på hva de sender. Anonymkode: ce451...44b 9
Djækklåsst Skrevet 12. desember 2020 #3166 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Marsh skrev (1 time siden): Majoriteten av de som ser Maskorama er neppe her inne og leser. På NRK sine sider er det mange som tipper andre navn enn Ulrikke og CEss, uten å bry seg så mye om hintene. Så for de vil det nok uansett være en overraskelse om det er Ulrikke som er trollet. Det er sikkert det, men er det offentlig hva folk tipper? Står det noe om prosentvis fordeling? Endret 12. desember 2020 av Djækklåsst
maskertbruker Skrevet 12. desember 2020 #3167 Skrevet 12. desember 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Klar over at hun har på seg sko, men hun står lenger bakover enn trollet og høydeforskjellen er allikevel større en skoene. I tillegg bøyer Ulrikke seg mye, og fortsatt er hun en del høyere. Anonymkode: d7fda...afa Oki! Da ser du noe helt annet enn meg. Forklar gjerne etter programmet hvordan du mener de lurte oss med å krympe Trollet i videoen, når det viser seg å være Ulrikke. 4
JohanneK Skrevet 12. desember 2020 #3168 Skrevet 12. desember 2020 Mine gjettinger har lenge vært Cess, Solli og Herman, jeg står fortsatt på det. 😊 Så får vi snart se på tv hvem de er 🙂
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3169 Skrevet 12. desember 2020 maskertbruker skrev (3 minutter siden): Oki! Da ser du noe helt annet enn meg. Forklar gjerne etter programmet hvordan du mener de lurte oss med å krympe Trollet i videoen, når det viser seg å være Ulrikke. I motsetning til Ulrikke-klanen så har jeg ikke påstått at Trollet ER Cess eller IKKE er Ulrikke. Jeg sier bare det jeg ser, men jeg vet jo ikke. Men jeg håper det ikke er Ulrikke, fordi det ville bare vært altfor kjedelig. Anonymkode: d7fda...afa 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3170 Skrevet 12. desember 2020 Det høres så ut som Cess i episode 1 når trollet snakker.. veldig spent på fasiten Anonymkode: d1040...5c9 2
Highhopes Skrevet 12. desember 2020 #3171 Skrevet 12. desember 2020 maskertbruker skrev (9 minutter siden): Den største underholdningen med dette programmet har vært å lese alle de ville teoriene og overtolkningene av hint, spesielt fra Cess-leiren. Håper dette fortsetter neste sesong 😂 Kanskje overtolking, kanskje hint. Jeg blir som sagt ikke veldig sjokkert om det er Ulrikke, selv om jeg tror det er Cess. Jeg syns den største "underholdningen" er at Ulrikke-leiren angriper alle som tror det er Cess med at det er Ulrikke, men kjenner jeg ikke gidder å være med i en eller annen debatt vedrørende dette. Jeg syns derimot det er gøy at det er en debatt rundt to personer det kan være og at ikke alle er enige om én person. Det er vel en grunn til at Trollet er det store diskusjonsemnet i tråden. 2
Oida Skrevet 12. desember 2020 #3172 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er ikke bare en sjanse for, det er så godt som sikkert. NRK har prøvd å skape overraskelse gjennom alt dette tøvet med at «trollet kan ikke være Ulrikke», som har virket mot sin hensikt og fått de fleste med er snev a logisk sans til å skjønne at trollet er nettopp Ulrikke. Hvorfor skulle de ellers holde på med alt dette tøvet? Anonymkode: ce451...44b Nå er det vel ikke nrk som har skapt støy rundt at trollet ikke kan være Brandstorp. Det er Brandstorp selv som har melket denne oppmerksomheten for alt det er verdt. Jeg håper det ikke er henne som er trollet. 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3173 Skrevet 12. desember 2020 Endelig har Silje fått et antrekk som ikke ser ut som noe hun har stjålet i klesskapet til en voksen. Hun hadde en damesmoking med smale bukser på seg i innslaget rett etter Dagsrevyen, i alle fall. 👍 Jeg tror ikke trollet er Cess. På de sangopptakene jeg har sett på Youtube synes jeg ikke stemmen hennes er så fin som trollets. Anonymkode: 9616f...514 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3174 Skrevet 12. desember 2020 JohanneK skrev (17 minutter siden): Mine gjettinger har lenge vært Cess, Solli og Herman, jeg står fortsatt på det. 😊 Så får vi snart se på tv hvem de er 🙂 Da får du deg to overraskelser i kveld. Anonymkode: ce451...44b 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3175 Skrevet 12. desember 2020 Oida skrev (3 minutter siden): Nå er det vel ikke nrk som har skapt støy rundt at trollet ikke kan være Brandstorp. Det er Brandstorp selv som har melket denne oppmerksomheten for alt det er verdt. Jeg håper det ikke er henne som er trollet. Joda, NRK lot Ulrikke stille som duettpartner til vikingen som seg selv. Og programlederen sa «da kan ikke Ulrikke være trollet». Så NRK startet tullet Anonymkode: ce451...44b 2
Frøken detektiv Skrevet 12. desember 2020 #3176 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): De fleste program som blir seersuksesser får minst 10 sesonger, så det kommer ikke som noen bombe, rart å kalle det «melking», NRK tjener vel ikke noe spesielt på hva de sender. Anonymkode: ce451...44b Du får spørre NRK da 😄
Mkigjen Skrevet 12. desember 2020 #3177 Skrevet 12. desember 2020 Hadde vært artig om det hadde vært noen vi overhodet ikke hadde nevnt 1
missmcbeal Skrevet 12. desember 2020 #3178 Skrevet 12. desember 2020 Hæh, sang de uten autotune nå? Trollet og Elgen hørtes annerledes ut nå. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3179 Skrevet 12. desember 2020 Jeg også hører Cess! Men jeg håper ikke det er Ulrikke, det blir for dumt. Det har vært så mange (dumme) «bevis» på at hun ikke er trollet, og det er bare så teit. Anonymkode: a8bf1...b77 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå