AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2581 Del Skrevet 7. desember 2020 Det er nok ikke Ulrikke inne i Trollet nei, la oss bare godta det alle sammen. Ulrikke har sagt hun lenge har visst at hun skulle synge duett. De hadde ikke booket henne inn til duett hvis hun var trollet. Når det først oppstår spekulasjoner rundt at Ulrikke er trollet er det klart NRK velger å spille videre på det! Å avkrefte at det var Ulrikke ved å f.eks ha de på scenen samtidig hadde jo gått imot hele konseptet. De har helt klart ønsket å beholde spekulasjonene om Ulrikke i trollet, og for alt vi vet bedt henne om å få det til å se ut som om hun har litt dårlig tid etter duetten. Programledere og panelet har fått beskjed om å diskutere mellom seg at det ikke kan være Ulrikke fordi hun var der, "men vent nå litt, vi har jo ikke sett de samtidig" Å oppdatere Wikipedia er jo også bare en måte "markere" Maskorama og sette spor. De har nok tenkt til å ha en sesong nr 2 for å si det sånn. Jeg tror det er Cess, jeg hører og ser Cess i alt trollet gjør. Men som det oppegående mennesket jeg er, så vet jeg at det er sånn hjernen vår fungerer. Vi ser og hører det vi ønsker å se, og hjernen min kan spille meg et puss der. Det er jeg heldigvis klar over, i motsetning til et par av de ihuga Ulrikke-fansene. Jeg håper vel egentlig at det ikke er noen av de. Det hadde vært mest gøy. Jeg tror uansett ikke det er Ulrikke, hintene må tolkes for mye og Ulrikke var ikke kjent for 1,5 år siden. Jeg hadde aldri hørt navnet før MGP, og jeg er litt kjendisnerd... 🤷♀️ Anonymkode: 9a415...b84 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2582 Del Skrevet 7. desember 2020 Nå har jeg ikke oversikt over alle hintene, men kan trollet være Herborg Kråkevik? Hun har tydeligvis vært i Norge en stund nå selv om hun bor i Danmark. Og hun gleder seg til å feire jul med familien i Danmark snart. (Ref. God morgen Norge) Anonymkode: bdfe4...8d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsh Skrevet 7. desember 2020 #2583 Del Skrevet 7. desember 2020 Ulrikke, Cess eller noen andre... Dommedag er lørdag og da får vi vite det. Skulle det ikke være Ulrikke, legger jeg meg ikke ned og gråter av den grunn, men blir faktisk litt glad for at en av kjendisene ikke var så lett å gjette på. Neste sesong må hintene være litt vanskeligere, for Norge er et lite land og har ikke så mange kjendiser å ta av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsh Skrevet 7. desember 2020 #2584 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er nok ikke Ulrikke inne i Trollet nei, la oss bare godta det alle sammen. Ulrikke har sagt hun lenge har visst at hun skulle synge duett. De hadde ikke booket henne inn til duett hvis hun var trollet. Når det først oppstår spekulasjoner rundt at Ulrikke er trollet er det klart NRK velger å spille videre på det! Å avkrefte at det var Ulrikke ved å f.eks ha de på scenen samtidig hadde jo gått imot hele konseptet. De har helt klart ønsket å beholde spekulasjonene om Ulrikke i trollet, og for alt vi vet bedt henne om å få det til å se ut som om hun har litt dårlig tid etter duetten. Programledere og panelet har fått beskjed om å diskutere mellom seg at det ikke kan være Ulrikke fordi hun var der, "men vent nå litt, vi har jo ikke sett de samtidig" Å oppdatere Wikipedia er jo også bare en måte "markere" Maskorama og sette spor. De har nok tenkt til å ha en sesong nr 2 for å si det sånn. Jeg tror det er Cess, jeg hører og ser Cess i alt trollet gjør. Men som det oppegående mennesket jeg er, så vet jeg at det er sånn hjernen vår fungerer. Vi ser og hører det vi ønsker å se, og hjernen min kan spille meg et puss der. Det er jeg heldigvis klar over, i motsetning til et par av de ihuga Ulrikke-fansene. Jeg håper vel egentlig at det ikke er noen av de. Det hadde vært mest gøy. Jeg tror uansett ikke det er Ulrikke, hintene må tolkes for mye og Ulrikke var ikke kjent for 1,5 år siden. Jeg hadde aldri hørt navnet før MGP, og jeg er litt kjendisnerd... 🤷♀️ Anonymkode: 9a415...b84 Hun var med i stjernekamp for 2 år siden, og mgp før det, så hun har vært kjent i lengre enn 1,5 år. Ikke alle som vet hvem Cess er heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 7. desember 2020 #2585 Del Skrevet 7. desember 2020 Njaa skrev (1 time siden): Jeg vil si at "elgen har reist flere land rundt for å underholde" er direkte løgn/feil hvis det er Bailey, og de har ikke gjort det med noen av de andre. Så vidt jeg skjønner var han med i et program som handlet om å oppsøke familien sin i USA i 2014. Hvis det å spille basketball mot faren din er å reise flere land rundt for å underholde er det helt tåpelig. Jeg hadde aldri hørt om denne Bailey før Maskorama, så jeg er også i tvil om han er kjent nok. Alle de andre er A-kjendiser. Hvis du ikke har barn i hus eller ser på dansekonkurranser så vet man jo ikke hvem han er. Bailey hadde en sentral rolle i musikalen Book of Mormon i perioden 2017 - 2019. Så jeg vil påstå han er kjent for flere enn de som har barn eller ser på dansekonkurranser. Men om det er han som er elgen er en annen sak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 7. desember 2020 #2586 Del Skrevet 7. desember 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nok ikke Ulrikke inne i Trollet nei, la oss bare godta det alle sammen. Ulrikke har sagt hun lenge har visst at hun skulle synge duett. De hadde ikke booket henne inn til duett hvis hun var trollet. Når det først oppstår spekulasjoner rundt at Ulrikke er trollet er det klart NRK velger å spille videre på det! Å avkrefte at det var Ulrikke ved å f.eks ha de på scenen samtidig hadde jo gått imot hele konseptet. De har helt klart ønsket å beholde spekulasjonene om Ulrikke i trollet, og for alt vi vet bedt henne om å få det til å se ut som om hun har litt dårlig tid etter duetten. Programledere og panelet har fått beskjed om å diskutere mellom seg at det ikke kan være Ulrikke fordi hun var der, "men vent nå litt, vi har jo ikke sett de samtidig" Å oppdatere Wikipedia er jo også bare en måte "markere" Maskorama og sette spor. De har nok tenkt til å ha en sesong nr 2 for å si det sånn. Jeg tror det er Cess, jeg hører og ser Cess i alt trollet gjør. Men som det oppegående mennesket jeg er, så vet jeg at det er sånn hjernen vår fungerer. Vi ser og hører det vi ønsker å se, og hjernen min kan spille meg et puss der. Det er jeg heldigvis klar over, i motsetning til et par av de ihuga Ulrikke-fansene. Jeg håper vel egentlig at det ikke er noen av de. Det hadde vært mest gøy. Jeg tror uansett ikke det er Ulrikke, hintene må tolkes for mye og Ulrikke var ikke kjent for 1,5 år siden. Jeg hadde aldri hørt navnet før MGP, og jeg er litt kjendisnerd... 🤷♀️ Anonymkode: 9a415...b84 Hvor lang tid i forveien booket de inn duettpartnerne, tror du? Vikingen kunne like godt ha gått ut forrige uke, så dette har de ikke visst i en evighet. De valgte Ulrikke til å synge duett for å skape mer tvil og flere overskrifter. Ingenting ville frydet NRK mer enn at halve seermassen var sikre på at Trollet er noen andre enn den det er. Da ville de aldri i verden hentet inn den personen for å avkrefte det. Dere lar dere lure. Man hører jo at det er Ulrikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2587 Del Skrevet 7. desember 2020 Kan trollet være Hanne Sørvåg? Nekter tro at det er Cess, den stemmen er altfor bra til ikke å være proff! Anonymkode: 5b369...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 7. desember 2020 #2588 Del Skrevet 7. desember 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kan trollet være Hanne Sørvåg? Nekter tro at det er Cess, den stemmen er altfor bra til ikke å være proff! Anonymkode: 5b369...250 Ikke like bra stemme, og langt unna sangteknisk. Helt umulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamusAran Skrevet 7. desember 2020 #2589 Del Skrevet 7. desember 2020 maskertbruker skrev (2 minutter siden): Ikke like bra stemme, og langt unna sangteknisk. Helt umulig. Du mener Cess har bedre sangstemme enn Sørvåg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2590 Del Skrevet 7. desember 2020 maskertbruker skrev (17 minutter siden): Hvor lang tid i forveien booket de inn duettpartnerne, tror du? Vikingen kunne like godt ha gått ut forrige uke, så dette har de ikke visst i en evighet. De valgte Ulrikke til å synge duett for å skape mer tvil og flere overskrifter. Ingenting ville frydet NRK mer enn at halve seermassen var sikre på at Trollet er noen andre enn den det er. Da ville de aldri i verden hentet inn den personen for å avkrefte det. Dere lar dere lure. Man hører jo at det er Ulrikke. Kjenner jeg produksjonen rett, og de behandler Maskorama som andre serier så har de hatt et knippe med artister booket inn for drøye 6 måneder siden. Antageligvis 6-7 stk for å ta høyde for mann/kvinne match om det har vært viktig, og de fire "utvalgte" fikk beskjed forrige uke. Dette er den dyreste varianten, da man betaler et depositum for de man booker inn, men ikke bruker. Alternativt har de bare booket de 4 til akkurat den datoen, også er det bare tilfeldig at det ble mann/kvinne-duetter. Det er ikke sånn at man kan booke drevne artister med en ukes varsel altså. Vi snakker måneder. Men for all del, de kan jo ha dumpet en av de de booket for å jukse med å vise Ulrikke på scenen. Men det er dessverre ikke helt i NRKS ånd... Jeg HØRER at det iallefall ikke er Ulrikke i Trollet, da synger hun dårligere enn hun pleier i så fall. Det er ikke stemmen hennes i det hele tatt. Det hører man spesielt på Carola. Håper vi blir overrasket, og at det ikke er Cess heller! Alle til nå har vært for enkle. Anonymkode: 9a415...b84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. desember 2020 #2591 Del Skrevet 7. desember 2020 Vet ikke om dette er kommentert på tidligere her... for mye å ta igjen siden sist jeg var her og leste...men: det var noe rart sist, da dommerne «diskuterte» om hvem som skulle ta spørsmålene til deltagerne. Det virket spontant der og da- at J.T fikk viljen sin, at Ramm ble oppgitt osv. Men da spørsmålene ble stilt og deltagerne svarte, kom svaret tekstet på skjermen FØR deltageren omtrent var ferdig med setningen. Da var jo settingen planlagt da? J.T sine dumme spørsmål, Ramm sin oppgitthet og Ravn sitt «krav» om å få ta siste spørsmål. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 7. desember 2020 #2592 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Oida skrev (31 minutter siden): Bailey hadde en sentral rolle i musikalen Book of Mormon i perioden 2017 - 2019. Så jeg vil påstå han er kjent for flere enn de som har barn eller ser på dansekonkurranser. Men om det er han som er elgen er en annen sak. Den baileys'en som drikkes gjør det hele så vrient :-). På en måte tilsier det at Markus Bailey med 100% sikkerhet er elgen, hva annet kan Baileys hinte om? På den annen side mener jeg det er en del hint som utelukker han, og Baileys ville også være litt for lett?? En ting er Mia Gundersen som ikke alle vet heter Marian, men Bailey og Baileys? Da har man jo egentlig røpt det med en gang. De fleste her som dundrer ut at det 100% sikkert er Markus velger jo bare å overse alt som ikke passer. Endret 7. desember 2020 av Njaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamusAran Skrevet 7. desember 2020 #2593 Del Skrevet 7. desember 2020 Zenhouse skrev (1 minutt siden): Vet ikke om dette er kommentert på tidligere her... for mye å ta igjen siden sist jeg var her og leste...men: det var noe rart sist, da dommerne «diskuterte» om hvem som skulle ta spørsmålene til deltagerne. Det virket spontant der og da- at J.T fikk viljen sin, at Ramm ble oppgitt osv. Men da spørsmålene ble stilt og deltagerne svarte, kom svaret tekstet på skjermen FØR deltageren omtrent var ferdig med setningen. Da var jo settingen planlagt da? J.T sine dumme spørsmål, Ramm sin oppgitthet og Ravn sitt «krav» om å få ta siste spørsmål. Det er vel ikke 100% direkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 7. desember 2020 #2594 Del Skrevet 7. desember 2020 17 minutter siden, SamusAran said: Du mener Cess har bedre sangstemme enn Sørvåg? Nei, jeg sammenlignet Ulrikke og Sørvåg, der Ulrikke er noen ligaer over. Har ikke hørt nok av Cess til å uttale meg om hvilken liga hun befinner seg i sammenlignet med Sørvåg, men på Ulrikke-nivå er hun ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 7. desember 2020 #2595 Del Skrevet 7. desember 2020 2 minutter siden, Zenhouse said: Vet ikke om dette er kommentert på tidligere her... for mye å ta igjen siden sist jeg var her og leste...men: det var noe rart sist, da dommerne «diskuterte» om hvem som skulle ta spørsmålene til deltagerne. Det virket spontant der og da- at J.T fikk viljen sin, at Ramm ble oppgitt osv. Men da spørsmålene ble stilt og deltagerne svarte, kom svaret tekstet på skjermen FØR deltageren omtrent var ferdig med setningen. Da var jo settingen planlagt da? J.T sine dumme spørsmål, Ramm sin oppgitthet og Ravn sitt «krav» om å få ta siste spørsmål. Spørsmålene var planlagte, ja. Det er mye skuespill fra panelet. Det er en del av showet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 7. desember 2020 #2596 Del Skrevet 7. desember 2020 53 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror det er Cess, jeg hører og ser Cess i alt trollet gjør. Men som det oppegående mennesket jeg er, så vet jeg at det er sånn hjernen vår fungerer. Vi ser og hører det vi ønsker å se, og hjernen min kan spille meg et puss der. Det er jeg heldigvis klar over, i motsetning til et par av de ihuga Ulrikke-fansene. Jeg har ikke fulgt med på hintene, men allerede fra første episode har jeg hørt cess i trollet, både når hun snakker og synger. Cess er også lav og flink til å synge. Har hatt rett om de fleste andre, tipper jeg har rett her også. Syntes hele greien begynner å dra ut nå, de skulle hatt færre episoder. Nå vil man bare bli ferdig med det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. desember 2020 #2597 Del Skrevet 7. desember 2020 Tråden er ryddet for personangrep. -Safiye, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gran00 Skrevet 7. desember 2020 #2598 Del Skrevet 7. desember 2020 Ullvott skrev (På 5.12.2020 den 20.47): Siden ravnen snakker om "mannen min" kan vi i alle fall utelukke Gro Hammerseng Edin. Dermed kan vi også utelukke at Knut Anders Sørum var et hint i seg selv. Hvorfor skulle han være et hint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gran00 Skrevet 7. desember 2020 #2599 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har jeg ikke oversikt over alle hintene, men kan trollet være Herborg Kråkevik? Hun har tydeligvis vært i Norge en stund nå selv om hun bor i Danmark. Og hun gleder seg til å feire jul med familien i Danmark snart. (Ref. God morgen Norge) Anonymkode: bdfe4...8d2 Samme tenkte jeg. Passer også med beskrivelsen "ser ut som et lykketroll" på håret fra episode 1 Endret 7. desember 2020 av Gran00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 7. desember 2020 #2600 Del Skrevet 7. desember 2020 Zenhouse skrev (20 minutter siden): Vet ikke om dette er kommentert på tidligere her... for mye å ta igjen siden sist jeg var her og leste...men: det var noe rart sist, da dommerne «diskuterte» om hvem som skulle ta spørsmålene til deltagerne. Det virket spontant der og da- at J.T fikk viljen sin, at Ramm ble oppgitt osv. Men da spørsmålene ble stilt og deltagerne svarte, kom svaret tekstet på skjermen FØR deltageren omtrent var ferdig med setningen. Da var jo settingen planlagt da? J.T sine dumme spørsmål, Ramm sin oppgitthet og Ravn sitt «krav» om å få ta siste spørsmål. Tenkte på det samme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå