Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
Marsh skrev (4 timer siden):

La merke til at trollet sa "gunne på", manageren til Ulrikke heter Gunnestad

I dette klippet bruker Ulrikke samme utrykk. 12 sekunder inn i klippet 😉

• Liker 2
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (2 timer siden):

Skulle egentlig ta kvelden, men kom over noe veldig interessent på wikipedia. 

På wikipedia sin nettside står det følgende under Cecilie Steinmann Neess: 

«Det har blitt spekulert i om hun deltar i NRK-programmet «Maskorama» som «Trollet», men «Trollet» har ikke blitt stemt ut og måtte ta av masken enda, så enn så lenge er det bare spekulasjoner.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Cecilie_Steinmann_Neess

Wikipedia siden ble sist endret for 15 timer siden. Wikipedia har redigeringshistorikk, som viser IP adressen til de som har redigert. IP adressen som la ut denne informasjonen var: 88.87.45.149.

Med denne nettsiden: www.ip-adress.com kan man sporet IP adressen, IP adressen som redigerte wikipediasiden er fra Oslo, man fikk også opp lat: 59.8457., og long: 10.7823 koordinater som fører IP adressen til Per Christan Brachel, og det interessante er at han ikke er hvem som helst, han er seksjonsleder i NRK:https://karrierestart.no/ledig-stilling/105651?viewName=JobAdPrint

Så til de som fremdeles mener at Trollet er Ulrikke, hvordan forklarer dere denne?

Jeg kan ikke annet enn å si at selv synes jeg dette var litt interessant.

Kanskje de prøver å skape enda mer blest om programmet? Det er jo ganske idiotisk gjort på denne måten og hadde vært ekstra ille om det er noen som vet hvem det er å skrive det, kanskje risikere sanksjoner på jobben for alt jeg vet. Men hvis det er noen som vet at trollet er Ulrikke så vil det kunne skape ekstra blest at det står at det er Cess på Wikipedia. Skikkelig teit uansett om det er en intetanende NrK-ansatt eller noen som vet hvem det er.

• Liker 3
Skrevet
Frøken detektiv skrev (1 minutt siden):

:klappe:

Skrevet (endret)

I videoen til Trollet sier hun at hun har lært å ta det onde med det gode og at det er en egenskap hun har lært av de eldste i familien. 

Les hva Ulrikke sier her:

Screenshot_20201207_040402.jpg

Endret av Frøken detektiv
  • Liker 3
Skrevet

Videre sier Trollet at hun er overtroisk og ikke tror på lykkeønskninger. 

Her kan dere lese hva Ulrikke sier om dette: 

Screenshot_20201207_044832.jpg

• Liker 3
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (5 timer siden):

«Det har blitt spekulert i om hun deltar i NRK-programmet «Maskorama» som «Trollet», men «Trollet» har ikke blitt stemt ut og måtte ta av masken enda, så enn så lenge er det bare spekulasjoner.

Wikipedia siden ble sist endret for 15 timer siden. Wikipedia har redigeringshistorikk, som viser IP adressen til de som har redigert. IP adressen som la ut denne informasjonen var: 88.87.45.149.

Med denne nettsiden: www.ip-adress.com kan man sporet IP adressen, IP adressen som redigerte wikipediasiden er fra Oslo, man fikk også opp lat: 59.8457., og long: 10.7823 koordinater som fører IP adressen til Per Christan Brachel, og det interessante er at han ikke er hvem som helst, han er seksjonsleder i NRK:https://karrierestart.no/ledig-stilling/105651?viewName=JobAdPrint

Så til de som fremdeles mener at Trollet er Ulrikke, hvordan forklarer dere denne?

Sto det samme på wikipedia om Ulrikke i følge en bruker her inne, som også sa at det samme sto om Cess.

Skrevet
Oida skrev (6 timer siden):

Nå tror jeg ikke majoriteten av Maskoramas seere vet hva manageren til Brandstorp heter. Vil si det er informasjon for spesielt interesserte. Så for meg blir det noe søkt at NRK vil lage hint ut fra det.

Majoriteten av Maskoramas seere vet vel heller ikke at f.eks Cess er opptatt av slanking, men enkle google søk gir deg mye info....

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (5 timer siden):

Jeg forklarer det med at noen i nrk virkelig ønsker å fyre opp under spekulasjoner om at det er Cess, og ikke Ulrikke. Dette gjør meg bare enda mer sikker på at det ikke er Cess. Hvorfor ville noen i nrk hinte til at Cess er trollet på wiki, hvis de ønsker å bevare spenningen?

Uansett, lykke til på eksamen! Hvis du legger ned samme innsats på den som her i tråden så nailer du den i alle fall!😊

• Liker 3
Skrevet
Frøken detektiv skrev (3 timer siden):

Nå er det ikke sånn at «gunne på» er så fryktelig uvanlig å si. Jeg har hørt mange kjendiser si det i den riktige setningen. 

• Liker 9
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (6 timer siden):

Det kan jo være så enkelt at han var inne og redigerte i spekulasjoner som andre la ut? Det stod jo i VG at noen hadde lagt ut at Anne Rimmen var Ravnen rett før hun røk ut

• Liker 7
Skrevet (endret)
9 hours ago, Blueberrymuffin said:

Det er fordi jeg leser til eksamen, som er i morgen. Så har ikke tid til å kun henge på kg, dessverre

Skal svare deg etter jeg er ferdig med eisamen, så enkelt er det.

Hvis du mener det er Ulrikke, må det også gå an å svare på hvordan alle hintene passer til Ulrikke. Det har jeg ventet hele dagen på at noen skal klare å svare på. Rart det hvordan ingen av Ulrikke tilhengerne har klart å svare på hvorfor nesten ingen av de nye hintene passer med Ulrikke, samtidig som alle hintene kan passe med Cess. 

Nei, hadde ikke du lest til eksamen? ;)

Lykke til forresten.

Endret av MoKath
Fjernet tekst i quote.
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hør da, hør da! Hvis Trollet er Ulrikke, vi vet jo ikke om hun faktisk var inni trollkostymet på lørdag!? For å forvirre, kunne de jo hatt en standin i kostymet, så fått Ulrikke til å synge backstage. Regner med at den mikrofonen de holder foran "munnen" bare er props uansett, mener å huske at de har mygger på seg. Så Ulrikke kunne sunget uten at hun trengte å løpe for å få på seg trollkostymet igjen etter duetten!

Anonymkode: 77f7f...43a

Selvfølgelig har de mygg inni kostymet. Hadde jo vært kjempedårlig lyd om de brukte mikrofon utenfor kostymet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og hadde vært kult om det var Tiril Heide-Steen som var trollet, men det blir muligens litt søkt🙈

Anonymkode: 6a9cb...923

Det er nok helt utelukket, alle hittil er A-kjendiser, de tar ikke med Å-kjendiser.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Shaka skrev (6 timer siden):

Bailey er Elgen. Han prøver hardt å forvirre, fordi det er obvious. Han gjorde fotarbeid på Tv med basketmatch mot sin far i Alabama, for eksempel. Blipp kalte ham Markus James Brown Bailey på mitt danseteam eller hva det het og hans første låt var James Brown. 

Jeg lurer på hvorfor Astrid S som Trollet virker utelukket? Ble sagt at hint kan komme i sosiale media, hun postet på insta. Stemmen passer i mine ører. Mye mer enn Ulrikke og Cess. 

Mulig du har rett om Bailey, men det er i så fall helt håpløst. Å fokusere så mye på utlandet med en person som kun har underholdt i Norge er totalt misvisende, og de har ikke gjort det med andre deltagere. At han i et eller annet ukjent tv-show oppsøker familien i USA går ikke under "å reise flere land rundt for å underholde." Fyren er vel kjent fra barne-tv og noen norske dansekonkurranser?

Endret av Njaa
  • Liker 5
Skrevet
missmcbeal skrev (20 minutter siden):

Nå er det ikke sånn at «gunne på» er så fryktelig uvanlig å si. Jeg har hørt mange kjendiser si det i den riktige setningen. 

Og det med uttrykket «hashtag bucketlist» er cess sitt. Så her er det jo fritt spillerom for å tolke og tro hva man vil, alt passer jo potensielt til begge

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 5
Skrevet
Njaa skrev (1 minutt siden):

Mulig du har rett om Bailey, men det er i så fall helt håpløst. Å fokusere så mye på utlandet med en person som kun har underholdt i Norge er totalt misvisende, og de har ikke gjort det med andre deltagere. At han i et eller annet ukjent tv-show oppsøker familien i USA går ikke under "å reise flere land rundt for å underholde."

Derfor jeg blir i tvil om både han og trollet, når hintene er sånn at du må Google deg ihjel og vri og vende på den syltynne infoen du finner for å få den til å passe er det jo mindre sannsynlig at det er vedkommende. Hintene må vel være mer heldekkende..? Hvirdan har det vært med de som har gått ut?

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Derfor jeg blir i tvil om både han og trollet, når hintene er sånn at du må Google deg ihjel og vri og vende på den syltynne infoen du finner for å få den til å passe er det jo mindre sannsynlig at det er vedkommende. Hintene må vel være mer heldekkende..? Hvirdan har det vært med de som har gått ut?

Jeg vil si at "elgen har reist flere land rundt for å underholde" er direkte løgn/feil hvis det er Bailey, og de har ikke gjort det med noen av de andre. Så vidt jeg skjønner var han med i et program som handlet om å oppsøke familien sin i USA i 2014. Hvis det å spille basketball mot faren din er å reise flere land rundt for å underholde er det helt tåpelig.

Jeg hadde aldri hørt om denne Bailey før Maskorama, så jeg er også i tvil om han er kjent nok. Alle de andre er A-kjendiser. Hvis du ikke har barn i hus eller ser på dansekonkurranser så vet man jo ikke hvem han er.

Endret av Njaa
  • Liker 8
Skrevet

Synes at de elleville konspirasjonsteoriene (leste både her og på VGD) om folk som virkelig lanserer de rareste teoriene for at det kan være ulrikke. Ja det er sikkert mulig, men hva er virkelig poenget med å lage så mye styr ut av det, bare for å prøve å lage forvirring? Jeg tenker jo at dersom det ikke er ulrikke som er trollet, og ulrikke var booket inn for å synge duett for lenge siden,,,så er NRK faktisk interessert i å opprettholde spenningen rundt at det ER ulrikke, fordi da blir det enda mer engasjement og overraskelse som noen andre er inni. Hvis de bare hadde latt det forbigå i stillhet og gjennomført duetten som om ingenting var skjedd så hadde jo folk virkelig bare tenkt, jaja ok da var det ikke henne, men nå når de setter så nye fokus på det og sier «det kan ikke være henne og selv starter spekulasjonene» så tenker jeg det peker i retning av at det ikke er henne.

synes det er rart om de med viten og vilje har booket inn ulrikke til å synge som seg selv pga hun er mistenkt som troll, Og hun er det,  dA syns jeg de gjør usannsynlig mye ut av de spekulasjonene. 

• Liker 5
Skrevet
SamusAran skrev (1 time siden):

Selvfølgelig har de mygg inni kostymet. Hadde jo vært kjempedårlig lyd om de brukte mikrofon utenfor kostymet.

Ja! Og da kunne Ulrikke fint ha sunget både duett og trollsang. Trenger ikke stå på scenen for at lyden fra hennes mygg skal komme ut til publikum.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja! Og da kunne Ulrikke fint ha sunget både duett og trollsang. Trenger ikke stå på scenen for at lyden fra hennes mygg skal komme ut til publikum.

Dette er helt usannsynlig, og det er jo juks.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...