Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Fremhevede innlegg

Skrevet

At man bruker at Cess har spilt håndball og drevet med svømming som barn blir ekstremt søkt. Omtrent alle har drevet med en eller annen idrett som barn. 

Anonymkode: 7f8cd...153

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kartoffel skrev (1 time siden):

Kan Trollet være Dagny? 

Dagny er 180 cm høy, så det er vel heller tvilsomt.

Anonymkode: 16848...006

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

At man bruker at Cess har spilt håndball og drevet med svømming som barn blir ekstremt søkt. Omtrent alle har drevet med en eller annen idrett som barn. 

Hvem tror du er trollet da? Og hvordan form for aktivitet med ball og i vann har vedkommende drevet med?

Anonymkode: 6d9e6...a9a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvem tror du er trollet da? Og hvordan form for aktivitet med ball og i vann har vedkommende drevet med?

Hva med dyr og bevegelser da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Et nytt spørsmål svarer jo ikke på mitt, men har ikke undersøkt den delen av hintet så vet ikke noe om det.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er jo spesifikt et av hintene

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det et hint? Hvirdan lyder det hintet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Først og fremst, jeg synes det høres veldig ut som cess i tonefall når hun snakker, man hører det veldig godt i den første episoden. Jeg synes også det er hennes stemme når hun synger, spesielt i den første epsixodn så er det snev av «tullefint» på de høye tonene, noe som er veldig cess, og i tillegg hvis man hører ordentlig etter så er hun selvsagt dritgod til å synge men klarer ikke de høye partiene like uanstrengt som ulrikke. 

hintene passer, cess har tuftet hele sin karriere på singellivet (selv om hun har fått kjæreste nå), det er hennes varemerke, hun har uttalt at hun ikke tror hun kan finne ordentlig kjærlighet fordi hun er morsom og tøysete, har tulla med dette og laget en sang om drømmemannen. 
hun har spilt håndball og drevet med svømming som barn (konkurrert i vann og med ball), hun har jobbet seg opp fra gulvet (hun maste seg inn på latter, jobbet i billettluka og jobbet seg oppover og ble til slutt komiker der).

hum vandrer rundt i et lekeland, jeg mener det henspeiler at vi snakker om en leken og barnlig person, kostymet består av et tullete fjes: 😜, altså en komiker, og cess er i tillegg kjent for heftig ansiktsmimikk. Det er fokus på smågodt, hun er kjent for å være ekstremt opptatt av smågodt.

hun tør endelig å gjøre noe hun kanskje ikke ville turt uten, nå som hun har på kostyme, altså hun tør å slippe seg løs og synge fint på ordentlig og ikkke bare tullesynge og gjemme seg bak humor.

hun har ikke låst seg i en retning, hun driver med stand up, revy, musikal, sketsjer, lager musikk...

hun danser mye (dansetroll), hun elsker konkurranser (konkurransetroll), 

hjemme går det over stokk og Stein (Steinmann..)

hun har brukt uttrykket hashtag bucketlist i et intervju

jobber med å få folk i godt humør (humor,.,)

savner en folkefest (det siste hun la ut på insta var at i år ble 17 mai annerledes, det var trist, hun trenger en ordentlig folkefest og håper det blir mulig neste år)

lever for applaus...komikere gjør jo det

dette diktet med Ibsen...hun har sagt at på skolen så kunne hun gjøre om et ibsendikt til et eller annet gøy.. (eller noe i den dur)

eldre i familien, : hun har snakket mye Offentlig om bestefaren sin, flere hint som peker mot det

hun er storesøster, men føler seg som lillesøster (til Hege og Linn) og hun er liten, mindre enn sin lillebror. 

Hvis du ser i mine tidligere innlegg, så ser du at jeg har vært inne på Cess før og også skrevet at hun har sunget i kor (sangerfaring).

Hvis du har rett og det er Cess som er Trollet blir jeg glad og kjempe imponert. Jeg digger Cess og har fulgt hun i mange år på Instagram samt vært på show med hun OG hørt hun synge. Og synge kan hun.

MEN jeg tror Trollet er Ulrikke og det må jeg da få lov til å tro uten å måtte legge frem masse bevis for det? 😅

Jeg lover, tar jeg feil og det skulle vise seg å være Cess - så skal jeg være blant de første til å gratulere dere her inne som tippet riktig 😉

• Liker 3
Skrevet
Frøken detektiv skrev (2 minutter siden):

Hvis du ser i mine tidligere innlegg, så ser du at jeg har vært inne på Cess før og også skrevet at hun har sunget i kor (sangerfaring).

Hvis du har rett og det er Cess som er Trollet blir jeg glad og kjempe imponert. Jeg digger Cess og har fulgt hun i mange år på Instagram samt vært på show med hun OG hørt hun synge. Og synge kan hun.

MEN jeg tror Trollet er Ulrikke og det må jeg da få lov til å tro uten å måtte legge frem masse bevis for det? 😅

Jeg lover, tar jeg feil og det skulle vise seg å være Cess - så skal jeg være blant de første til å gratulere dere her inne som tippet riktig 😉

Det var ikke ment som noe frekt mot deg, jeg bare ville ramse opp hvirdan hintene passer til cess, siden så mange her inne kan forklare hvirfor de mener det er ulrikke (annet enn jeg bare vet det osv). 🙂

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var ikke ment som noe frekt mot deg, jeg bare ville ramse opp hvirdan hintene passer til cess, siden så mange her inne kan forklare hvirfor de mener det er ulrikke (annet enn jeg bare vet det osv). 🙂

Siden så mange her inne IKKE kan forklare hvorfor de tror det er ulrikke

• Liker 2
Skrevet (endret)

Trengs kun et par friske ører og litt sunn fornuft for å skjønne at det er Ulrikke. Villedende hint er laget for å være nettopp det, villedende. 

Endret av BrukonymAner
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Først og fremst, jeg synes det høres veldig ut som cess i tonefall når hun snakker, man hører det veldig godt i den første episoden. Jeg synes også det er hennes stemme når hun synger, spesielt i den første epsixodn så er det snev av «tullefint» på de høye tonene, noe som er veldig cess, og i tillegg hvis man hører ordentlig etter så er hun selvsagt dritgod til å synge men klarer ikke de høye partiene like uanstrengt som ulrikke. 

hintene passer, cess har tuftet hele sin karriere på singellivet (selv om hun har fått kjæreste nå), det er hennes varemerke, hun har uttalt at hun ikke tror hun kan finne ordentlig kjærlighet fordi hun er morsom og tøysete, har tulla med dette og laget en sang om drømmemannen. 
hun har spilt håndball og drevet med svømming som barn (konkurrert i vann og med ball), hun har jobbet seg opp fra gulvet (hun maste seg inn på latter, jobbet i billettluka og jobbet seg oppover og ble til slutt komiker der).

hum vandrer rundt i et lekeland, jeg mener det henspeiler at vi snakker om en leken og barnlig person, kostymet består av et tullete fjes: 😜, altså en komiker, og cess er i tillegg kjent for heftig ansiktsmimikk. Det er fokus på smågodt, hun er kjent for å være ekstremt opptatt av smågodt.

hun tør endelig å gjøre noe hun kanskje ikke ville turt uten, nå som hun har på kostyme, altså hun tør å slippe seg løs og synge fint på ordentlig og ikkke bare tullesynge og gjemme seg bak humor.

hun har ikke låst seg i en retning, hun driver med stand up, revy, musikal, sketsjer, lager musikk...

hun danser mye (dansetroll), hun elsker konkurranser (konkurransetroll), 

hjemme går det over stokk og Stein (Steinmann..)

hun har brukt uttrykket hashtag bucketlist i et intervju

jobber med å få folk i godt humør (humor,.,)

savner en folkefest (det siste hun la ut på insta var at i år ble 17 mai annerledes, det var trist, hun trenger en ordentlig folkefest og håper det blir mulig neste år)

lever for applaus...komikere gjør jo det

dette diktet med Ibsen...hun har sagt at på skolen så kunne hun gjøre om et ibsendikt til et eller annet gøy.. (eller noe i den dur)

eldre i familien, : hun har snakket mye Offentlig om bestefaren sin, flere hint som peker mot det

hun er storesøster, men føler seg som lillesøster (til Hege og Linn) og hun er liten, mindre enn sin lillebror. 

Dette! 

Skulle ønske de som mener det er Ulrikke kunne klart det samme, istede for å mase om at de bare vet det. Det er like tynt som at jeg skulle hevde at Kjell Magne Bondevik er Trollet, fordi jeg bare «vet» det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er det et hint? Hvirdan lyder det hintet?

Da hun var Trollbarn deltok hun både med ball og i vann, med dyr og bevegelser.

• Liker 1
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

Dette! 

Skulle ønske de som mener det er Ulrikke kunne klart det samme, istede for å mase om at de bare vet det. Det er like tynt som at jeg skulle hevde at Kjell Magne Bondevik er Trollet, fordi jeg bare «vet» det. 

Mange som har lagt ut argumenter for hvorfor de tror det er Ulrikke, bare å gå litt bakover i tråden og lese det!

Skrevet
BrukonymAner skrev (1 minutt siden):

Trengs kun et par friske ører og litt sunn fornuft for å skjønne at det er Ulrikke. Villedende hint er laget for å være nettopp det, villedende. 

Mine ører er friske, og spar deg for nedtalende kommentarer som at de som mener noe annet enn deg mangler sunn fornuft.

Kan du ikke heller komme med noen gode argumenter for hvorfor det er Ulrikke, uten å slenge dritt som at ørene våre er syke og at vi mangler sunn fornuft fordi vi ikke tror det samme som deg.

Selv om hintene villeder, så er hintene sanne. De kan jo ikke lyve å si at en sanger er politiker f.eks, da er jo hele konseptet ødelagt.

Hintene stemmer, men hvordan mener du at hintene til Trollet passer til Ulrikke? 

• Liker 4
Skrevet
BrukonymAner skrev (9 minutter siden):

Du kan jo ikke si at alle hintene er laget for å villede fordi de ikke pssser til den du tror?!

«Ingen av hintene passer, men det er bare fordi de skal villede folk til å tro det er en annen». Loool.  Hva tror du er poenget med hint?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da hun var Trollbarn deltok hun både med ball og i vann, med dyr og bevegelser.

Akkurat det med bevegelse og dyr vet jeg ikke. Hvordan passer det ulrikke da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan jo ikke si at alle hintene er laget for å villede fordi de ikke pssser til den du tror?!

«Ingen av hintene passer, men det er bare fordi de skal villede folk til å tro det er en annen». Loool.  Hva tror du er poenget med hint?

Hvor har jeg skrevet "alle"? Lesekunnskapene står tydeligvis i stil med Maskorama-gjettekunnskapene. 

Skrevet

Trollet er Cess. Hørte det allerede i første episode når hun snakket. Det er HELT Cess sin måte å snakke på. Og hintene passer ikke til Ulrikke. 

Anonymkode: 7ceb3...996

• Liker 9
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (22 minutter siden):

Dette! 

Forskning viser at magefølelsen ofte stemmer. Min magefølelse sier det er Ulrikke. Der har du meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...