Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Om han ikke er kjent for akkurat deg så kan han være det for mange andre😊

Anonymkode: 645e8...ee1

Klart, men han et overhodet ikke en etablert kjendis på linje med de andre som har blitt avslørt hittil. GAnske smal kjendis,, og han var neppe spesielt stor for to år siden når han ble booket til å være med her.

synes bare det virker rart, egentlig det samme med bailey, han er helt kllart mer kjent, men ikke kjent og etablert nok mener jeg

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 3
Skrevet

Jeg gleder meg masse til finalen fordi Vikingen, Elgen og Trollet har gitt meg fine sang-opplevelser. Det regner jeg med at de også vil gjøre i finalen 😊

Anonymkode: 8172f...a3b

• Liker 7
Skrevet

Dere som mener hintene kan være falske,, hvorfor skulle de være det? Hvis man skal gi «hint» som ikke er sanne i det hele tatt blir det jo rart, da kan man jo si hva som helst og man har ingen mulighet til å skulle skjønne hva som er ekte eller falske hint, 

• Liker 4
Skrevet

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Tror også vikingen er Herman D, men han var lærling under Skal vi danse og la ut flere bilder under skal vi danse finalen. Hvordan kan det da være han? Skjønner ikke hvem andre det eventuelt kunne vært...

Anonymkode: 2920e...aca

Vegard Ylvisåker.

Anonymkode: 50ab3...8a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dere som mener hintene kan være falske,, hvorfor skulle de være det? Hvis man skal gi «hint» som ikke er sanne i det hele tatt blir det jo rart, da kan man jo si hva som helst og man har ingen mulighet til å skulle skjønne hva som er ekte eller falske hint, 

Anne Rimmen sa jo at det var meningen at hintene skulle være villedende

Anonymkode: 7f8cd...153

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Anne Rimmen sa jo at det var meningen at hintene skulle være villedende

Anonymkode: 7f8cd...153

Villedende er noe annet enn at de ikke stemmer overhodet

• Liker 10
Skrevet (endret)

Det er godt at det bare er en uke igjen, for det blir jammen mye grubling nå. Episoden i går presterte å gjøre meg enda mer forvirret, så det skal de ha.

Jeg tror at Trollet både kan være Ulrikke, Cess, og Ingeborg fortsatt jeg. Jeg står også mellom Marcus Bailey og Jan Gunnar Solli og er veldig forvirret ang. Elgen.

Ang. det Wikipedia-greiene i går, så hadde visst noe lagt inn på Wiki-siden til Cess at hun var Trollet i Maskorama. Men jeg kikket innom Wiki-siden til Ulrikke også, og der stod jammen det samme. Men det er tatt bort nå - siden ble sist redigert i går kveld 23.55. Så jeg tror bare det er noen som prøver å forvirre oss.

Har tenkt en del på Trollet siden i går, og jeg har grublet over skinnjakken som Trollet hadde på seg på sang nr. 2, hva kan det være et hint om? Det stod også "love" på den skinnjakken. Jeg tenkte litt på at skinnjakken kunne være for å skjule noe kostymegreier - i tilfelle det er Ulrikke og de ikke fikk tid til å sette på kostymet sånn som det skal være og at det derfor er skjult under jakken. Eller så er skinnjakken et visuelt hint. Tidligere har jo Trollet kledd seg ganske fint i tyllkjoler, men i går var det plutselig skinnjakke? Og hva står love for? Er det kjærlighet, eller skal man lese det på norsk? 

En annen ting jeg har hengt meg opp i er når jeg spolte igjennom episoden i går kveld en gang til. Jeg la plutselig merke til at Elgen var sist på sang nummer 2, og ikke Vikingen som var sist som etter første sangen. Det vil si de byttet om på rekkefølgen på Vikingen og Elgen i første sangen, noe som er litt påfallende. Jeg trodde også opprinnelig at Elgen skulle være sist og Vikingen nr. 3 som det gikk frem av Maskorama-siden på NRK, så jeg fikk litt følelsen av at de byttet rekkefølgen på Vikingen og Elgen rett før sendingen? Isåfall hvorfor, er det fordi de Ulrikke er Trollet og de fant ut at de trengte mer tid til å få AV kostymet etter sangen enn å få det på og derfor ville de heller ha to sanger mellom å ta av kostymet og duett - enn ingen sanger, men pauseinnslag mellom duett og kostyme? Veldig mystisk...

Eller så har de bare gjort alt dette for å forvirre oss og få oss til å tro at det er Ulrikke ved å bevisst få det til å se slik ut.

Endret av missmcbeal
  • Liker 9
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror også vikingen er Herman D, men han var lærling under Skal vi danse og la ut flere bilder under skal vi danse finalen. Hvordan kan det da være han? Skjønner ikke hvem andre det eventuelt kunne vært...

Anonymkode: 2920e...aca

Han var ikke til stede under finalen, i følge folk som jobber der.

• Liker 2
Skrevet

Apropos hintene som ikke stemmer med Bailey ang. å ha vært verden rundt og vist frem sitt fotarbeid - jeg synest det passer mye bedre til Jan Gunnar Solli - som både har spilt for to utenlandske klubber og har vært verden rundt som DJ. Og apropos DJ - i introduksjonsvideoen så står Elgen på et miksebord som DJ - hvordan passer DJ og miksebord i det hele tatt til Bailey?

• Liker 1
Skrevet
missmcbeal skrev (8 minutter siden):

Har tenkt en del på Trollet siden i går, og jeg har grublet over skinnjakken som Trollet hadde på seg på sang nr. 2, hva kan det være et hint om? Det stod også "love" på den skinnjakken. Jeg tenkte litt på at skinnjakken kunne være for å skjule noe kostymegreier - i tilfelle det er Ulrikke og de ikke fikk tid til å sette på kostymet sånn som det skal være og at det derfor er skjult under jakken. Eller så er skinnjakken et visuelt hint. Tidligere har jo Trollet kledd seg ganske fint i tyllkjoler, men i går var det plutselig skinnjakke? Og hva står love for? Er det kjærlighet, eller skal man lese det på norsk?

Trollet hadde vel skinnjakken på i ep 1? Så det er jo ikke nytt. Men jeg tenker at det bør ligge noe hint i det, selv om det ikke trenger  å være et så tydelig hint.

Anonymkode: 6d9e6...a9a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trollet hadde vel skinnjakken på i ep 1? Så det er jo ikke nytt. Men jeg tenker at det bør ligge noe hint i det, selv om det ikke trenger  å være et så tydelig hint.

Anonymkode: 6d9e6...a9a

Ah, det er mulig Trollet hadde skinnjakke da ja. Nei, det er vel sikkert et hint av noe slag.

Skrevet
missmcbeal skrev (3 minutter siden):

Apropos hintene som ikke stemmer med Bailey ang. å ha vært verden rundt og vist frem sitt fotarbeid - jeg synest det passer mye bedre til Jan Gunnar Solli - som både har spilt for to utenlandske klubber og har vært verden rundt som DJ. Og apropos DJ - i introduksjonsvideoen så står Elgen på et miksebord som DJ - hvordan passer DJ og miksebord i det hele tatt til Bailey?

Markus Bailey tar DJ oppdrag

Skrevet

Programlederen vet nok like lite som oss (ellers er det lett å forsnakke seg på direkten!), men hun får naturligvis instrukser rett på øret om hva hun skal si! 'Si at 'Ulrikke kan det ikke være for hun har lagt ut at... blabla' Så det sitter en bakmann og instruerer hva Silje skal si!

Anonymkode: 10397...7d5

• Liker 1
Skrevet
Marsh skrev (Akkurat nå):

Markus Bailey tar DJ oppdrag

Åh, det visste jeg ikke. Isåfall så passer nok hintene bedre til han. Da tror jeg at Bailey er mer sannsynlig. Ja, de har gjort det veldig åpenbart med baileys-drinken, men samtidig så har de andre åpenbare hintene til de andre deltakerne stemt godt, så jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle gjøre det her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Programlederen vet nok like lite som oss (ellers er det lett å forsnakke seg på direkten!), men hun får naturligvis instrukser rett på øret om hva hun skal si! 'Si at 'Ulrikke kan det ikke være for hun har lagt ut at... blabla' Så det sitter en bakmann og instruerer hva Silje skal si!

Anonymkode: 10397...7d5

Ja, men det er jo fortsatt litt teit at de skal styre henne sånn, fordi det blir så påfallende at hun skulle kommentere det, i tillegg til det med bailey sin Instagram for noen uker siden,,

Skrevet

Var det en forsnakkelse fra ulrikke? Silje spør: hvordan er det å stå på scenen her?

hun svarer: det har vært noen rare uker (og så redder Silje henne inn ved å si noe om..ja folk har jo trodd...) og så fortsetter ulrikke med at ja mange har spurt henne om hun er trollet osv. 

• Liker 7
Skrevet

Hvis ulrikke er trollet er det tidenes kjedeligste casting

• Liker 21
Skrevet

Nå er jeg overbevist, NRK prøver å lure oss trill rundt. 

Ulrikke er jo Trollet 😄

Nå har jeg hørt igjennom sammendraget av gårsdagens sanger x antall ganger. Når man hører Ulrikke i duett med vikingen, så kommer Trollet med fångad av en stormvind rett etter. Stemmen er jo klin lik 😅 Virkelig helt klin lik 😄

Så nå er tilbake på Ulrikke igjen. De lurer ikke meg 😉

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da mister jo konseptet litt poenget.. antiklimaks når han skal ta av masken og snu seg og.....omtrent ingen vet hvem det er

Dette er jo et familieprogram, og da blir det jo en blanding i casten. 12åringen min aner ikke hvem Inger Lise Rypdal er, men om det blir Herman Dahl som snur seg på Vikingen er han i ekstase.

Anonymkode: ad703...603

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis ulrikke er trollet er det tidenes kjedeligste casting

Hvorfor?

Anonymkode: ad703...603

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...