AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1221 Del Skrevet 22. november 2020 Jeg tror elgen er Johnny Engdal Silseth Anonymkode: 345f7...7c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1222 Del Skrevet 22. november 2020 Om ravnen er Rimmen, unner jeg henne litt avveksling fra en mann som har vært utro så det holder. Anonymkode: 2187f...14a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1223 Del Skrevet 22. november 2020 Trollet tror jeg er Jane Formoe. Hintet henspiller sikkert da på at hun og mannen har vært frem og tilbake. Anonymkode: 345f7...7c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1224 Del Skrevet 22. november 2020 Okei, jeg må bare si noe, jeg finner ikke noen andre som snakker om det her. Ravnen.. første gang jeg hørte henne synge tenkte jeg med en gang «Åå denne stemmen vet jeg hvem er!!» som jeg ser flere andre her også har tenkt uten å klare å sette et ansikt på stemmen. Følte hjernen min skulle eksplodere gjennom hele første sangen, plutselig sa det PANG og så kom ansiktet frem. Dette er jo stemmen til MARTE STOKSTAD?! får ikke hintene til å stemme, men likevel... den stemmen er så identisk at jeg kan ikke fatte at det kan være noen andre enn henne?! Seriøst, hør hvordan hun snakker, og hør hvordan ravnen synger, det må jo være henne? Hun er også stesøster til Anne Rimmen som alle tror det er... altså jeg vet ikke... men er det noen her som kan få hintene til å passe med henne på noen måte?? Anonymkode: 471d5...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #1225 Del Skrevet 22. november 2020 Vikingen. Jeg aaaaner ikke hvem han er, men kan andre verdener henspille på en forfatter? Det med gresshoppene lurer jeg på om kan være fra en bok.... Men klarer ikke tenke meg hvilken. Å skape egne verdener er å skrive, og det har han gjort lenge. Anonymkode: 345f7...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1226 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg tror enhjørningen er May Britt Andersen. De høye herrer ville i starten ha henne til å snakke mindre tykke l og mindre dialekt. Anonymkode: 345f7...7c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1227 Del Skrevet 23. november 2020 Ravnen tror jeg er Anne Rimmen, ja Anonymkode: 345f7...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1228 Del Skrevet 23. november 2020 Trollet kan bare ikke være andre enn Ulrikke Brandstorp. Anonymkode: 7a1e4...c5c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 23. november 2020 #1229 Del Skrevet 23. november 2020 2 timer siden, Tinkiwinkiii skrev: Hvem tror dere vinner?😊 Jeg håper Elgen vinner 🥳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1230 Del Skrevet 23. november 2020 Trollet HØRES ut som Ulrikke Brandstorp, men hintene heller mot en idrettsutøver. Anonymkode: eaa0e...78f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1231 Del Skrevet 23. november 2020 Pixar blir dratt frem. Det finnes en del stemmeskuespillere. Kan dette ha sammenheng mon tro? Langt fra veldig kjente....Scott Maurstad er jo en gjenganger, men dèt blir nok altfor ukjent. Blir litt trassig av disse figurene som føles så bankers 🙈 Anonymkode: 1d652...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 23. november 2020 #1232 Del Skrevet 23. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Pixar blir dratt frem. Det finnes en del stemmeskuespillere. Kan dette ha sammenheng mon tro? Langt fra veldig kjente....Scott Maurstad er jo en gjenganger, men dèt blir nok altfor ukjent. Blir litt trassig av disse figurene som føles så bankers 🙈 Anonymkode: 1d652...719 Både Markus Bailey og John CArew har dubbet tegnefilmer for Pixar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1233 Del Skrevet 23. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei, jeg må bare si noe, jeg finner ikke noen andre som snakker om det her. Ravnen.. første gang jeg hørte henne synge tenkte jeg med en gang «Åå denne stemmen vet jeg hvem er!!» som jeg ser flere andre her også har tenkt uten å klare å sette et ansikt på stemmen. Følte hjernen min skulle eksplodere gjennom hele første sangen, plutselig sa det PANG og så kom ansiktet frem. Dette er jo stemmen til MARTE STOKSTAD?! får ikke hintene til å stemme, men likevel... den stemmen er så identisk at jeg kan ikke fatte at det kan være noen andre enn henne?! Seriøst, hør hvordan hun snakker, og hør hvordan ravnen synger, det må jo være henne? Hun er også stesøster til Anne Rimmen som alle tror det er... altså jeg vet ikke... men er det noen her som kan få hintene til å passe med henne på noen måte?? Anonymkode: 471d5...bc0 Ja jeg vet, det er stemmen til Marte Stokstad!! Men jeg har liksom bare oversett det fordi ut fra hintene Så er det jo absolutt ikke henne. hun er riktignok glad i glitter (MGP), men ut over det, nei. hun og Rimmen har jo litt like stemmer og synes jeg da selv om de ikke er ordentlig i slekt Anonymkode: 27170...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1234 Del Skrevet 23. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Om ravnen er Rimmen, unner jeg henne litt avveksling fra en mann som har vært utro så det holder. Anonymkode: 2187f...14a Ailo😱😱 Anonymkode: 6fe73...1a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 23. november 2020 #1235 Del Skrevet 23. november 2020 Har deltakerne lov å gå ut på norsk tv og avvise blankt at det er dem? Tenker på Ulrikke. Syns det ødelegger veldig hvis det er hun pga dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1236 Del Skrevet 23. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Om ravnen er Rimmen, unner jeg henne litt avveksling fra en mann som har vært utro så det holder. Anonymkode: 2187f...14a Whaaaaaaaaat Anonymkode: a8bf1...b77 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1237 Del Skrevet 23. november 2020 14 minutter siden, Zodiackiller skrev: Har deltakerne lov å gå ut på norsk tv og avvise blankt at det er dem? Tenker på Ulrikke. Syns det ødelegger veldig hvis det er hun pga dette. Ja enig. En ting er jo å legge ut villedende ting på insta, men hun sa jo allerede første lørdagen i klartekst, jeg er ikke trollet. Anonymkode: 27170...3f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1238 Del Skrevet 23. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Trollet HØRES ut som Ulrikke Brandstorp, men hintene heller mot en idrettsutøver. Anonymkode: eaa0e...78f Syns du det virker som en idrettsutøver? Jeg får mer følelsen av underholdningsartist, men kanskje en allsidig en Anonymkode: 27170...3f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 23. november 2020 #1239 Del Skrevet 23. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja enig. En ting er jo å legge ut villedende ting på insta, men hun sa jo allerede første lørdagen i klartekst, jeg er ikke trollet. Anonymkode: 27170...3f0 Ikke sant. Det er den største grunnen til jeg ikke vil det skal være henne. Er enig stemmen er lik, men syns ikke hintene passet så bra. Må være noen som jobber med humor/underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1240 Del Skrevet 23. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Whaaaaaaaaat Anonymkode: a8bf1...b77 Dette må vi høre mer om, asap Anonymkode: 212d5...7df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå