Gå til innhold

Pacific Crest Trail

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er veldig glad i å gå lange turer, og har gått overalt og på alle mulige fjelltopper her i Norge.
Gikk Camino de Santiago for et par år siden. 
Lurer på, er det noen her som har gått Pacific Crest Trail? Er det mulig med visum? Har ikke møtt nordmenn som har gjort det ennå, tenkte jeg skulle spør her :)  Er det verdt turen i så fall?

Anonymkode: 02cf3...d5a

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen nei? 🧗‍♀️

Skrevet
På 16.10.2020 den 7.27, AnonymBruker skrev:

Er veldig glad i å gå lange turer, og har gått overalt og på alle mulige fjelltopper her i Norge.
Lurer på, er det noen her som har gått Pacific Crest Trail? Er det mulig med visum? Har ikke møtt nordmenn som har gjort det ennå, tenkte jeg skulle spør her :)  Er det verdt turen i så fall?

Ikke smart i disse tider. Kriminaliteten har doblet seg i USA etter covid-19. Å dra på loffen i ødemark/rurale strøk gjør deg til et lett offer. 

Anonymkode: ec7de...feb

Gjest Linny111
Skrevet

Jeg er i noen grupper på Facebook der folk driver med sånt. Kanskje lettere å finne folk der? Det er nok lettere å generelt lete etter utlendinger som har gjort det istedenfor nordmenn spesifikt. Det krever jo ganske mye planlegging.

Skrevet
On 10/16/2020 at 7:27 AM, AnonymBruker said:

Har ikke gått turen. Gjennomsnittet er 4 måneder på hele strekningen, så turistvisum på 3 måneder vil ikke holde, med mindre du er i ekstremt god form. Men det går alltids an å starte, og så avbryte når det nærmer seg utløpstid for visumet.

Anonymkode: 17cdf...b56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...