AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Er veldig glad i å gå lange turer, og har gått overalt og på alle mulige fjelltopper her i Norge. Gikk Camino de Santiago for et par år siden. Lurer på, er det noen her som har gått Pacific Crest Trail? Er det mulig med visum? Har ikke møtt nordmenn som har gjort det ennå, tenkte jeg skulle spør her Er det verdt turen i så fall? Anonymkode: 02cf3...d5a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Ingen nei? 🧗♀️ Anonymkode: 02cf3...d5a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 På 16.10.2020 den 7.27, AnonymBruker skrev: Er veldig glad i å gå lange turer, og har gått overalt og på alle mulige fjelltopper her i Norge. Gikk Camino de Santiago for et par år siden. Lurer på, er det noen her som har gått Pacific Crest Trail? Er det mulig med visum? Har ikke møtt nordmenn som har gjort det ennå, tenkte jeg skulle spør her Er det verdt turen i så fall? Anonymkode: 02cf3...d5a Ikke smart i disse tider. Kriminaliteten har doblet seg i USA etter covid-19. Å dra på loffen i ødemark/rurale strøk gjør deg til et lett offer. Anonymkode: ec7de...feb
Gjest Linny111 Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Jeg er i noen grupper på Facebook der folk driver med sånt. Kanskje lettere å finne folk der? Det er nok lettere å generelt lete etter utlendinger som har gjort det istedenfor nordmenn spesifikt. Det krever jo ganske mye planlegging.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 On 10/16/2020 at 7:27 AM, AnonymBruker said: Er veldig glad i å gå lange turer, og har gått overalt og på alle mulige fjelltopper her i Norge. Gikk Camino de Santiago for et par år siden. Lurer på, er det noen her som har gått Pacific Crest Trail? Er det mulig med visum? Har ikke møtt nordmenn som har gjort det ennå, tenkte jeg skulle spør her Er det verdt turen i så fall? Anonymkode: 02cf3...d5a Har ikke gått turen. Gjennomsnittet er 4 måneder på hele strekningen, så turistvisum på 3 måneder vil ikke holde, med mindre du er i ekstremt god form. Men det går alltids an å starte, og så avbryte når det nærmer seg utløpstid for visumet. Anonymkode: 17cdf...b56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå