Gå til innhold

Headset/plugger til løping

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt ett gammel gluetooth headset som nå har avgått med døden. Og er på jakt etter noe nytt. Har mest lyst på typ airpods, men er jo helt umulig å vite hvordan de passer før man har prøvd de i ørene, og det er det jo liten mulighet til. 

Hvordan gjør andre det? Bruker ikke 2000 kr på plugger jeg ikke har prøvd først. 

Noen tips til hva jeg eventuelt bør se etter/tenke på ?

Anonymkode: 9379f...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Beats PowerBeats Pro, de er utrolig bra!! lang levetid med batteri og de sitter fantastisk og lydkvaliteten er bra! de koster jo rundt 2000 da, jeg har også brukt jaybird x4 gode de også og litt rimeligere, god batteritid og lydkvalitet!

Når du skal kjøpe nye hodetelefoner eller headset bør du nok tenke litt på batteriets levetid, er jo nok litt irriterende å måtte lade hver gang etter trening, lydkvalitet er jo ulike preferanser her hva folk liker. noen liker mer bass, andre vil ha mer noise cancelling, hvordan disse hodetelefonene eller headsetet skal sitte på deg, er jo ikke alt som passer for alle, og her også så går det nok litt på preferanser

Endret av _Martine
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke vite hvor godt de sitter før du har prøvd, men de aller, aller fleste kommer med flere plugger, så du kan velge helt selv hvilke du vil gå med. Du får altså med minst et par ulike størrelser på kjøpet, og kan velge hvilke du liker best. 

Jeg har Jabra sport elite, og er kjempefornøyd med dem. Lang batteritid, og sitter veldig behagelig i øret. 

Anonymkode: b9fe4...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker trekz air til trening

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4517880

Jeg har problemer med å få andre propper til å sitte godt i ørene og det er noe drit når joggeturen ødelegges av at man må fikle med propper eller de det er en ledning som ligger og dunker.

Fordeler er:

-De sitter fast uansett

-Du hører bedre ting rundt deg - du blir ikke overrasket av en bil bakfra. Eneste jeg kan bruke på sykkel, ville ikke brukt noe annet der.

-Handsfree

-Du kan føre en samtale selv om du har disse på

Ulemper er:

-Ikke god lydkvalitet på musikk om du er opptatt av det. (Men om du feks hører på podkast er ikke det så viktig igjen)

-Ikke støyskjerming for annen musikk om du bruker dem feks i et treningsstudio hvor det er musikk i rommet

-Ved bråkete omgivelser (mye trafikk) kan det overdøve lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...