Gå til innhold

Gleder du deg til vinteren?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det begynner å bli kjøligere.  snøen kan komme når som helst. Noen steder er den kanskje kommet allerede?  Liker du snø og vinter? Hva er det beste eller verste med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker høst og vinter❄️ Men hater å fryse🥶

Skrevet

Kos med høsten og vinteren. Men hater å fryse og skrape is på bilen

Skrevet

Nei. Jeg syns mørketida er trasig

Skrevet

Vi får ikke skikkelig vinter her jeg bor

Skrevet

Hater vinteren. Mørkt, kaldt, glatt og snø som må måkes. Jeg går i vranglås i november. Første nedtelling er januar og så mars. I april lysner det. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Maestro skrev:

Vi får ikke skikkelig vinter her jeg bor

Ville du likt om dt ble ordentlig snøvinter?

Skrevet

Hater vinteren!!! Det er kaldt og glatt ute. Her jeg bor så snør det 30cm på 24t, så regner det bort på 3timer. Etter det blir det ren is. Slurpe, slaps, og livsfarlig å gå ute. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke før jeg har lagt om til vinterdekk. Og aller helst fått en snøfreser i hus.

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Banænie skrev:

Hater vinteren!!! Det er kaldt og glatt ute. Her jeg bor så snør det 30cm på 24t, så regner det bort på 3timer. Etter det blir det ren is. Slurpe, slaps, og livsfarlig å gå ute. 

Enig i at det er kjedelig. ofte sånn her jeg bor også. Blir anspent av å være redd for å ramle. Skulle gjerne hatt stabilt snøvær  med tørr snø over td.

Endret av Dubidu
Gjest Orange81
Skrevet

Grusomt 🤮 gikk i kjelleren allerede i september.. Hadde ikke Norge vært så bra land ellers, så hadde jeg flytta! 

Skrevet
7 timer siden, Dubidu skrev:

Det begynner å bli kjøligere.  snøen kan komme når som helst. Noen steder er den kanskje kommet allerede?  Liker du snø og vinter? Hva er det beste eller verste med det?

Nei, fåt nok av kalde vintre de siste årene. Det har vært en utfordring. Men jeg liker ikke at det er for varmt om sommeren heller

Gjest TheCatLady
Skrevet

Her jeg bor nå er det ikke skikkelig vinter så her hater jeg vinteren. Det er bare regn, storm og mørke. Eventuelt et par dager med snø, så regn og så is. 

Om det er skikkelig vinter der snøen ligger en stund så liker jeg vinter ganske godt. Jeg liker ikke å fryse, men liker å pakke meg inn i gensere og sitte under teppet. Liker også den klare kalde lufta ute og hvor fint det er ute. Snøen skjuler alt det stygge, men jeg blir alltid drittlei av snø og vinter i februar og mars. 

Liker egentlig et eller annet ved alle årstidene. 

Skrevet
54 minutter siden, Dubidu skrev:

Ville du likt om dt ble ordentlig snøvinter?

Heller det enn 5 grader og regn

• Liker 1
Skrevet

Ingen som lengter etter vinter og snø?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...