Gjest Lille Solstråle Skrevet 28. juli 2005 #1 Skrevet 28. juli 2005 Er det bare jeg som opplever dette? Når jeg bruker tampong får jeg ofte små urinlekkasjer.. Vet ikke om tampongen presser på et sted som utløser det, men det er ekkelt og irriterende. Må jo nesten bruke bind under tampongen, og da faller poenget med tampongen bort. Dette skjer aldri ellers, bare når jeg bruker tampong. Hvorfor?
Ciara Skrevet 28. juli 2005 #2 Skrevet 28. juli 2005 Har ikke opplevd lekkasje, men føler ofte at jeg må tisse selv om jeg egentlig ikke må... merkelige greier.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #3 Skrevet 28. juli 2005 Hm.. jo, jeg tror jeg har det sånn.. Men jeg skjønner heller ikke hvorfor.. Men merker at det ikke skjer før jeg har vært på do... (med ob`en i da) Har liksom for meg at det kommer urin i tampongen.. men skjønner ikke det, for det er jo ikke samme hull.. merker også på slutten av perioden når det nesten ikke er noe mer blod at ob`en er våt.. skjønner ikke dette, og kunne tenke meg et svar på det helt enig i at dette er ganske ubehagelig og ekkelt.. selv om det kanskje ikke er så mye å få gjort noe med, hadde det vært greit å visst HVORFOR da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå