Gå til innhold

Lyst til å bli straffet


MaestroR

Anbefalte innlegg

På 15.10.2020 den 11.06, MaestroR skrev:

Jeg ønsker ikke partner som er medlem i sånne foreninger

Fetlife er ikke ei forening mer enn det KG er.

 

Anonymkode: aae47...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 hours ago, Ian said:

Er ganske åpen for det meste. Det kan gå lang tid alt etter humør

Så gøy med slike menn! Mange plusspoeng til deg. :) 

Anonymkode: 5064c...fd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2020 den 11.06, MaestroR skrev:

Jeg ønsker ikke partner som er medlem i sånne foreninger

Samme her. Jeg er en dame som elsker både gi og få smerte. Festlife gutter/ bdsm miljø er ikke noe for meg. 

Anonymkode: e7d22...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2020 den 10.12, MaestroR skrev:

Tenner du som dame på å bli straffet pga. Ulydighet etc.

Jeg tenner veldig på det og har praktisert det i tidligere forhold, men hvor finner man ei dame som er Soul mate i dag ?

Jeg pleide å tenne på det. Men endte opp med voldelige partnere gang på gang.

Jeg elsker fortsatt at en mann er mann.

Men etter å ha vært på to sider av samme sak, kan jeg si at det ikke er særlig sunt eller positivt å ville straffe noen. Å bytte på å ta initiativ eller å dominere er noe helt annet.

Kunne aldri påført en jeg elsker eller liker smerte, ingen andre mennesker heller forsåvidt og vil heller ikke oppleve det selv i gjen. Noen gang. 
 

Jeg er ikke religøs, banner som en bryggesjauer, er rappkjeftet, sexy og tar godt vare på meg selv, ser overhodet ikke ut som ei dame i en alder av 32 år, ser langt yngre ut og er deilig. 
Men vold og sex hører seriøst ikke sammen. Vold i seksuelle settinger er et symptom på noe dypere. Noe du ikke tør å gå inn i.

Tenk deg litt om, hvorfor nyte å straffe, eller å bli straffet når du er naken og på ditt aller mest sårbare?
Det gir ingen mening.

Vi kommer alle til himmelen, eller brenner i helvette, alt etter hva du tror på eller ikke... Seksualitet og sex skal være jævlig digg og samtykkende. Så lenge du nyter vold i den settingen, er det helt ærlig aldri 100% samtykkende eller nytelse. Det er ikke mulig, for det er ikke kroppens ønske å ha vondt og det er ikke et friskt hodes ønske å oppleve eller påføre smerte. 

Ville heller ha fokusert på meg selv og senere opplevd fantastisk sex med rett person om jeg var deg. 

Anonymkode: 4a480...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså både og... tenner ikke på å faktisk bli skadet. Men «straff» og dominerende sex tenner jeg på. Men begge to vet hvor grensen går. Kan for eks bli slått på rumpa ganske hardt under sex, men ikke slik at det gjør jæv vondt. Skal være deilig vondt på en måte. Samme med lett kveling/dra i håret osv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I et nybegynner forhold eksprimentering er det viktig med grenser .

en kan gjeerne sette de sammen.

Og grensene kan jo selvsagt flyttes på

 

M@ster

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...