AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg er usikker på om jeg er gravid. Må kjøpe test til helgen. Evt vente til etter helgen og se om mensen har dukket opp.. skal til lege imorgen, men jeg vet ikke når man kan måle hcg via blod? Puppene har blitt fyldigere, og tunge. Usikker på om jeg har spist for mye god mat. Det stikker i hytt og pine i magen/livmor, men ikke såpass at det gjør vondt. Bortsett fra 4 dager etter eggløsning, da holdt jeg på å gå i bakken. Og så mensmurringer av og til. Og så utfloden. Den er enten helt blank eller lys melk-aktig, og den kan bare renne ut når jeg er på do.. Kan ikke huske å ha hatt slik utflod. Har ingen barn fra før, og fast partner. Jeg er redd for en infeksjon 🤔 Har forøvrig målt basal-temperatur hver dag fra forrige menstruasjon, og den lå på 36,9. Jeg har vanligvis høy temperatur. Siden eggløsning har den variert fra 37,8 til 37,4. Annenhver dag ca.. En annen ting er at jeg har hatt frysninger, kuldegufs og generelt vært kald siste 4 kveldene. Helt bra på dagtid.. Noen som har vært borti dette? Anonymkode: af00e...509
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #2 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg har også mye tyntflytende hvit utflod, og håper det kan være symptom! Men, man vet jo aldri. Ta en test du:) jeg kan ikke teste før neste onsdag.. Anonymkode: 4095e...695 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Artige symptomer jeg opplevde var tørre øyne og leamus i det ene øyet, hikking, røde kinn og kviser. Er 5+4 nå. Hadde ganske mye utflod også. Anonymkode: 0fdce...81c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå