Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan får man visum og hvor lang tid ar det vanligvis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringte Ud jeg, og gud så sure de var.... :forvirret:

jaja, kontaktet ambassaden og visumsøknad er sendt avgårde! :)

Skrevet

Ud har da ikke noe med visumsøknader å gjøre da. :ler:

Skrevet

Nei men jeg regnet med at de visste hvor man skulle henvende seg...Men takk for hjelpsom kommentar!

Skrevet
Nei men jeg regnet med at de visste hvor man skulle henvende seg...Men takk for hjelpsom kommentar!

Info om hvor du skulle henvende deg fikk du jo av gjest over her. ;)

Synes du det er rart at sentralbordet hos UD kanskje er litt lei av å måtte bruke tid på å besvare drøssevis av telefonhenvendelser som skulle vært rettet andre steder?

God tur til Kina forresten....interessant land. ;)

Skrevet (endret)

Ringte jo ikke hovedkontoret heller da. Det var ett ganske enkelt spørsmål som tok henne 30 sekunder å svare på. Hadde ikke tid å vente på svar fra gjesten over da jeg måtte sende avgårde papirene med DHL en halvtime etter jeg stilte spørsmålet her inne. Det er heller ikke jeg som skal til Kina men sjefen min. :)

Endret av *Anaïs*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...