*Anaïs* Skrevet 28. juli 2005 #1 Skrevet 28. juli 2005 Hvordan får man visum og hvor lang tid ar det vanligvis?
*Anaïs* Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2005 Ringte Ud jeg, og gud så sure de var.... jaja, kontaktet ambassaden og visumsøknad er sendt avgårde!
*Anaïs* Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2005 Nei men jeg regnet med at de visste hvor man skulle henvende seg...Men takk for hjelpsom kommentar!
sixx Skrevet 29. juli 2005 #6 Skrevet 29. juli 2005 Nei men jeg regnet med at de visste hvor man skulle henvende seg...Men takk for hjelpsom kommentar! ← Info om hvor du skulle henvende deg fikk du jo av gjest over her. Synes du det er rart at sentralbordet hos UD kanskje er litt lei av å måtte bruke tid på å besvare drøssevis av telefonhenvendelser som skulle vært rettet andre steder? God tur til Kina forresten....interessant land.
*Anaïs* Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2005 (endret) Ringte jo ikke hovedkontoret heller da. Det var ett ganske enkelt spørsmål som tok henne 30 sekunder å svare på. Hadde ikke tid å vente på svar fra gjesten over da jeg måtte sende avgårde papirene med DHL en halvtime etter jeg stilte spørsmålet her inne. Det er heller ikke jeg som skal til Kina men sjefen min. Endret 29. juli 2005 av *Anaïs*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå