AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Hva har dere i livvidde på buksene deres. Jeg er ved å gå ned i vekt, ønsker på bli normalvektig og har lyst til å kjøpe meg et par optimist-bukser, og lurer på hvilken livvidde jeg skal velge Anonymkode: 59396...4f9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 30 bruker jeg, har 32-34 i benlengde. Var nede i 28 da jeg var ung og supertynn. Nå har jeg mer komfortvidde 😂 Men hva har du tidligere hatt i livvidde? Kommer jo mye an på kroppsform og buksetype hva som passer best. Ta et mål av livvidde og trekk fra det du ønsker å gå ned. Anonymkode: 9f38e...4df
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 30 bruker jeg, har 32-34 i benlengde. Var nede i 28 da jeg var ung og supertynn. Nå har jeg mer komfortvidde 😂 Men hva har du tidligere hatt i livvidde? Kommer jo mye an på kroppsform og buksetype hva som passer best. Ta et mål av livvidde og trekk fra det du ønsker å gå ned. Anonymkode: 9f38e...4df Når jeg var 19 år hadde jeg en livvidde på 20, men da var jeg sil-tynn Anonymkode: 59396...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå