Gå til innhold

Er gravide kvinner sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sies jo at gravide gløder på en måte. Det merket jeg godt da samboer den gang var gravid. Men jeg ville ikke brukt ordet sexy om det. Har ikke merket denne gløden hos andre gravide heller. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke min mann syns jeg var sexy 😅 men han syns jeg var vakker og fin som gravid ☺️ Bar jo frem barnet hans 

Anonymkode: 4b66f...3d7

Ja som flere damer skal bære fram barnet til. Menn går på rundtur idag og man er verken spesiell som får bære fram et barn og man er heller ikke særlig spesiell for han heller bare for at man bærer fram et barn for han. Alle menn med barn jeg har datet har klaget over dama de valgte som mor til sine barn og ønsker å glemme henne og er likegyldige til hele dama. Så dere vet at menn ikke er så romantiske og driter langt i dere etter et brudd og sitter å sikler på andre damer mens dere er sammen.

Anonymkode: 8eeaa...e3d

Skrevet

Gravide kvinner finnes ikke sexy i mine øyne. Jeg synes ærlig talt ikke de er så vakre heller, særlig ikke de som mye opp i vekt. Mange blir oppblåste både i kroppen og ansiktet, og den gløden folk snakker om har jeg knapt sett en gravid kvinne ha. 

Skrevet

Var utrolig kåt under svangerskapene, og fikk sex så ofte jeg ville. Så han synes vel jeg var fin..eller kanskje han lukka øynene og drømte seg bort😂

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg synes stort sett alt som er feminint er sexy og fint, og da spesielt fruktbarhet og graviditet. Men ikke fristende nei. Jeg tenker at hennes mann er heldig og må være stolt av henne. Men kvinner er ulike, også når de er gravide.

Skrevet

Ja - gravide kvinner er flotte - det er vakkert å se.

Men må også si etter at jeg fikk bli med ei som var gravid hjem, hun fortalte at hun hadde blitt ekstra kåt under graviditeten.. muligheten bød seg og jeg må si det var en veldig spennende erfaring å knulle "ei ukjent" som var gravid.. Det var veldig sexy også - spesielt og høre hvordan hun stønnet, hvor ekstrem våt hun var...   en historie rikere

Anonymkode: 4dac3...b41

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha tull. Noen som er selvdigger og innbilsk her

Anonymkode: 8eeaa...e3d

Hvorfor skulle jeg lyve om noe slikt, mange år etterpå? 

Jeg ble veldig overrasket over dette selv, men det finnes faktisk menn som syntes gravide kvinner er det vakreste s finnes. Det er kanskje ikke så rart at de ikke forteller det høyt til andre menn, når reaksjon på å tenke slik om andres gravide kvinner er som den er. 

Det var også en merkelig opplevelse i at jeg som egentlig ikke er så begeistret når ukjente menn viser tydelig seksuell interesse ikke reagerte like negativt på det som gravid. Jeg tok det rett og slett som komplimenter på alle kvinners vegne. 

Så var de også veldig høflige og søte i hvordan de ga uttrykk for at gravide kvinner er det mest kvinnelige de kunne tenke seg, de menn som altså ser det slik. 

Jeg følte meg også fantastisk vakker og feminin under siste graviditet, og det så man sikkert.

Første graviditet følte jeg meg som en vridd sur fille eller som en syk hval. Jeg fikk ingen slike tilbakemeldinger da, og det er bra. Jeg hadde nok frest forbanna tilbake da. 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...