AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Er gravide kvinner sexy? Tenner flertallet av menn på gravide kvinner? Eller synes flertallet at de ikke er så veldig fristende? Anonymkode: 89d88...bad
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Hallo, gravide kvinner og den vordende mor til ditt barn. Det er to forskjellige ting. Du ønsker ikke at mannen på gata skal tenne på at du bærer barnet til din mann. Du ønsker at mannen din skal tenne på den tanken at du bærer frem et barn for ham. En vordende far skal synes at hans kone er tiltalende under graviditeten og alle andre menn må da forstå at dama er OPPTATT. Anonymkode: 246df...078 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 Sexy; nei. Vakkert og fint; ja. Anonymkode: fc598...1e9 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 Æsj, nei. Gravide kvinner er ikke sexy for andre en barnefaren. Er heller ikke tiltrukket av kvinner som ammer. Anonymkode: b0019...981 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 Tror ikke min mann syns jeg var sexy 😅 men han syns jeg var vakker og fin som gravid ☺️ Bar jo frem barnet hans Anonymkode: 4b66f...3d7 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 Synes det er litt perverst å seksualisere gravide damer Anonymkode: 02f5c...cfd 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 Æsj nei. Perverst. Anonymkode: 60f4d...c2f
Trolltunge Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo, gravide kvinner og den vordende mor til ditt barn. Det er to forskjellige ting. Du ønsker ikke at mannen på gata skal tenne på at du bærer barnet til din mann. Du ønsker at mannen din skal tenne på den tanken at du bærer frem et barn for ham. En vordende far skal synes at hans kone er tiltalende under graviditeten og alle andre menn må da forstå at dama er OPPTATT. Anonymkode: 246df...078 Hehe, dette kunne min mann ha skrevet. 😄 Da jeg gikk gravid ble jeg egentlig positivt overrasket over hvor mange menn som ga meg komplimenter og ga uttrykk for at gravide kvinner er utrolig feminine og deilige. Min mann derimot, som ellers ikke er utpreget sjalu, følte det da utrolig ufint og krenkende. Jeg var jo så tydelig merket OPPTATT og at jeg tilhørte ham som det er mulig å merke sin kvinne, så det var forferdelig feil for ham at andre menn fant meg tiltrekkende DA. Han regelrett freste. Dypt krenket. 😆 Jeg syntes det var fint jeg, at noen menn synes en gravid kvinne er utrolig sexy. Man hører mest om det andre, at selv han som skal bli far ikke orker å ha sex, fordi det er en baby i kvinnens kropp. Endret 14. oktober 2020 av Trolltunge 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #10 Skrevet 14. oktober 2020 Har aldrig villet bange noen som er gravid, så nei. Når dama var gravid ble det vel så jeg motvillig gikk med på samleie 2 ganger. Anonymkode: 3dbc3...01c 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #11 Skrevet 14. oktober 2020 Nei. Hilsen gravid 😅 Anonymkode: 29620...dca 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #12 Skrevet 14. oktober 2020 Alle tilstander skal være ikke sexy vel. Gravide kvinner er vakkre, skjønne og nydelige. Sexy blir man etter graviditet, alt ettersom hvor flink man er til å passe på seg selv. Anonymkode: 781b8...3d0 1
Hr. Aktiv Skrevet 14. oktober 2020 #13 Skrevet 14. oktober 2020 Jo de er da det synes jeg. Liker dem da. Smiler for meg selv. Tenker hvor heldige de er som får være med på denne spennende reisen i starten av et liv. Så ja mange damer er virkelig sexy som gravide. 😃 5
Bamseklemmer Skrevet 14. oktober 2020 #15 Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Jeg må si meg enig i Steinar Bastensen sitt utsagn: "Det er noe til felles vakkert mellom en gravid kvinne og en søkklastet fiskebåt... begge går med verdigfull last" Joda, jeg synes gravide kvinner er vakkert å se på... men erfaringen min var at min samboer var umenneskelig kåt og måtte tilfredstilles flere ganger om dagen i perioder. Ei slitsom tid men fremdeles et godt minne fra henne..... Endret 14. oktober 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #16 Skrevet 15. oktober 2020 Det kommer jo helt ann på. Noen gravide er fine, de som kun får magen. Andre derimot, sånne som legger på deg 20+ kilo og gir faen i at alt forfaller, nei. Anonymkode: 991e1...a5e
Illuminatum Skrevet 15. oktober 2020 #17 Skrevet 15. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er gravide kvinner sexy? Tenner flertallet av menn på gravide kvinner? Eller synes flertallet at de ikke er så veldig fristende? Anonymkode: 89d88...bad Noen gravide kvinner er bare helt herlige og tenner virkelig på dem, men andre ikke får det til å sitre.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #18 Skrevet 15. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Æsj, nei. Gravide kvinner er ikke sexy for andre en barnefaren. Er heller ikke tiltrukket av kvinner som ammer. Anonymkode: b0019...981 De er ikke sexy for barnefaren engang, det er en grunn til at mange klager over at han ikke vil ha sex med henne under graviditeten. Han sier han ikke vil skade ungen, dette er løgn. Menn hater kvinner som ikke er perfekte og det er ikke noe nytt, de legger kona for forrakt så fort hun får en kule på magen og ikke er like pen lenger. En operert dame er helst å foretrekke. Anonymkode: 8eeaa...e3d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #19 Skrevet 15. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De er ikke sexy for barnefaren engang, det er en grunn til at mange klager over at han ikke vil ha sex med henne under graviditeten. Han sier han ikke vil skade ungen, dette er løgn. Menn hater kvinner som ikke er perfekte og det er ikke noe nytt, de legger kona for forrakt så fort hun får en kule på magen og ikke er like pen lenger. En operert dame er helst å foretrekke. Anonymkode: 8eeaa...e3d Tips: Ikke overdriv så mye når du forsøker å trolle/provosere, da blir det for åpenbart Anonymkode: 112e4...4e8 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #20 Skrevet 15. oktober 2020 12 timer siden, Trolltunge skrev: Hehe, dette kunne min mann ha skrevet. 😄 Da jeg gikk gravid ble jeg egentlig positivt overrasket over hvor mange menn som ga meg komplimenter og ga uttrykk for at gravide kvinner er utrolig feminine og deilige. Min mann derimot, som ellers ikke er utpreget sjalu, følte det da utrolig ufint og krenkende. Jeg var jo så tydelig merket OPPTATT og at jeg tilhørte ham som det er mulig å merke sin kvinne, så det var forferdelig feil for ham at andre menn fant meg tiltrekkende DA. Han regelrett freste. Dypt krenket. 😆 Jeg syntes det var fint jeg, at noen menn synes en gravid kvinne er utrolig sexy. Man hører mest om det andre, at selv han som skal bli far ikke orker å ha sex, fordi det er en baby i kvinnens kropp. Haha tull. Noen som er selvdigger og innbilsk her Anonymkode: 8eeaa...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå