AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg skal starte på en lav dose Targiniq (opiat), og øke dosen hver uke i 3 uker. Jeg skal gå på dette fast. Ifølge helsedirektoratet kan man ikke kjøre bil mens man er i opptrapping, man kan først kjøre en uke etter siste opptrapping. Det jeg da lurer på er om jeg vil få sykemelding da jeg er avhengig av bil for å komme meg på jobb? Bor på "landet" så buss og tog går rett og slett ikke. I følge lovverket kan jeg da ikke kjøre bil på 4 uker. Anonymkode: 2f0b3...226
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Det er mulig du kan diskutere med legen å få sykemelding for grunnlkdelsen, som en grunnen til oppstart av disse opiatene. Jeg fikk sykemelding da jeg startet Tramagetic, og jeg er "bare" sekretær, men i tre uker var jeg i opptrapping og ikke helt stabil i dose og kunne ikke være på jobb og gjøre jobben min. Fikk da sykemelding for grunnlidelsen i tre uker, og når jeg var stabil i dose og ikke lenger følte meg påvirket (bare smertelindret) var jeg tilbake Anonymkode: 66339...e17 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er mulig du kan diskutere med legen å få sykemelding for grunnlkdelsen, som en grunnen til oppstart av disse opiatene. Jeg fikk sykemelding da jeg startet Tramagetic, og jeg er "bare" sekretær, men i tre uker var jeg i opptrapping og ikke helt stabil i dose og kunne ikke være på jobb og gjøre jobben min. Fikk da sykemelding for grunnlidelsen i tre uker, og når jeg var stabil i dose og ikke lenger følte meg påvirket (bare smertelindret) var jeg tilbake Anonymkode: 66339...e17 Tusen takk for svar 🙂 Anonymkode: 2f0b3...226
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar 🙂 Anonymkode: 2f0b3...226 Så klart, ingen problem Håper det ordner seg! Og god bedring! Anonymkode: 66339...e17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå