Gå til innhold

Marker deg mot terror.


La Guapa

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt ut bilde av min lille familie poå www.werenotafraid.com

jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.

Klem fra la Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er poenget med å poste dette flere steder??

Slik at flere skal få den med seg. Jeg har bare sett denne tråden, fordi jeg klikker bare innom visse forum.

Takk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst :) Jeg så intervjuet med karen som startet opp denne nettsiden her om dagen. Han måtte si opp jobben sin for å kunne opprettholde nettsiden etter bare 5 dager visstnok, så engasjement mangler det ikke på fra omverden :) Nettsiden hadde over 30 millioner treff, og det i løpet av bare den første uken!

Det er toppen med ting som dette syns jeg, for det viser bare at når ting går dårlig så er det gode ting som skinner igjenom og viser seg sterkere. Men ofte trenger man kansje litt drahjelp for å komme igang, og derfor er det supert med initiativ lik dette. Det skulle være mer av det (men da får man vel slutte å prate om det, og gjøre noe med det selv :forvirret: ) Flott er det iallefall! :klappe:

Endret av Kafka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Hva er poenget egentlig?

Hvorfor poste biilde av seg der? For å vise frem at man ikke er redd?

Greit nok, men hvilke nytte gjør det? :)

Titter terroristene innom gjevnlig for å sjekke hvor mange som ikke er redde? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget egentlig?

Hvorfor poste biilde av seg der? For å vise frem at man ikke er redd?

Greit nok, men hvilke nytte gjør det? :)

Titter terroristene innom gjevnlig for å sjekke hvor mange som ikke er redde?  :sjarmor:

Det er klart du kan velge å ikke gjøre noen ting.

Sitte hjemme, glane på boksen og bare godta at terroristene krenker din rett til å bevege deg i det offentlige rom uten å være redd for å bli sprengt i fillebiter!

Terroristenes mål er å spre redsel og frykt for å oppnå sine politiske og religiøse mål.Feigingene går rett på uskyldige voksne og barn som ikke har noen direkte rolle i deres kampsaker.

Jeg nekter å la syke mennesker styre mine barns bevegelsesfrihet.

Der for sier vi: dere klarer det ikke...VI ER IKKE REDDE!

DET er poeng nok for meg!

La Guapa; uredd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er poenget egentlig?

Hvorfor poste biilde av seg der? For å vise frem at man ikke er redd?

Greit nok, men hvilke nytte gjør det? :)

Titter terroristene innom gjevnlig for å sjekke hvor mange som ikke er redde?  :sjarmor:

Kan man bli mindre gjennomtenkt enn dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Hva er poenget egentlig?

Hvorfor poste biilde av seg der? For å vise frem at man ikke er redd?

Greit nok, men hvilke nytte gjør det? :)

Titter terroristene innom gjevnlig for å sjekke hvor mange som ikke er redde?  :sjarmor:

:sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kan man bli mindre gjennomtenkt enn dette?

Det er lov å sporre. ;)

Jeg ser ingen grunn til å gjøre det. Hvis jeg skal markere meg markerer jeg meg med en atombombe eller noe. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Det er lov å sporre.  ;)

Jeg ser ingen grunn til å gjøre det. Hvis jeg skal markere meg markerer jeg meg med en atombombe eller noe.  :ler:

Der var jeg plutselig ikke logget inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Det er klart du kan velge å ikke gjøre noen ting.

Sitte hjemme, glane på boksen og bare godta at terroristene krenker din rett til å bevege deg i det offentlige rom uten å være redd for å bli sprengt i fillebiter!

Terroristenes mål er å spre redsel og frykt for å oppnå sine politiske og religiøse mål.Feigingene går rett på uskyldige voksne og barn som ikke har noen direkte rolle i deres kampsaker.

Jeg nekter å la syke mennesker styre mine barns bevegelsesfrihet.

Der for sier vi: dere klarer det ikke...VI ER IKKE REDDE!

DET er poeng nok for meg!

La Guapa; uredd

Nei, vi er ikke redde. :ler:

Men, dette er et helt seriøst spørsmål. Tror du terrorister og den slags titter innom siden?

Vil dette stoppe dem? Hva vil dette gjøre?

Er det kun for å markere seg?

Jeg forstår at folk vil markere seg, men nytter det? Neppe.

Hadde det vært så enkelt hadde selvfølgelig jeg også lagt inn et bilde av mitt smukke ansikt. Vi står faktisk foran et kjempe stort problem, som ikke engang verdensmakter klarer å hanskes med.

Og, det er ikke dermed sagt at jeg er UENGasjert selvom jeg ikke legger inn bilde der.

For det blir litt sånn: "sammen er vi sterke mentalitet".

Tror faktisk ikke at det holder i denne saken her.

Endret av *Sexy*Cat*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Nei, vi er ikke redde.  :ler:

Men, dette er et helt seriøst spørsmål. Tror du terrorister og den slags titter innom siden?

Vil dette stoppe dem? Hva vil dette gjøre?

Er det kun for å markere seg?

Det terroirister legger merke til er at folk slutter å ta fly, slutter å ta T-bane og tog, og at børsene stuper. Dette er vel en markering for at vi må prøve å leve livet som før, uten at redsel og terror skal styre livene våre. Da har terroristene oppnådd det de ville.

Endret av Rattleshake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Det terroirister legger merke til er at folk slutter å ta fly, slutter å ta T-bane og tog, og at børsene stuper.  Dette er vel en markering for at vi må prøve å leve livet som før, uten at redsel og terror skal styre livene våre. Da har terroristene oppnådd det de ville.

Ja, det er jo sant.

Men folk tar jo t-baner, fly, tog, osv, osv...

Det jeg snakker om, er hva denne tråden handler om. Det å legge ut bilde av seg selv på nettet.

Det tror jeg egentlig bare er en markering ovenfor seg selv, som også er helt okey. Men da kan man jo bare enkelt og greit kalle det, det da. :)

Terapi for seg selv.

Og en annen ting er, at om vi ikke skal la de stoppe oss, nei... Vi skal leve som før, men at vi har litt "følere" ute for å beskytte oss selv, våre barn og familie, det skader heller ikke.

De bomber ikke mer av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn

Nja, det var en stor nedgang i flytrafikken det første året etter 11 september og terroraksjonen var med på å "ødelegge" økonomien for en periode. Det er også færre som tar T-banen i London nå enn i forrige måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn et kult bilde mot terror. Her er hva jeg fikk i svar:

Thanks for your submission, we'll get to it as soon as possible, but please bear in mind that we have received over 6000 images in the last week, and we are only a small team. If your picture meets our guidelines it WILL be posted as soon as is humanly possible. Thanks for your patience The WNA Team
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skindeep

Synest det er ganske bra å lage noe sånt jeg.

Har sittet å sett på en del bilder innpå denne siden og det er mange gode påfunn!

Det var en som hadde hatt inn et bilde av seg selv og bussen som han skulle på "Im not afraid, this is my bus" he he , tøffing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er en fin markering, jeg. Var jo en tilsvarende laget av amerkianere som stod frem og var imot Irakinvaderingen eller noe slikt. Synes vi alle trenger en sammen-er-vi-sterke-mentalitet i ny og ne. Om det hjelper eller ei er ikke så vikitg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ananas

Jeg bryr meg ikke noe om terroren. Politiet jobber med saken og det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett.

Jeg synes media gir alt for mye oppmerksomhet til terrorbombinga. Mediadekningen er det som skremmer folk, og slik løper tabloidnyheter i terroristenes ærend.

Bomba i London er en pitte liten dråpe i havet i forhold til all urett og nød som foregår andre steder i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Jeg bryr meg ikke noe om terroren. Politiet jobber med saken og det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett.

Jeg synes media gir alt for mye oppmerksomhet til terrorbombinga. Mediadekningen er det som skremmer folk, og slik løper tabloidnyheter i terroristenes ærend.

Bomba i London er en pitte liten dråpe i havet i forhold til all urett og nød som foregår andre steder i verden.

Applaus til deg. Og ja, helt enig.

Spesielt dine to siste setninger. Sant så sant.

Nå har det vært LITT bombing her i vesten, og hva skjer? Jo Kaos.

Egentlig ganske tragisk at vi ikke klarer å se hvor mange andre som DAGLIG opplever ekte bomber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...