AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg har hatt en friend with benefits i snart 2 år. Vi har en fantastisk kjemi både i og utenfor senga. Det føles aldri kleint når vi treffes, og vi finner på ting som kino, bowling, trener sammen osv. MEN, han er ikke intr i å treffe barna mine og ingen i hans krets vet om meg. Sånn jeg forstår det vil ikke han ha et forhold. Helt fair det. Jeg har nå begynt å snakke med en fyr som gjerne vil ha heile pakka, og ikke bare sex. Han syns ikke det at jeg har barn er et problem, og forteller mer en gjerne både venner og familie om meg. Jeg kjenner jeg har lyst til å møte han og se hvor det kan bære. Men hvordan avslutter jeg mitt nåværende fwb forhold? Jeg er ikke en person som har sex med flere personer samtidig Anonymkode: da5a0...d42
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Det er vel bare å si det som der er! Han blir sikkert bare glad på dine vegne og sier at du kan ta kontakt om du vil en gang i framtiden. Kos deg med kjæresten din, du! Anonymkode: c32d0...b92 5
-Titania- Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Det er bare å si det rett ut, det. Du skylder da ikke denne fwb`en noe. 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 "Jeg ønsker ikke å treffe deg mer". Anonymkode: 377c7...88b 3
Rosatoast Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en friend with benefits i snart 2 år. Vi har en fantastisk kjemi både i og utenfor senga. Det føles aldri kleint når vi treffes, og vi finner på ting som kino, bowling, trener sammen osv. MEN, han er ikke intr i å treffe barna mine og ingen i hans krets vet om meg. Sånn jeg forstår det vil ikke han ha et forhold. Helt fair det. Jeg har nå begynt å snakke med en fyr som gjerne vil ha heile pakka, og ikke bare sex. Han syns ikke det at jeg har barn er et problem, og forteller mer en gjerne både venner og familie om meg. Jeg kjenner jeg har lyst til å møte han og se hvor det kan bære. Men hvordan avslutter jeg mitt nåværende fwb forhold? Jeg er ikke en person som har sex med flere personer samtidig Anonymkode: da5a0...d42 Du får bare si til han at du er ute etter noe mer seriøst, og har funnet deg en annen mann som kan gi deg det du er ute etter og at relasjonen deres avsluttes fra nå av, og at han får ha lykke til videre med sitt! Syntes det er merkelig at ei godt voksen dame må ha veiledning, til hvordan å avslutte en "knulle-relasjon". 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 Du skylder ikke elskeren din noen ting. Bare avslutt kort og greit. Anonymkode: 445f5...a36 5
Gjest O.G. Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en friend with benefits i snart 2 år. Vi har en fantastisk kjemi både i og utenfor senga. Det føles aldri kleint når vi treffes, og vi finner på ting som kino, bowling, trener sammen osv. MEN, han er ikke intr i å treffe barna mine og ingen i hans krets vet om meg. Sånn jeg forstår det vil ikke han ha et forhold. Helt fair det. Jeg har nå begynt å snakke med en fyr som gjerne vil ha heile pakka, og ikke bare sex. Han syns ikke det at jeg har barn er et problem, og forteller mer en gjerne både venner og familie om meg. Jeg kjenner jeg har lyst til å møte han og se hvor det kan bære. Men hvordan avslutter jeg mitt nåværende fwb forhold? Jeg er ikke en person som har sex med flere personer samtidig Anonymkode: da5a0...d42 du bare senderr knallkameraten om at du har truffet en fyr du vil litt mer med.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 5 minutter siden, Rosatoast skrev: Du får bare si til han at du er ute etter noe mer seriøst, og har funnet deg en annen mann som kan gi deg det du er ute etter og at relasjonen deres avsluttes fra nå av, og at han får ha lykke til videre med sitt! Syntes det er merkelig at ei godt voksen dame må ha veiledning, til hvordan å avslutte en "knulle-relasjon". Vel, jeg er ikke "godt voksen" og selv om jeg vil prøve med han andre, og avslutte vårt sexuelle forhold vil jeg beholde nåværende fwb som venn Anonymkode: da5a0...d42 1
Rosatoast Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, jeg er ikke "godt voksen" og selv om jeg vil prøve med han andre, og avslutte vårt sexuelle forhold vil jeg beholde nåværende fwb som venn Anonymkode: da5a0...d42 Da sier du at dere gjerne kan forbli venner da. Er ikke så vanskelig 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #10 Skrevet 14. oktober 2020 Bare si det som det er. Hadde en slik «venn» gjennom 3 år, men da det begynte å bli seriøst med en dame han hadde truffet sa han det rett ut at han måtte kutte. Vondt, men veldig fair. De er forlovet nå, og jeg ønsker han alt godt. SÅ mye bedre med en ærlig avslutning enn ghosting og tull. Anonymkode: 0a619...c93 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #11 Skrevet 14. oktober 2020 Om det blir seriøst med denne mannen, så tror jeg ikke han setter stor pris på at du er god venn med en som har hatt sex med deg. For det kommer fram før eller siden uansett. Anonymkode: 8e7ae...f24
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #12 Skrevet 14. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det blir seriøst med denne mannen, så tror jeg ikke han setter stor pris på at du er god venn med en som har hatt sex med deg. For det kommer fram før eller siden uansett. Anonymkode: 8e7ae...f24 Han jeg har startet å snakke med vet om min fwb. Han vet også at min fwb ikke ønsker noe mer, og har vært veldig klar på at det gjør han. Men vi har bare tekstet i noen uker og ikke møttes enda Anonymkode: da5a0...d42
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #13 Skrevet 14. oktober 2020 "Hei, jeg har truffet noen som ønsker noe seriøst. Ønsker deg lykke til videre." Anonymkode: a0ce3...aa8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #14 Skrevet 14. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel bare å si det som der er! Han blir sikkert bare glad på dine vegne og sier at du kan ta kontakt om du vil en gang i framtiden. Kos deg med kjæresten din, du! Anonymkode: c32d0...b92 Sa dette til min. Han s-: så bra for deg. Dagen etter kysset han meg på jobb etter over 1 år uten noe intimitet men vi har holdt kontakten. Vær obs på dette. Han kan skru på sjarmen hvis han ikke vil miste deg. Anonymkode: 63eeb...e1d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #15 Skrevet 14. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han jeg har startet å snakke med vet om min fwb. Han vet også at min fwb ikke ønsker noe mer, og har vært veldig klar på at det gjør han. Men vi har bare tekstet i noen uker og ikke møttes enda Anonymkode: da5a0...d42 Det er kanskje ikke om å gjøre å dumpe, før du engang har møtt den andre? Du kan jo si at du har noe på gang, og kan bli nødt til å avslutte. Da får du fort en pekepinn på om fwb vil være med i konkurransen. Anonymkode: 3d122...aef 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå