Gå til innhold

Ikke tilgang til helsenorge.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg søker opp helsenorge.no kommer det bare opp "Denne siden har du ikke tilgang til"og bilde av en kaffekopp med plaster! Det gjelder på macen, både nettleser Safari og nettleser Chrome. Ellers fungerer nettet som det skal. På mobilen min fungerer helsenorge. Hva i alle dager? Fikk hjelp av en fyr til å oppdatere systemet på telefonen min for ei uke siden, men oppdatering av telefonen kan vel ikke ha noe med macken å gjøre. Og helsenorge fungerer jo på telefonen. Men dropbox vil ikke åpne seg på macen lenger, pga delt nettverk sier den. Jeg skjønner ingenting. Hjelp, noen?

Anonymkode: 867b5...66f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg Mac, men jeg kommer meg inn på iPad og nettleseren Safari. Kommer også inn både på pc og Android. Vet ikke hvorfor du ikke kommer inn. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Sheik skrev:

Nå har ikke jeg Mac, men jeg kommer meg inn på iPad og nettleseren Safari. Kommer også inn både på pc og Android. Vet ikke hvorfor du ikke kommer inn. 

Ja det er veldig rart!

Anonymkode: 867b5...66f

Skrevet

Aner egentlig ikke. Men kan det ha noe med dropboxen å gjøre? Pga dette er helserelatert info som omhandler taushetsplikt og er strengt, ikke skal deles bla bla. 

Anonymkode: 83bfc...76f

Skrevet

Prøv å slette cookies.

Anonymkode: 3564e...f90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...