AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Skrevet 14. oktober 2020 Det har seg sånn at jeg alltid blir stoppet av purken når jeg ute sent om kveldene. Men kompisen min som er like gammel blir aldri stoppet på samme måte som meg selv når han er ute om natten og fester og sånn. Purken stopper meg ALLTID for en eller annen grunn som ikke gir mening. Er jeg på innom sjappa så kan dem stoppe meg bare for og spørre om hvorfor jeg var der så sent og hvorfor jeg har på meg briller når jeg handler??? Dem stopper meg hvis dem ser jeg har med skatebrett og lurer på hvor jeg fått det fra. Dem stopper meg og ber meg vise leg hvis dem ser jeg sykler på fortuet. Assa hva faen? Kompisen min som kler seg helt likt og som er samme høyde og vekt blir aldri stoppet av purken for og bli spurt om dette. Dem stopper han bare og spør om han har sett den og den personen i nærheten eller så får han masse smil av vektere og purk. HVA HAR JEG GJORT OG IKKE HAN? Jeg er ikke kriminell eller av annen bakgrunn enn norsk. Har lysebrunt hår ,blå øyne og kler meg vanlig. samme som kompisen min. Har purken bare peilet seg ut et offer eller? Er 21 btw. Anonymkode: 49f18...41a
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor jeg har på meg briller når jeg handler??? Solbriller? Eller bare raske briller? Kanskje du ser mer frika ut enn kompisen din.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Fuck politiet. Anonymkode: df29f...7f8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 4 minutter siden, Dævendøtte skrev: Solbriller? Eller bare raske briller? Kanskje du ser mer frika ut enn kompisen din. Briller jeg går med på grunn av at jeg er nærsynt Anonymkode: 49f18...41a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 Du ser vel mistenkelig ut da... Kanskje du oppfører der rart rundt politiet, fordi du er nervøs for å bli stoppet igjen? Hvis du vet at du ikke har noe på samvittigheten får du jo bare ta det som en koseprat på vei til byen 😉 Anonymkode: ab175...704 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Briller jeg går med på grunn av at jeg er nærsynt Anonymkode: 49f18...41a Da skjønner jeg at du synes det er merkelig. Men sånn er det noen ganger, noen er mer utsatt enn andre. Så lenge du har rent mel i posen og ikke kokain, går dette fint. Vær hyggelig hver gang du blir stoppet og aldri provoser noen gang. Dette ordner seg med tiden
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 Har en sønn på 17år. Han er blond og blåøyd. Går på videregående og har jobb. Han har blitt stoppet av politiet 11ganger siste året. Min datter derimot ble aldri stoppet. De kjørte samme mopeden. Er det det som kalles profilering. Hadde sønnen min vært av utenlandsk opprinnelse kunne jeg sikkert ha anklaget politiet for raseprofilering. Men siden han er norsk begrenser det seg til kjønnsprofilering. Hadde sikkert hatt en sak om det var diskriminering av jenter. Profilering av ung norsk gutt= lev med det. Jeg har fortalt han at dette er bare noe han må leve med. Politiet lar han være i fred når han har passert 20 og kjører bil. Det samme gjelder alle hans venner. Må le når jeg leser om alle som hevder seg profilert og plaget av politiet i Oslo. Rasismen osv. Prøv å være ung norsk gutt på moped😁. Da blir man på fornavn med politiet. Anonymkode: 171ab...092 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 Hmm synd du ikke er av utenlandsk opprinnelse da. Da kunne du kalt det rasisme og raseprofilering. Det er visst mye verre enn å gjentatte ganger bli stoppet når du er etnisk norsk. Da kunne du høstet litt sympati i det minste, nå blir du bare anklaget for å sutre og får beskjed om å suck it up. Anonymkode: 3212a...eb1 1
Klossmajor Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Briller jeg går med på grunn av at jeg er nærsynt Anonymkode: 49f18...41a Da mistenker de deg sikkert for å være hacker. Det er visst den store trusselen nå. Hadde de funnet bærbar datamaskin på deg og oppfattet russisk aksent, hadde det båret strake veien på glattcella med deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå