Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #1 Skrevet 28. juli 2005 Min samboer er klar for sex 24/7, har aldri vært borti noe lignenede! Vi har vært sammen i ca 17 mnd, og han blir bare mer og mer forelska og kåt. Selv om han har ranglet i dagevis, jobbet overtid, vært veldig fysisk aktiv, har feber etc. er han klar. Det er jo gøy å føle seg attraktiv og elsket så klart, men dette er på grensen til slitsomt. Han kan ikke ligge inntil meg uten å få ståpikk, er det virkelig normalt?? Hvis jeg er sliten eller ikke er helt i form, vil jeg jo gjerne ha nærhet fra han, men har overhodet ikke lyst på sex. Sånn i snitt, så synes vel jeg det er passe å ha sex ca annanhver dag, da rekker jeg akkurat å bygge meg nok opp til at det blir supergodt! Og bare så det er sagt, vi er i tredveårene, så dette er ingen overkåt fjortis... Hadde vært interessant å få noen innspill!
PusePine Skrevet 28. juli 2005 #2 Skrevet 28. juli 2005 Har det faktisk sånn jeg og.. Han er bare kåt hele tiden... På en måte synes jeg jo det er kjempedeilig at jeg gjør ham kåt så ofte, men jeg er jo ikke det.. Helt enig i at det er passende med sex annenhver dag - da har jeg fått "kåtet meg opp" først.. Men det ender opp med at vi har sex hver dag, og selv om det selvfølgelig er digg, så tenker jeg at det hadde vært diggere hvis vi bare kunne ventet en dag i mellom... MEN: Jeg er sjeleglad for å ha et sånt "luksuspropblem" i stedet for en som ikke blir tent av meg - for det finnes mange av dem!! Har du prøvd å si det til ham?
Bolla Piggsvin Skrevet 28. juli 2005 #3 Skrevet 28. juli 2005 Jeg har det også sånn... Men jeg sliter med at jeg ikke blir kåt så ofte lenger.. Og klarer ikke å ha sex når jeg ikke er kåt. Min er da en flittig bruker av høyre hånda... Men det er veldig slitsomt å ligge ved siden av som "rister". Når jeg er trøtt og sliten og våkner av dette, er det ikke noe artig... Vi hadde en liten diskusjon på problemet og etter det har det heldigvis blitt bedre. Jeg sliter med at jeg er redd han vil dra fra meg siden jeg ikke klarer å tilfreddstille han nok...
Gjest Jon Are Skrevet 28. juli 2005 #4 Skrevet 28. juli 2005 Ja, dette er slitsomt. I mitt tilfelle var det vel heller exdama som var den som var mest opptatt av sex. Fordi jeg går på metadon , blir ikke sex så viktig for meg. En gang i blandt kan det være ok, men langt fra hver dag. Jeg synes det må være et romantisk preg over det hele. Gjerne med stearinlys og musikk . Hun derimot mente at sex kunne man ha hvor som helst og når som hels. Veldig slitsomt, og jeg er glad det er slutt og jeg er singel igjen Hilsen fra jon Are
PusePine Skrevet 28. juli 2005 #5 Skrevet 28. juli 2005 Synes det er så vanskelig å vite hva jeg skal si til ham! Jeg synes jo det er helt fantastisk at han vil ha meg hele tiden, og jeg elsker jo at han tar på meg, men jeg vil bare ikke at det MÅ ende med sex hver gang - kanskje bare kosing.. (Hmm - kanskje jeg rett og slett kan si det..)
Gjest Milah Skrevet 28. juli 2005 #6 Skrevet 28. juli 2005 Synes det er så vanskelig å vite hva jeg skal si til ham! Jeg synes jo det er helt fantastisk at han vil ha meg hele tiden, og jeg elsker jo at han tar på meg, men jeg vil bare ikke at det MÅ ende med sex hver gang - kanskje bare kosing.. (Hmm - kanskje jeg rett og slett kan si det..) ← Ja, det er nok det enste som kan løse problemet! Kommunikasjon er en fin ting!
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #7 Skrevet 28. juli 2005 Heldigggris, jeg må stresse i 5 min med gnikking med å gjøre han her kåt igjen! Ok da, luksusproblem. Snakk med han
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #8 Skrevet 28. juli 2005 Vi har snakket mye om det allerede, så dette er ikke bare tanker jeg har. Men han vet jo heller ikke hva han skal gjøre, han har jo ikke kontroll over dette. På en måte er det et luksusproblem, samtidig ser jeg at dette kan være ødeleggende for forholdet på sikt. Hilsen trådstarter
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2005 #9 Skrevet 30. juli 2005 Slapp av, det gir seg nok om han får avslag mange nok ganger. Til slutt gidder han ikke å mase mer.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2005 #10 Skrevet 31. juli 2005 Slapp av, det gir seg nok om han får avslag mange nok ganger. Til slutt gidder han ikke å mase mer. ← Får man ikke mat hjemme, så spiser man borte.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2005 #11 Skrevet 31. juli 2005 jeg er mann og har hatt det slik. Jeg spiste borte og tenkte på maten hjemme. En helt forferdlig situasjon som det er vanskelig for utenforstående å sette seg inni.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2005 #12 Skrevet 31. juli 2005 Skjønner jo at de siste innleggene ikke skal leses helt bokstavelig. Men er jeg virkelig naiv som mener at sex i snitt 4-5 ganger i uken bør være nok til at han ikke går lei av å "mase" eller er utro? Det må jo gå an å finne en gylden middelvei, som funker for begge? Eller er det sånn at en overkåt mann alltid vil forbli overkåt?? Hilsen trådstarter
aline Skrevet 31. juli 2005 #13 Skrevet 31. juli 2005 jeg har ingen tro på at en mann som har lyst på deg bare han er nær deg, går hen og er utro så lenge han ikke får sex hver bidige dag dere er sammen. ikke så lenge det faktisk er deg han tenner på ihvertfall. går han rundt med stå konstant hver gang en kommer borti eller tenker på ett hunkjønn, og hans lyst ikke har med deg å gjøre men med hans overflod av lyst, så kan han nok det dersom han ikke bryr seg om at han da risikerer å miste deg. men bortsett fra det, en ting er jo at han blir kåt på deg og får stå, men MÅ han få utløsning hver eneste gang han bli kåt eller får stå? dersom dere snakker sammen og du egentlig har lyst til å vente, klarer han ikke å få den til å slappe av igjen uten utløsning? dersom du sier at du ikke egentlig har lyst på sex, men bare ønsker å ligge nær og være der, gir det seg ikke for ham etterhvert?
nusta Skrevet 31. juli 2005 #14 Skrevet 31. juli 2005 Jeg blir også kåt hver gang jeg legger meg inntil kjæresten. Men ettersom jeg er dame er det lettere å skjule Sex annenhver dag hadde jo vært luksus
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2005 #15 Skrevet 31. juli 2005 Jeg blir også kåt hver gang jeg legger meg inntil kjæresten. Men ettersom jeg er dame er det lettere å skjule Sex annenhver dag hadde jo vært luksus ← Signer denne. Jeg ser elskeren min aaalt for sjelden, hadde jeg vært så priviligert å hatt han i nærheten og at han ville ha sex ofte skulle han gjerne fått det
jouvel Skrevet 1. august 2005 #16 Skrevet 1. august 2005 Signer denne. Jeg ser elskeren min aaalt for sjelden, hadde jeg vært så priviligert å hatt han i nærheten og at han ville ha sex ofte skulle han gjerne fått det ← Jeg ser min kjære hver dag. Alikevel har vi ikke på langt nær sex annenhver dag. Han er veldig ofte sliten... og det er jeg og, men det er jeg som vil oftere enn han
Gjest Per Skrevet 2. august 2005 #17 Skrevet 2. august 2005 Du er kjedelig, og bør jobbe med deg selv. Dersom du ikke stiller opp når han er kåt, kommer han bare til å være utro. Hvis du ikke tror meg, så bare vent og se. Det er ingen som gidder å bli avvist i lengden. Her er det faktisk DU som er problemet, og ikke han. Når du skjønner det, kan du kanskjer klare å løse det.
Bolla Piggsvin Skrevet 2. august 2005 #18 Skrevet 2. august 2005 Du er kjedelig, og bør jobbe med deg selv. Dersom du ikke stiller opp når han er kåt, kommer han bare til å være utro. Hvis du ikke tror meg, så bare vent og se. Det er ingen som gidder å bli avvist i lengden. Her er det faktisk DU som er problemet, og ikke han. Når du skjønner det, kan du kanskjer klare å løse det. ← Jeg sliter med samme problem som tråd starter... Men jeg har snakket med typen min, og selv er jeg veldig frustrert over meg selv som ikke blir kåt lenger... Veldig deprimerende!! Skal nå slutte på p-pilla så får håpe det er årsaken til at sexlysten er blitt borte... Men når gutten vet om problemet og elsker meg over allt på jorden... Kommer han da til å være utro??
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #19 Skrevet 3. august 2005 Du er kjedelig, og bør jobbe med deg selv. Dersom du ikke stiller opp når han er kåt, kommer han bare til å være utro. Hvis du ikke tror meg, så bare vent og se. Det er ingen som gidder å bli avvist i lengden. Her er det faktisk DU som er problemet, og ikke han. Når du skjønner det, kan du kanskjer klare å løse det. ← Synes vel heller det virker som du har et problem. Nemlig at du er utrolig unyansert. Jeg vil si at vi begge har en utfordring. Jeg strekker meg, og da synes jeg han bør gjøre det samme. Hvis han egentlig vil elske hver dag, og jeg er fornøyd med to ganger i uken, så bør vi vel kunne gjøre begge til lags hvis vi holder det på 3-5 ganger i uken? Hilsen trådstarter
Mathias Skrevet 7. august 2005 #20 Skrevet 7. august 2005 Jeg blir også kåt hver gang jeg legger meg inntil kjæresten. Men ettersom jeg er dame er det lettere å skjule Sex annenhver dag hadde jo vært luksus ← feil. det er veldig lett å merke....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå