AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg fødte for et par uker siden og føler meg så tynn! Problemet er at jeg absolutt ikke er tynn! Har en BMI på over 30 og det er kun gravidklærne som passer. Har mange kilo å gå ned til startvekt. Er det vanlig å føle seg slank etter fødsel? Aldri vært så stor før så rart jeg føler det sånn.. føler hele kroppsynet mitt er forvrengt, og det motsatt vei av det som er vanlig🙈 Tips til hvordan komme i gang med litt vektnedgang i barseltiden? Skal absolutt ikke spise veldig lite, barnets helse kommer først. men har spist veldig usunt i graviditeten - derav de ekstra kiloene nå. Anonymkode: 109b2...c5a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Du er jo tynnere nå enn før du fødte? Du går ned på vanlig måte, med kaloriunderskudd. Ikke bare spis "veldig lite"; spis bra, både for deg og barnet. Anonymkode: 5c511...f06
Purple_Pixiedust Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Du forbrenner ca 500 kcal ekstra hver dag når du fullammer, så hvis du bare spiser helt normalt så vil du gradvis gå ned helt "gratis". Jeg har gått raskt ned i etterkant av begge graviditeter og jeg måtte ikke jobbe hardt for det. Kanskje de 4 siste kg måtte jeg jobbe litt ekstra. Gikk trilletur hver dag og spiste 4 måltider. Ingen mellomspising og begrenset snop i helgene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå