AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #21 Del Skrevet 21. oktober 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne hatt det! Har dessverre ingen venninner som er i samme form som meg, så blir mest "brukt" som PT, og det er ikke alltid like motiverende å måtte motivere andre på trening. Ønsker meg en treningsvenn som også liker å bruke kroppen, orker å gi litt ekstra, og som kan gi litt gjensidig motivasjon. Er glad i å trene alene, men det hadde vært hyggelig å ha med noen avogtil:) Anonymkode: 70070...781 Ja, det er ikke noe særlig når man må hjelpe andre. Det har man jo ikke tid til. 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne aldri ha tenkt meg å ha noen med når jeg trener. Den tiden er hellig og bare for meg selv. Jeg går inn i min treningsboble og har det akkurat slik jeg vil ha det. De fleste jenter/damer er forstyrrende, må gjøre alt tett, fnise, prate og det er jeg lei av. Kommer aldri på tale igjen i dette livet. Anonymkode: 3d7b8...54c Enig, derfor jeg slutta med det. Alt ble bare forstyrret, så skal de snakke om ALT annet enn trening. 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har med venninne så vi drar sammen til treningssenteret. Hun trener i gruppe mens jeg tar sirkel styrke. Så vi trener ikke sammen - sammen. Anonymkode: 6b075...323 Den funker jo fint da! 🙂 Slipper å trene SAMMEN Jeg og min eks trente på samme senter likt, men aldri "sammen". Fokuserte på hver vår økt. Anonymkode: c9d00...a9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #22 Del Skrevet 22. oktober 2020 På 20.10.2020 den 9.24, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne hatt det! Har dessverre ingen venninner som er i samme form som meg, så blir mest "brukt" som PT, og det er ikke alltid like motiverende å måtte motivere andre på trening. Ønsker meg en treningsvenn som også liker å bruke kroppen, orker å gi litt ekstra, og som kan gi litt gjensidig motivasjon. Er glad i å trene alene, men det hadde vært hyggelig å ha med noen avogtil:) Anonymkode: 70070...781 Hvor i landet bor du da? ☺️ -Ts ☺️ Anonymkode: 13be8...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #23 Del Skrevet 22. oktober 2020 Har savnet en treningsvenn i perioder, men det har ikke funket helt irl. Enten så har jeg trent med venninner som er mer utrent enn meg som ikke er på samme nivået og hele tiden snakker om å stoppe og heller gå på cafe, eller så er det mye mer fit og løfter tyngre og løper fortere sånn at jeg får prestasjonsangst. Har funnet ut at jeg trivs best i min egen treningsboble så kan jeg heller gå tur med venninnene. Er jo en slags trening det også selv om pulsen ikke øker noe særlig. Anonymkode: 7510b...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #24 Del Skrevet 22. oktober 2020 På 20.10.2020 den 9.19, AnonymBruker skrev: Trener på egenhånd, det er viktig å lære seg det. Mange jenter MÅ ha med ei venninne de skal stå å skravle med, økta blir ofte dårlig da. For ikke å snakke om hvor slitsomt det er å høre på venninneparet som skravler i ett jævla sett på tredemøllen og treningsapparatene - om unger, gubben, jobben og oppussing. Anonymkode: 1a569...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå