Gå til innhold

Hva betyr varsellampen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et det noen som vet hva denne lampen betyr?? 

772A1A16-941F-44A6-AA3A-A5E407C02660.jpeg

Anonymkode: 3b36a...728

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må fylle drivstoff så fort som mulig. 

• Liker 3
Skrevet

Egentlig betyr det at du bør levere tilbake lappen.....

Anonymkode: bd5b7...906

• Liker 20
Skrevet

Tanken er full. Når tanken nærmer

seg tom kommer det et lydsignal pluss at den vanlige, oransje lampen (er vel lik i alle biler) lyser på dashbordet. Denne er mindre, rød og på et annet sted, som dere ser av bildet. Den slukkes ikke selv om tanken er full. 

• Liker 1
Skrevet

Siden ekspertisen er litt uenige om dette: begynn å fylle tanken med korrekt flydium,
så blir det fort nok klarhet i om den er full eller tom. ;) 

Skrevet

Pila forteller deg hvilken side av bilen du skal fylle på, du skal altså ha pumpa på din venstre hånd. 

Anonymkode: 40728...972

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Siden ekspertisen er litt uenige om dette: begynn å fylle tanken med korrekt flydium,
så blir det fort nok klarhet i om den er full eller tom. ;) 

Tanken er full. Av diesel. Fylte for 600 kr i ettermiddag. Og ja, det er en dieselbil. :roll: 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pila forteller deg hvilken side av bilen du skal fylle på, du skal altså ha pumpa på din venstre hånd. 

Skal den lampen alltid lyse? 

Skrevet

Den forteller hvor langt du kan kjøre før du må fylle drivstoff. 

Anonymkode: 257e8...a7e

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanken er full. Av diesel. Fylte for 600 kr i ettermiddag. Og ja, det er en dieselbil. :roll: 

Skal den lampen alltid lyse? 

Kommer ann på dine innstillinger. Den må ikke lyse og du må ikke ha antall km du har igjen før su må fylle igjen synlig. Men er ingen varsellampe. Kun informasjon, og velger du akkurat den innstillingen du har der, vil den alltid lyse.

Anonymkode: 2eaca...f40

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google sier at dette er rett og at den alltid lyser, så takk for svar. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kommer ann på dine innstillinger. Den må ikke lyse og du må ikke ha antall km du har igjen før su må fylle igjen synlig. Men er ingen varsellampe. Kun informasjon, og velger du akkurat den innstillingen du har der, vil den alltid lyse.

Anonymkode: 2eaca...f40

Takk for svar!!! 

• Liker 1
Skrevet

Et lite tips til en annen gang du lurer på en varsellampe e.l: i hanskerommet i bilen din ligger det et hefte eller ei bok der det er forklaring på alle slike ting. Den kan være veldig grei å lese litt i, det står mye interessant informasjon der.

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et lite tips til en annen gang du lurer på en varsellampe e.l: i hanskerommet i bilen din ligger det et hefte eller ei bok der det er forklaring på alle slike ting. Den kan være veldig grei å lese litt i, det står mye interessant informasjon der.

Festlig. Den boken ligger hjemme hos eieren av bilen, til info. Og eieren ligger på sykehus og har annet å gjøre enn å besvare spørsmål om lamper. 

KG ass. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Festlig. Den boken ligger hjemme hos eieren av bilen, til info. Og eieren ligger på sykehus og har annet å gjøre enn å besvare spørsmål om lamper. 

KG ass. 

Du endrer vel de beskjedene med tuppen av blinklys spaken om dette er Ford? Bildet av bensinpumpa og pila forteller at du har tanklokket på venstre side av bilen

Anonymkode: f8483...aa3

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du endrer vel de beskjedene med tuppen av blinklys spaken om dette er Ford? Bildet av bensinpumpa og pila forteller at du har tanklokket på venstre side av bilen

Det er en Ford, ja! Det var imponerende sett. 

Jeg skal teste ut tuppen av blinklysspaken i morgen. :) Men det plager meg ikke at innstillingene er der, nå som jeg vet hva det er. 

Takk for svar! 

Skrevet

Det er en Ford, ja! Det var imponerende sett. 

Jeg skal teste ut tuppen av blinklysspaken i morgen. :) Men det plager meg ikke at innstillingene er der, nå som jeg vet hva det er. 

Takk for svar! 

Jeg har ford fiesta og synes det der så veeeldig kjent ut :) bare hyggelig!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ford fiesta og synes det der så veeeldig kjent ut :) bare hyggelig!

Ford Fiesta er det! :reise:

• Liker 1
Skrevet
På 13.10.2020 den 21.14, AnonymBruker skrev:

KG ass. 

Vel, den skal/bør ligge i bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...