AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg er en person som sover lett og bruker lang tid på å sovne. Hater ørepropper, men i sommer har jeg hatt gulvvifte stående på soverommet pga varmen - noe som gjorde underverker for søvnen min! Jeg klarte å sovne og våknet ikke så lett av lyder. Nå er det derimot så kaldt at man fryser feil på seg ved bruk av den viften, så jeg trenger tips til et alternativ. Hva kan jeg bruke? Anonymkode: c5953...c17
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Den slags lyder kan du finne på youtube i timesvis...
Rumle Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg har viften på enda, av akkurat samme grunn, bare nå står den vendt mot veggen Bruker også hvit støy fra spotify, har prøvd alt mulig, regn og motorveilyder fungerer best på meg så langt 😊
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Kanskje du kan prøve sånn sovebamse for barn, f.eks drømmesauen ewan 😅 barnet mitt har den og den lager masse forskjellige lyder (støvsuger, shh, hvitt støy etc) Anonymkode: e9b8e...123
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå