AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Har to navn, ønsker å fjerne det ene da det er det som blir brukt og det jeg liker minst. Nytter ikke å påpeke det for folk, de bryr seg ikke. Samtidig føler jeg det er veeeldig spesielt å endre på navn i voksen alder, hva tenker dere? Anonymkode: 1bf7f...9a6
Gjest BethD Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Om det ikke blir brukt så er det vel bare å fjerne det om du ønsker det?
Gjest BethD Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Akkurat nå, BethD skrev: Om det ikke blir brukt så er det vel bare å fjerne det om du ønsker det? Åja ser nå du ønsker å fjerne det som blir brukt. Det blir jo litt spesielt
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Det blir nok en snakkis, og du må forklare gang på gang på gang hvorfor, osv. Pluss at det er litt styr med å skifte navn, mtp alt av papirer og sånt. Jeg kjenner én som har skiftet fornavn i voksen alder, og hun gjorde for å distansere seg fra familien som hadde misbrukt henne seksuelt hele barndommen. Så det var litt sånn "Nå er jeg en ny person"-skifte. Men det måtte hun jo forklare hele tiden.. Anonymkode: 40a4d...d36
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Synes det er veldig spesielt å skifte fornavn i voksen alder, med mindre det er snakk om å fjerne navn som ikke brukes, eller eventuelt legge til et navn nummer to som ikke skal brukes hvis det er "oppkalling" etter person i nær familie som dør. Nå skal du jo bare fjerne et av to navn, men siden du skal fjerne navnet som faktisk brukes, kan det jo potensielt bli mye styr, og det er jo heller ikke sikkert at folk faktisk kommer til å respektere det. Anonymkode: 72981...cd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå