Rynnsi Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Hvorfor er så mange skeptiske til coronavaksinen? Eller vaksiner generelt? Ser mange som sier de ikke skal ta den og at de er redde for bivirkninger. En vaksine blir jo testet grundig før den blir tilgjengelig for oss å ta den. Hvorfor er for så redde for den og eventuelle bivirkninger? De blir vell neppe mer syk enn hvis de ikke tar den og det bidrar jo til at samfunnet kan gå tilbake slik det var før Corona. Er jo selvfølgelig de som tror at denne vaksinen skal brukes til å hjernevaske oss og at alt har vært en planen med hele viruset fra starten av. Hva tenker dere om vaksinen og om de som ikke skal ta den? 1
Merovingian Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 De mente at svineinfluensa vaksinen var testet godt nok gjennom tre faser, folk tok den og flere fikk alvorlige bivirkninger og noen varige sykdommer. Denne coronavaksinen blir rushet gjennom systemet i håp om å få den ut så fort som mulig (inntjening). Jeg er en av dem som er i risikogruppen men tar ikke denne vaksinen før den har vært på markedet en god stund (8-16 mnd) før jeg vurderer å ta den. Så har vi jo mange som mener at Bill Gates står bak viruset og vil bruke vaksinen til å injisere en chip i oss😈. Du vet, MICROsoft, det ligger jo i navnet. De som vil ta den med en gang får gjøre det, men jeg bruker sunn fornuft og avventer før den stikkes i min arm grunnet tidligere utfall av nye vaksiner. 3
Gjest Theo_1 Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 5 timer siden, Rynnsi skrev: Hvorfor er så mange skeptiske til coronavaksinen? Eller vaksiner generelt? Ser mange som sier de ikke skal ta den og at de er redde for bivirkninger. En vaksine blir jo testet grundig før den blir tilgjengelig for oss å ta den. Hvorfor er for så redde for den og eventuelle bivirkninger? De blir vell neppe mer syk enn hvis de ikke tar den og det bidrar jo til at samfunnet kan gå tilbake slik det var før Corona. Er jo selvfølgelig de som tror at denne vaksinen skal brukes til å hjernevaske oss og at alt har vært en planen med hele viruset fra starten av. Hva tenker dere om vaksinen og om de som ikke skal ta den? Jeg tar ikke den vaksinen. Jeg tok heller ikke h1n1 vaksinen, den som mange sliter av fortsatt pga bivirkningene.
Gjest Optimo Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 3 minutter siden, Merovingian skrev: Så har vi jo mange som mener at Bill Gates står bak viruset og vil bruke vaksinen til å injisere en chip i oss😈. Du vet, MICROsoft, det ligger jo i navnet Skjønner ikke hvorfor du følte for å trekke frem dette, de som eventuelt mener dette er jo klin sprø. Folk er skeptiske pga svineinfluensavaksinen og det som oppsto i kjølvannet av den. Hadde de giddet å sjekke bittelitt så hadde de sett at det vil være noe helt annet nå. Kan anbefale å lese litt på vaksinebloggen.no. Skrevet av folk som vet hva de gjør.
Anbefalte innlegg