Gå til innhold

Hva er det pinligste du leser her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god nummer 1 for meg er nok når jeg leser om hvor trange damer mener selv at de er. At de til og med har fått «skryt» for det av gynekologen 😂

Nummer 2 er de på 35+ som stadig må vise legitimasjon. Sammen med de på 50+ uten antydning til rynker. 

Hva kommer det av at vi damer har så enormt behov for selvskrytet?

Jadda, jeg vet at menn også blablabla. Men vi er på et kvinneforum, så de har mitt fokus akkurat nå. 

Anonymkode: 96a5b...ab9

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du ikke fikk det behovet dekket i 2002. 

Anonymkode: 83f41...786

• Liker 1
Skrevet

De som skryter av sin egen utroskap. 

Anonymkode: 40b97...004

• Liker 7
Skrevet

De som lider og sliter unødig. Jojoslankere og folk i "tidsklemma".

Anonymkode: d0677...1b1

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stort sett hele den Rampelys-kategorien her inne! 

Folk som hele tiden skal kritisere noe piss som en eller annen "kjendis" har funnet på. Alt for mange brukere som velger å generere tonnevis med "klikk" til alt mulig sludder og vås. Derettwr velger de å komme hit til Kvinneguiden for å kritisere ting de har lest på en eller annen patetisk blogg eller noe.     

De gir jo også en hel haug med "klikk" til alt mulig søppel hos forskjellige  nettaviser. Noe som selvfølgelig også fører til enda mer gratis reklame for alle disse bloggerne.        

Anonymkode: a6563...7e9

De holder jo bloggerne med klikk på den måten, da 😅

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Stort sett hele den Rampelys-kategorien her inne! 

Folk som hele tiden skal kritisere noe piss som en eller annen "kjendis" har funnet på. Alt for mange brukere som velger å generere tonnevis med "klikk" til alt mulig sludder og vås. Derettwr velger de å komme hit til Kvinneguiden for å kritisere ting de har lest på en eller annen patetisk blogg eller noe.     

De gir jo også en hel haug med "klikk" til alt mulig søppel hos forskjellige  nettaviser. Noe som selvfølgelig også fører til enda mer gratis reklame for alle disse bloggerne.        

Anonymkode: a6563...7e9

Tenkte det samme. Det å se voksne folk tilbringe årevis på å fotfølge og sladre om bloggere er noe av det pinligste jeg ser her inne. Det er nabokjerringa som skal følge med og rakke ned på det andre gjør, bare i digital versjon.

Anonymkode: 530d0...2c3

• Liker 9
Skrevet

At folk hevder at uføre betaler skatt og at ingen jukser med uføretrygd.

Anonymkode: 0851c...0a3

• Liker 13
Skrevet

Det pinligste er når folk snakker om noe de overhodet ikke har peiling på. Uvitenhet, rett og slett. Det er ordentlig pinlig.

• Liker 2
Skrevet

- Fordreing av åpenbar fakta

- Diskriminering av menn hvor kvinner blir satt på et langt høyere verdinivå (Typ menn gjør alt feil, kvinner gjør alt riktig)

Anonymkode: c4718...656

• Liker 2
Skrevet

Selvskryt. Mye skjult selvskryt her under visse tema.

Og når noen angriper en gruppe mennesker som fks uføre, psykisk syke eller tykke mennesker, og de går i forsvar. Aldri gå i forsvar!! Det er det eneste TS vil i slike saker. 

• Liker 4
Skrevet

Nye penistråder som ser ut sm, alle de andre penistrådene, men sikkert farve ter et annet svar. 

Anonymkode: 83c97...bfd

• Liker 1
Skrevet

Tissen min. So and so..

Anonymkode: 4f4ba...c33

• Liker 4
Skrevet

De som bruker svulstige ord og leker sexgud under seksualitet. 

Anonymkode: b314b...d7b

• Liker 8
Skrevet

Folk som drar konklusjoner med grunnlaget «en jeg kjenner».

Som «Jeg kjenner en som røyket under svangerskapet og det barnet er friskt, så da er det ikke farlig» eller «Jeg kjenner en en mobber som har blitt feit med dårlig jobb, så alle mobbere klarer seg dårlig i voksenlivet»

Anonymkode: de77a...663

• Liker 6
Skrevet

Godt voksne menn som forsvarer retten til å seksuelt trakkasere tenåringer og svært unge kvinner, og kaller det misunnelse når vi voksne kvinner reagerer på det. 

På hvilken måte er det å bli behandlet dårlig noe å misunne? Hvor dum er man ikke når man ikke forstår at kvinner får plagsomt mye seksuell interesse, og ikke har et savn etter mer? Iallefall ikke på ufine måter. 

Jeg blir ille berørt på vegne av flotte menn jeg kjenner, og forstår egentlig ikke at bra menn ikke blir fly forbanna over at idioter liksom representerer deres kjønn med å få det til å fremstå som dette er normalt for menn. 

Bra menn oppfører seg ikke slik. Det er bavianoppførsel fra menn som ikke har forstått dette med kvinner, er seksuelt frustrerte og tillater seg å oppføre seg dårlig fordi de føler seg forbigått og i minus på noe. 

Kanskje synd på, men min sympati forsvinner i at det er ugreit å oppføre seg slik uansett. 

• Liker 19
Skrevet

- Folk som klikker i vinkel og føler seg «hetset» så snart når de møter litt motstand i tråden sin.

- Folk som skriver «Vekk med deg, ditt troll!»

- Folk som drar worst case senario for å argumentere sitt synspunkt, uten å skjønne at det bare gjør hele diskusjonen latterlig. Nei, de fleste uføre tilbringer faktisk ikke 95% av tiden liggende i fosterstilling dekket av sin egen avføring mens de gråter av utmattelse.

Anonymkode: de77a...663

• Liker 7
Skrevet

Menn som sitter på seksuelitetforumet hver natt og prøver å flørte med kvinner der inne. 

Anonymkode: 83c97...bfd

• Liker 8
Skrevet
På 13.10.2020 den 0.17, AnonymBruker skrev:

En god nummer 1 for meg er nok når jeg leser om hvor trange damer mener selv at de er. At de til og med har fått «skryt» for det av gynekologen 😂

Nummer 2 er de på 35+ som stadig må vise legitimasjon. Sammen med de på 50+ uten antydning til rynker. 

Hva kommer det av at vi damer har så enormt behov for selvskrytet?

Jadda, jeg vet at menn også blablabla. Men vi er på et kvinneforum, så de har mitt fokus akkurat nå. 

Tviler på at det finnes gynekologer som opptrer så uprofesjonelt at de sitter å skryter av underlivet til kvinnfolk. Det er jaggu ikke lett å være dame i dag, til og med underlivet får man kritisert og alt man gjør og sier og ser ut🙄 vet selv at jeg er ganske trang og sliter med å få plass til en stor penis, såpass at det føles ut som om veggene skal revne, men har allikevel ikke fått masse skryt for at jeg er så trang og trenger heller ikke bekreftelse fra andre på det. Mennene klarer fint å hoppe av i svingen og droppe meg som partner, så spiller ingen rolle om man er trang, har pen fitte, er vill og ellers har en meget velskapt kropp og ansikt. Har god hygiene nedentil og lukter ikke vondt, men allikevel går de ikke ned på meg. Men som du ser så er damer på 40 som har født flere unger populære blant attraktive menn i sin beste alder framfor oss som er i tyveårene, barnløse og fortsatt har stram og fin hud.

Anonymkode: b222f...b1d

• Liker 2
Skrevet

Noe av det pinligste ved kvinneguiden er brukerne som repeterer poenget i innlegget over som om de kom på det selv. For eksempel der en skriver "siden han er sint, har han noe å skjule". I neste innlegg en stund senere er det en annen som skriver "menn som er sint, har noe å skjule". Og så blir det tjue sider der flere skriver akkurat det samme. 

Anonymkode: 564a4...f7c

• Liker 6
Gjest Lille Potet
Skrevet

CBE-tråden. 

Jeg ble råflau over at de som diskuterer henne der inne. Det er mye stakkars barna. Men barna diskuteres i titusenvis av innlegg mens de prater dritt om foreldra. Jeg blir skikkelig flau over at de ikke ser dette. At de bedriver den samme (men negative) eksponeringa. Og jeg blir flau over engasjementet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...