AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Del Skrevet 12. oktober 2020 Har det noe å si at streken ble tydeligere på eggløsningstesten i dag enn i går? Den er ikke like sterk som hovedstreken, men litt sterkere enn de andre dagene. Har dette betydning? Anonymkode: cf394...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Del Skrevet 12. oktober 2020 Man skal egentlig bare tolke den som negativ om ikke streken er sterkere enn teststrek. Men det er vanlig at streken øker i tydelighet jo nærmere el du kommer. Anonymkode: cbd4d...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 12. oktober 2020 #3 Del Skrevet 12. oktober 2020 (endret) Positiv test slår ut når teststreken enten er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Jeg har lært at eggløsning er 14-48 timer etter at testen har peaket ☺️Jeg hadde positiv test allerede ved CD11, men den var sterkest på CD12/ ble svakere på CD13, så regner det da slik at jeg hadde EL mellom 14-48 timer etter CD12. Noen får bare en positiv test i et halvt døgn, så når streken begynner å nærme seg samme styrke som kontrollstreken (ref. min dag 10) begynner noen å teste to ganger om dagen. Herunder morgen og kveld. Jeg hadde derimot positiv test i 3 dager, så vi er forskjellige. Håper det var til hjelp! Endret 12. oktober 2020 av babycodex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. oktober 2020 #4 Del Skrevet 13. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Man skal egentlig bare tolke den som negativ om ikke streken er sterkere enn teststrek. Men det er vanlig at streken øker i tydelighet jo nærmere el du kommer. Anonymkode: cbd4d...ba6 Enig med denne. Mange opplever ikke styrkeøkning og går rett fra svak strek til sterk (positiv). Men noen får en merkbar økning, slik at man forstår at positiv test er rett rundt hjørnet. Her er min testerekke fra forrige uke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Del Skrevet 13. oktober 2020 25 minutter siden, Amatariel skrev: Enig med denne. Mange opplever ikke styrkeøkning og går rett fra svak strek til sterk (positiv). Men noen får en merkbar økning, slik at man forstår at positiv test er rett rundt hjørnet. Her er min testerekke fra forrige uke: Kan du forklare litt mer? 🙂Jeg kan ikke se at din strek er sterkere enn kontrollstreken på noen av disse egentlig. Anonymkode: 0a42b...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. oktober 2020 #6 Del Skrevet 13. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du forklare litt mer? 🙂Jeg kan ikke se at din strek er sterkere enn kontrollstreken på noen av disse egentlig. Anonymkode: 0a42b...60d Den trenger ikke være sterkere enn kontrollstreken. Den regnes som positiv også når streken er like sterk. Og her skal det sies at testene har tørket, og da blir de automatisk litt svakere. Her kan du se de samme testene, men ikke så lenge etter testing. Her er den nederste testen positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #7 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 minutt siden, Amatariel skrev: Den trenger ikke være sterkere enn kontrollstreken. Den regnes som positiv også når streken er like sterk. Og her skal det sies at testene har tørket, og da blir de automatisk litt svakere. Her kan du se de samme testene, men ikke så lenge etter testing. Her er den nederste testen positiv. ok da misforsto jeg din "jeg er enig med denne" kommentar, siden jeg oppfattet den første kommentaren du refererte til slik. Tusen takk, da forstår jeg 🙂 Jeg er ikke TS. Prøver bare å lære selv! Godt at dere er enige med pakningsvedlegget mitt, så blir det ikke så forvirrende. haha.. Anonymkode: 0a42b...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå