Gå til innhold

Hun har automatlappen!....hjelpes.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppdager at dama jeg dater har automatlappen, ikke klarer å kjøre med manuelt gear. Sorry, det blir for dumt. Når man først tar lappen bør man ta vanlig klasse-B.

Usikker på hvordan jeg skal fikse dette. Kvinner er jo dårlige på å kjøre bil generelt.

Anonymkode: c82c4...3bc

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll!

Anonymkode: be9c3...75d

• Liker 19
Skrevet

Dersom dette føles problematisk for deg, har du opplevd for få problematiske ting.
Jeg anbefaler deg å få litt livserfaring før du dater mer. 

• Liker 19
Skrevet

Du kan fikse det ved å la henne få muligheten til å finne en annen mann. Du kommer til å være singel lenge om det er slike ting som ødelegger for deg. 

Anonymkode: 2783f...b02

• Liker 15
Skrevet

Kvinnfolk er jo tryggere i trafikken enn oss, er jo vi som gjør ca alt galt i verden og er alt for følelsesstyrt (ulykker, uforsiktighet, vold, voldtekt, drap, krig etc)

Og det er 2020, kun rednecks etc tviholder på giring - verden går videre. Automatlappen er det beste, og det de fleste kommer til å ha. I resten av verden er det jo heller "rart" å ha manuell, ikke noe vits å gjøre ekstraarbeid på en så uviktig ting som kjøring, som bare er for å komme seg til a til b. Din logikk er som å si "herregud de har vaskemaskin, at de ikke tar det for hånd!!! det blir for dumt!" :fnise:

Anonymkode: 8023d...e94

• Liker 18
Skrevet

Nå er det bare flere som tar lappen på automat. Det gjorde min datter nå, og samme er jeg sikker på at sønnen min gjør om noen år. Jeg kjører jo selv bare automat, selv om jeg har førerkort på begge deler. 

Anonymkode: 928b7...9ec

• Liker 5
Skrevet

Dummeste jeg har lest. Jeg tar lappen på automat. Kjøreskolen sa at det er flere og flere som gjør det, fordi det er den veien det går med produksjonen og. Om noen år vil det ikke selges manuel girte bilder lenger. Har med trygghet og gjøre.

Anonymkode: 97f5e...884

• Liker 3
Skrevet

De fleste kvinner greier ikke å kjøre noe annet enn automat.

Anonymkode: 80eb1...b3f

Skrevet

🤣🤣

Anonymkode: a9234...cb5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner har i mange mange tiår kjørt manuelt.

Anonymkode: 204a8...3ac

• Liker 8
Gjest Bamse20
Skrevet

Hvorfor er dette et problem for deg?

Det er ikke ditt problem om hun tok automat lappen. Folk tar automat lappen fordi det er egentlig ikke vits med manuel lengre, for det kommer snart bare automat biler.

Skrevet

Spiller vel ingen rolle om daten har automatlappen, det viktigste spørsmålet er, hvilken bil kjører hun? 

Anonymkode: 5d058...5c8

• Liker 1
Skrevet

Dersom dette er det eneste kravet ditt har jeg gode nyheter: Du har mange å velge i! DUMP!!

Anonymkode: dc1ad...88c

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤣🤣🤣Godt at jeg har klassene  ABCD da...med manuell giring og greier 😆

Anonymkode: 77bf1...983

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oppdager at dama jeg dater har automatlappen, ikke klarer å kjøre med manuelt gear. Sorry, det blir for dumt. Når man først tar lappen bør man ta vanlig klasse-B.

Usikker på hvordan jeg skal fikse dette. Kvinner er jo dårlige på å kjøre bil generelt.

Dump!

Kom deg bort før det er for sent!

Anonymkode: cdd37...5b3

• Liker 1
Skrevet

Menn legger mye i det å kunne beherske manuellgir. Som om det er det viktigste med bilkjøringa og å kjøre automatgir er å spille pac -man uten fartsgrenser eller trafikkregler. Hvis jeg har valget mellom å sitte på med ei fornuftig dame med automatlappen eller et 18 års gammelt hormontroll i pappas Porsche med manuellgir,  synes jeg ikke valget er så vanskelig. 

Anonymkode: d5b8b...8ee

• Liker 2
Skrevet

Når man trodde kg ikke kunne bli verre så trykket jeg meg inn her...

Anonymkode: 11fb4...ade

• Liker 2
Skrevet

Ok, ta 10 kvinner som skal lukeparkere en bil. Da skal du se hvem som er best i forhold til menn...

Sorry, når dere rygger en liten Polo så ser det ut som bilen er 10m lang for dere.

Kvinner har liten kontroll på en bil generelt.

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg fremdeles synes det er litt "rart" å ta førerkort for kun automat. Den gangen jeg fikk kjøreopplæring var automatlappen omtrent assosiert med spesialskole og jobb i vernet bedrift. Min lille kjøreskole hadde ikke engang biler med automatgir. 

Men tidene forandrer seg, og det er nok jeg som begynner å bli gammel og ikke henger helt med i utviklingen;)

Flere og flere biler har som kjent automatgir, og ifølge en kompis av meg som er trafikklærer jobbes det for at EUs regelverk skal endres slik at automat blir standard ved oppkjøring og at man da bare kommer til å trenge et lite kurs etterpå for å kunne kjøre manuell, og ikke en helt ny førerprøve som i dag. 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ok, ta 10 kvinner som skal lukeparkere en bil. Da skal du se hvem som er best i forhold til menn...

Sorry, når dere rygger en liten Polo så ser det ut som bilen er 10m lang for dere.

Kvinner har liten kontroll på en bil generelt.

Har du dokumentasjon på at det er slik i dag, ts?

Og hva har forresten lukeparkering med temaet i tråden din å gjøre?

Anonymkode: 204a8...3ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...