Gå til innhold

Hormonspiral for 3,5 uke siden - PMS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg satte inn hormonspiral for 3,5 uke siden etter at gynokologen anbefale det pga PMS plager, og har siden hatt vonde kraftige smerter kramper som kommer og går. Veldig stikkende smerter både i livmoren og ryggen. I tillegg har jeg hatt små mellomblødninger siden jeg fikk den satt inn. Fikk også beskjed om at man vil få slike smerter et par uker, men lurer på om flere har hatt slik start? Ga smertene seg etterhvert?

Anonymkode: 3f476...e88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke smerter, men blødninger hver dag, og veldig hormonell. Vi har hatt den i omtrent like lenge. 

Dersom det fortsatt blør på 6 mnd kontrollen tar jeg den ut 🙈 har blødd hver dag i 4 måneder nå, for bytta fra p-sprøyte til hormonspiral 😅

Anonymkode: 52dbf...7b6

Skrevet

Hvilken type hormonspiral?

Anonymkode: 8cb61...56f

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type hormonspiral?

Anonymkode: 8cb61...56f

Er du trådstarter som spurte meg som kommenterte over? Jeg har hvertfall mirena 😊

Anonymkode: 52dbf...7b6

Skrevet

Nei jeg er ts. Jeg har noe som starter på K om jeg ikke tar helt feil 🙈

ts

Anonymkode: 3f476...e88

Skrevet

Jeg har kyleena hormonspiral og har hatt den i snart tre år. Hadde veldig vondt i flere måneder etter at den ble satt inn, men det gikk seg til etterhvert. Kan fortsatt plutselig få stikkende vondt i forbindelse med eggløsning og før mensen, men har ikke noe menssmerter lenger og blør veldig lite. Så for min del har det gått seg til, selv om jeg fortsatt ikke er 100 prosent fornøyd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...