Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Fastnøkkel
Skrevet

Jeg syns Aaron er fint. Jeg har kun møtt èn person som het det, og han var kjempe hyggelig og intelligent. Trivelig fyr, fint navn, to A-er. 👍🏻

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er et helt greit navn. Om begge foreldrene var norske ville jeg trodd de sannsynligvis var religiøse. Ville stavet det Aron om dere skal bo i Norge, da.

Anonymkode: be880...20d

Skrevet

Tenker umiddelbart på Aaron Carter som mange synes var sjarmerende en gang i tiden. La oss bare si at tiden ikke har fart vel med han.. Så ikke veldig gode assosiasjoner med det navnet.

Anonymkode: 345df...78b

Skrevet

Jeg synes det fælt. Spesielt når de skriver det Aaron.. Dobbel a = å på norsk, så det blir jo bare tullete. 

Men det er jo superpopulært for tiden, så om du ikke ønsket et poppis-navn, er det neppe rette navnet for deg. 

Anonymkode: 7a582...b98

Skrevet

Jeg synes navnet er grusomt og de jeg kjenner med navnet er typiske "problembarn". 

Anonymkode: fa0d9...433

Skrevet

Tenker bare på en som gikk i klassen min som het Aron, han hadde 11 søsken. Så for meg er det bare et ekstremt religiøst navn. 

Anonymkode: 9fec3...44e

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes navnet er grusomt og de jeg kjenner med navnet er typiske "problembarn". 

Anonymkode: fa0d9...433

Samme her faktisk 😄

Anonymkode: 4bd0b...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...