Gå til innhold

Få orgasme ved samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får lett lange, kraftige orgasmer på egen hånd eller ved at mannen stimulerer klitoris. Men har problemer med å komme samtidig med at han er inni meg... Noen råd? Hadde vært deilig å komme samtidig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gitte
Skrevet

hmm.. råd og råd... har skjedd meg én enslig gang at jeg har fått vaginal orgasme, og jeg lengter nesten etter den neste =)

det var bakfra, ganske hardt og fort egentlig, kjente det litt som tissing først, men så fortsatte han og det gikk opp for meg hva som egentlig var i ferd med å skje. Husker jeg stod på alle fire, med rompa en del høyere enn hodet. har ingen råd, men det funka for meg ;) deilig deilig

Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke jeg har fått vaginal orgasme noen gang - ennå... Men jeg synes også at stimulansen innvendig blir mest intens når mannen tar meg bakfra, når jeg står på alle fire. Får "trene" litt mer, så får jeg kanskje vaginal orgasme til slutt... ;)

Gjest lurven
Skrevet

hard doggy eller misjonær hvor han ligger langt opp, hvis du skjønner

Gjest Milah
Skrevet

De fleste kvinner trenger stimulering av kiltoris for å få orgasme. Men det er fullt mulig å gjøre det mens man har samleie.. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er vell snakk om vaginalorgasme her ...

Gjest Gjest
Skrevet
De fleste kvinner trenger stimulering av kiltoris for å få orgasme. Men det er fullt mulig å gjøre det mens man har samleie..  :sjarmor:

Vibrator kan kanskje være nyttig da...? :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Det er vell snakk om vaginalorgasme her ...

Ja takk begge deler! (Vaginal - og klitorisorgasme) :sjarmor:

Gjest Vindelspev
Skrevet
Vibrator kan kanskje være nyttig da...?  :sjenert:

Næh.. mannens skamben funker like bra. Må bare øve inn teknikken! :sjarmor:

Dessuten enklere enn å skulle holde en vibb der nede samtidig med penetrering.

• 4 måneder senere...
Skrevet

"langt opp"? Altså lenger frem over dama med hele kroppen?

Men blir ikke da stimuleringen på bakre (nedre) skjedevegg? Og der sitter jo ikke g-punktet... ???

Og jeg har et spørsmål? Hvorfor stimuleres g-punktet bedre ved doggy style?

hard doggy eller misjonær hvor han ligger langt opp, hvis du skjønner

Skrevet
"langt opp"? Altså lenger frem over dama med hele kroppen?

Men blir ikke da stimuleringen på bakre (nedre) skjedevegg? Og der sitter jo ikke g-punktet... ???

Og jeg har et spørsmål? Hvorfor stimuleres g-punktet bedre ved doggy style?

Det har noe å gjøre med at g-punktet ligger slik at det blir lettere berørt av penis når han kommer inn bakfra. (Altså vil vel det si at det ligger på den bakerste skjedeveggen...eller noe sånt...tror jeg ;) )

Skrevet

Beklager, melis, men her tar du feil. G-punktet ligger på fremre skjedevegg, altså mot magen.

Jeg tror g-punktet blir mer stimulert når mannen kommer inn bakfra, fordi penishodet da snus opp ned i forhold til med misjonærstillingen. Og da føles penishodet annerledes, på en måte litt mindre "rund i kantene".

Det har noe å gjøre med at g-punktet ligger slik at det blir lettere berørt av penis når han kommer inn bakfra. (Altså vil vel det si at det ligger på den bakerste skjedeveggen...eller noe sånt...tror jeg ;) )

Skrevet
det var bakfra, ganske hardt og fort egentlig, kjente det litt som tissing først, men så fortsatte han og det gikk opp for meg hva som egentlig var i ferd med å skje. Husker jeg stod på alle fire, med rompa en del høyere enn hodet. har ingen råd, men det funka for meg ;) deilig deilig

Whow, hva jeg lærer her inne. Jeg har det ganske ofte jeg, men både jeg og typen blir kjemperedde og har ikke hatt noen forklaring på det, det er jo temmelig heftige saker :sjenert:

Takk, takk på en tirsdag :klem:

Men i forhold til første innlegg, det er jo helt umulig å komme sammen da, det har ihvertfall vært det for oss. Så jeg er også interessert i hvordan komme sammen i en sånn situasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...