violet92 Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Hva tenker egentlig menn om damer som spør de ut på date ? Har en mann I omgangskretsen som jeg treffer litt ute noen ganger som jeg har et litt godt øye til. Han har aldri prøvd å kontakte meg av noe slag, men han virker veldig blid og imøtekommende når vi møtes ute. Hadde egentlig tenkt til å være litt mer på neste gang jeg ser han men nå er det en stund siden sist. En kamerat av han sier han er lite aktiv når det kommer til sjekking og at det mest sannsynligvis må jeg som må ta initiativ hvis det skal bli noe. Har så lyst til å sende han en melding , men selvfølgelig redd for avslag i og med at vi kan treffes ute og det kan bli kleint. Generelt, hva tenker menn om de blir bedt ut på en øl? Smigret eller tenker du at dama er desperat?
Merovingian Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Har blitt invitert på date et par ganger og det har fungert veldig for min del. Synes ikke det er kleint eller en desperat handling fra en dame. Vi er tross alt i 2020. Kjør på, du har fint lite å tape. Lykke til. 1
SoWhat? Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 7 minutter siden, violet92 skrev: Hva tenker egentlig menn om damer som spør de ut på date ? Har en mann I omgangskretsen som jeg treffer litt ute noen ganger som jeg har et litt godt øye til. Han har aldri prøvd å kontakte meg av noe slag, men han virker veldig blid og imøtekommende når vi møtes ute. Hadde egentlig tenkt til å være litt mer på neste gang jeg ser han men nå er det en stund siden sist. En kamerat av han sier han er lite aktiv når det kommer til sjekking og at det mest sannsynligvis må jeg som må ta initiativ hvis det skal bli noe. Har så lyst til å sende han en melding , men selvfølgelig redd for avslag i og med at vi kan treffes ute og det kan bli kleint. Generelt, hva tenker menn om de blir bedt ut på en øl? Smigret eller tenker du at dama er desperat? Hør på kameraten hans! Den ene venninnen min takler ikke å bli sjekket opp, så hun tok alltid initiativ. Gikk helt greit det. Tviler på at noen syns at du er desperat. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 14 minutter siden, violet92 said: Hva tenker egentlig menn om damer som spør de ut på date? Aldri opplevd, men det ville jo vært smigrende Anonymkode: a6879...c51
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Hvis ikke du følger din egen vilje så spiller det ingen rolle uansett. Anonymkode: 78f58...1a7
remix2020 Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 17 minutter siden, violet92 skrev: Hva tenker egentlig menn om damer som spør de ut på date ? Har en mann I omgangskretsen som jeg treffer litt ute noen ganger som jeg har et litt godt øye til. Han har aldri prøvd å kontakte meg av noe slag, men han virker veldig blid og imøtekommende når vi møtes ute. Hadde egentlig tenkt til å være litt mer på neste gang jeg ser han men nå er det en stund siden sist. En kamerat av han sier han er lite aktiv når det kommer til sjekking og at det mest sannsynligvis må jeg som må ta initiativ hvis det skal bli noe. Har så lyst til å sende han en melding , men selvfølgelig redd for avslag i og med at vi kan treffes ute og det kan bli kleint. Generelt, hva tenker menn om de blir bedt ut på en øl? Smigret eller tenker du at dama er desperat? Jeg er mann og syns du skal be han ut på en øl. Vil du ha det litt mer personlig, be han hjem til deg på middag. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå