Gå til innhold

Dere kvinner oftere kåte en vi menn tror ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva gjør deg kåt og søkkvåt da?

Anonymkode: 1723e...d83

Masse forskjellige ting...😂 hvis jeg skal ramse opp alt så blir jeg sittende en stund.. jeg klarer å bli kåt uten å tenke på en mann eller ha mannen min der. Der er bare å ta på seg selv så blir man kåt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Masse forskjellige ting...😂 hvis jeg skal ramse opp alt så blir jeg sittende en stund.. jeg klarer å bli kåt uten å tenke på en mann eller ha mannen min der. Der er bare å ta på seg selv så blir man kåt

Gi noen eksempler ;)

Anonymkode: 1723e...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi noen eksempler ;)

Anonymkode: 1723e...d83

For det første kan det være av en kvinne og ikke kun en mann.. det kan være av en handling, av å tenke tilbake på ting jeg har gjort i senga, kan bli kåt av meg selv osv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heller motsatt I mitt tilfelle. P-piller har tatt knekken på kåtheta. Så later som innimellom for at han ikke skal føle seg kjip. 

Anonymkode: 01a68...b1e

Hvorfor flytter du ikke fra ham? Later som? Makan. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, oda02 skrev:

Ja! Vi er det omtrent nesten like ofte som menn vil jeg si. Hvertfall jeg.

Ikke "vi" nei. Du kan godt være det, for en del kvinner stemmer det for. Det er bare å lese litt på kg. Det er alt for mange innlegg som håner og mobber kåte mennesker. 99% av disse er skrevet av kvinner. Det kan umulig stemme at kvinner er like kåte som menn. I en manneguide ville det aldri vært så mange negative innlegg rettet mot sex. En manneguide ville hyllet seksualitetens wonderful world og tatt i mot alle innspill med stor begeistring. Ikke fordommer og fordømmelser av typen: "dette er skrevet av en mann! runketråd! troll!, er du gammel? osv.

Anonymkode: e20c8...f20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2020 den 16.02, AnonymBruker skrev:

Kvinner blir ikke kåte av seg selv, de må bli gjort kåte av en mann

Anonymkode: 266cc...167

Atte hva? 

Anonymkode: 251e0...9c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan være lurt å ikke spørre og grave for mye i hva kvinner fantaserer om som gjør dem kåte, du kan risikere å bli både skuffet, sjalu og sjokkert. Fantasiene kan være ganske så rå og langt utenfor sfæren du kjenner deg igjen i. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kåt mye oftere enn mannen min tror i hvert fall. Tankene vandrer nært sagt "hele tiden" i ledige øyeblikk, om fantasier, ting vi har gjort, ting vi har snakket om, ting jeg lurer på om sex. Tror også jeg har en ganske "mannlig" seksualitet for tenker ofte på hvordan personer jeg treffer i ulike sammenhenger hadde vært og kan bli kåt av det. Hadde mannen visst det hadde han enten trodd jeg var gal eller forventet mye mer sex enn hva jeg orker å ha. Dessuten liker jeg å holde noe privat. Han ser meg som en veldig seksuell person, han vet bare ikke hvor.

Anonymkode: 6e881...b16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare en myte, som tydeligvis (dessverre) fremdeles lever i beste velgående. Selvfølgelig er kvinner kåte og har behov for sex, men hvor høy sexlyst de har varier like mye som hos menn. For tro det eller ei, det er faktisk ikke slik at alle menn er maskiner som er klare for et knull hele tiden. 

Jeg har alltid «slitt» (sier slitt fordi det kan være veldig slitsomt til tider) med ekstremt høy sexlyst, selv lenge før jeg visste hva sex var.
 

Jeg er vant med å være den i relasjon som har mest lyst på sex, og ideelt sett hadde vi hatt sex flere ganger om dager dersom det var opp til meg. I tillegg har jeg et stort behov for å onanere hver dag, og sex står med andre ord i hodet mitt store deler av dagen. Jeg tror heller aldri jeg har opplevd at en partner har hatt lyst på sex uten at jeg har vært gira, men det motsatte har jeg opplevd flere ganger. 

Anonymkode: b99f9...46e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare en myte, som tydeligvis (dessverre) fremdeles lever i beste velgående. Selvfølgelig er kvinner kåte og har behov for sex, men hvor høy sexlyst de har varier like mye som hos menn. For tro det eller ei, det er faktisk ikke slik at alle menn er maskiner som er klare for et knull hele tiden. 

Jeg har alltid «slitt» (sier slitt fordi det kan være veldig slitsomt til tider) med ekstremt høy sexlyst, selv lenge før jeg visste hva sex var.
 

Jeg er vant med å være den i relasjon som har mest lyst på sex, og ideelt sett hadde vi hatt sex flere ganger om dager dersom det var opp til meg. I tillegg har jeg et stort behov for å onanere hver dag, og sex står med andre ord i hodet mitt store deler av dagen. Jeg tror heller aldri jeg har opplevd at en partner har hatt lyst på sex uten at jeg har vært gira, men det motsatte har jeg opplevd flere ganger. 

Anonymkode: b99f9...46e

Samme her! 

Kan være litt stress ja.. Onanerer nesten hver dag aleine og kunne gjerne hatt sex hver dag.. Men mannen min har temmelig lav sex lyst. 

Hadde mye sex før jeg traff han.. 

Anonymkode: b0600...5ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du snakker om unge jenter så vil jeg si at de kan være kåte uten at de vil ha sex meg DEG, og det gjelder egentlig eldre kvinner og 😅

Anonymkode: 0897f...d65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er stort sett alltid kåt, og tenker på sex jevnt og trutt gjennom hele dagen. Elsker de dagene hvor vi bare har sex, spiser og koser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du snakker om unge jenter så vil jeg si at de kan være kåte uten at de vil ha sex meg DEG, og det gjelder egentlig eldre kvinner og 😅

Anonymkode: 0897f...d65

Vil si det helt generelt at man kan være kåt uten å ville ha sex. Jeg er kåt stort sett hele tiden, men vil ikke ha sex mer enn 3-5 ganger i uka. Det blir bedre da. Mannen er mer av og på, men kunne lett hatt sex hver dag. Jeg er oftest kåt, men han vil oftest, vil jeg påstå.

Anonymkode: 6e881...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2020 den 14.55, AnonymBruker skrev:

?Anonymkode: 0dae5...1a0

Neppe.

Da hadde ikke denne typen problemstilling vært en issue  som vi kan trekke lange historiske sammenheng på.

Der er forskjeller i menn og kvinners kåtskap, hvordan de opplever den og hvordan den fungerer, og det gjør at man kan forutsette at kvinner nok er mindre kåte  en det menn tror rent statistisk. Fra ett mannlig perspektiv.

På enkeltperson nivå, kan bildet være mere variert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting har jeg iallefall merket meg, kåte kvinner er mye mere behagelig å prate og skrive med. De dømmer aldri og gir mye omsorg og forståelse🧡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Druid skrev:

Neppe.

Da hadde ikke denne typen problemstilling vært en issue  som vi kan trekke lange historiske sammenheng på.

Der er forskjeller i menn og kvinners kåtskap, hvordan de opplever den og hvordan den fungerer, og det gjør at man kan forutsette at kvinner nok er mindre kåte  en det menn tror rent statistisk. Fra ett mannlig perspektiv.

På enkeltperson nivå, kan bildet være mere variert.

Jeg tror menn generelt tror at kvinner er mindre kåte enn det de er. Det handler ikke om statistikk da, men om forventning. Har fått fryktelig mye rare spørsmål og antagelser for menn (som at kvinner bedriver sexnekt for å få ting som de vil, etc. - for det kan selvfølgelig kvinner gjøre for de vil ikke pule så mye), og også regelrett opplevd at de har konkurrert med meg om å være mest kåt - eller så er de ikke så kåte i dag, men de var veldig kåte da de var unge!!!!!!!! SÅ KÅTE!!!!!!!!!!!!!! Så har jeg også opplevd å bli forsøkt utkonkurrert i syke fantasier. Det er status å være en kåtpeis, selv om man ikke vil innrømme det. Statistikken er som den er, men at det også finnes en kåthetskonkurranse mellom kvinner og menn og at denne legger et bra konvensjonelt og ufruktbart slør over kvinner og menns seksualitet, er helt klart.

Anonymkode: 10e66...4c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke menn er kåtere enn kvinner.. 

Kanskje 20 år gamle gutter.. 

Men menn.. Nei 😶 

Anonymkode: b0600...5ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...