Anonymapekatt Skrevet 23. februar 2021 #521 Del Skrevet 23. februar 2021 Ååååå nydelig! ❤️ 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 24. februar 2021 #522 Del Skrevet 24. februar 2021 Åååå, så fantastisk å lese dette! Og reaksjonen til mannen din!!😭😭 Gratulerer så mye! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 25. februar 2021 #523 Del Skrevet 25. februar 2021 Har sniklest litt i dagboken din, så får legge igjen et spor her☺️ Gratulerer så mye med graviditeten❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #524 Del Skrevet 25. februar 2021 Hopptimisten skrev (1 time siden): Har sniklest litt i dagboken din, så får legge igjen et spor her☺️ Gratulerer så mye med graviditeten❤️ Tusen takk 🥰❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #525 Del Skrevet 25. februar 2021 4+3 Idag er det 1 uke siden jeg ikke fikk den forventede spottingen og bestemte meg for at fredagen skulle jeg teste. Jeg har altså visst i under 1 uke at jeg er gravid. Synes det er litt rart egentlig. Har også lest flere steder at det ikke er vanlig å kjenne så mange symptomer helt tidlig i graviditeten, men min liste over symptomer synes jeg allerede er ganske lang 🙈😂 Ikke 1 uke har jeg visst det, og allerede er første BHen for liten 😜 Brystene har det stukket veldig mye i og de har svulmet opp en del allerede. For ca 4-5 dager siden fikk jeg en halvstor rosa stripe på ene brystet. Er der fortsatt og ser nesten ut som et deformert strekkmerke 😳🙈😂 Lurer på hvor mye de kommer til å vokse 😅 Idag hadde jeg også første natten jeg måtte opp og tisse på nattestid. De andre dagene har jeg bare tisset ca hele tiden på dagtid. Vært konstant vond tørr i hals og munn og trengt å drikke, men selv når det er lenge siden jeg drakk noe så tisse jeg på det meste hvert 15. min 😜 Murrer og stikker fortsatt endel i livmoren, som er bra 😊 Økt utflod som jeg har hatt siden 3-5 dager før positiv test, mye luft og lyder i magen, ustabil mage, sover og er dødstrøtt hele tiden! Seinest igår sov jeg middag i over 1 time, sovnet raskt på kvelden. Sov i 7,5 time og gjesper hele tiden nå på jobb igjen 😜 Veldig mye lukter veldig sterkt! 😵 Blir lett rørt og får ofte tårer i øynene når jeg synes noe er fint + har hatt en hodepine som har kommet og gått, som jeg ca aldri pleier å kjenne på. Ser det ble et langt innlegg idag, men trengte for å dele litt! 😊 Vet svigermor har sagt til meg tidligere at min mann sin far har flere tvillinger i sin familie, og nå fikk jo min svigerinne på samme siden tvillinger rett før jul. Tankene går jo naturlig nok i de retningene siden jeg kjenner symptomene så tydelig 😜🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. februar 2021 #526 Del Skrevet 25. februar 2021 Oi det er jo nesten litt moro egentlig med såpass mange symptomer! Da føles det kanskje mer virkelig? Jeg har ikke kjent noooe før godt over uke 6 de gangene jeg har blitt gravid. Blir ekstra spennende på ultralyd for å se om det er flere enn èn inni der! 😵 Har du bestilt det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #527 Del Skrevet 25. februar 2021 Amatariel skrev (10 minutter siden): Oi det er jo nesten litt moro egentlig med såpass mange symptomer! Da føles det kanskje mer virkelig? Jeg har ikke kjent noooe før godt over uke 6 de gangene jeg har blitt gravid. Blir ekstra spennende på ultralyd for å se om det er flere enn èn inni der! 😵 Har du bestilt det forresten? Glemte å nevne at jeg er tidvis kvalm, men den er heldigvis veldig svak når den først er der 😊 Ja det føles passelig uvirkelig! Men så kjenner jeg igjen at det stikker både her og der og kjenner noe jobber på 🥰 Veldig betryggende, så at den siste strimmelen var såvidt svakere har jeg egentlig helt glemt pga symptomer som sier at noe er inni der ❤️ Vi har snakket om at vi ønsker å ha en TUL, men har ikke bestilt noe. Aaaaaaner virkelig ikke hvor lang ventetid det er på sånt eller når det er best å dra. Vi snakket hvertfall om å gå litt senere enn når vi bare kan se en klump med en flimrende flekk 🙈😅 Var inne på tanken mellom uke 8-11. F. Eks i eller rett etter påsken. Er i uke 9 i påskeuken 😍❤️ Vet Volvat er i nærheten av oss og regner med de har tilbud om TUL, så tenkte på de. Har du forslag til hvor tidlig man bør bestille og ca hvilken uke som er best om man greier å vente litt men ikke vil vente altfor lenge? 😜😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. februar 2021 #528 Del Skrevet 25. februar 2021 Ja er et vanskelig valg det der. Kommer litt an på hvor ofte man tenker man vil dra på tidlig UL... Vi som har opplevd mye dårlig får jo henvist dette, så slipper å betale. Men da jeg gikk gravid første gang uten ha opplevd noe galt, så dro vi på UL 10+2. Det syns jeg var helt magisk! Da var det blitt til en liten bamsemums, og vi så tydelige butte armer og ben ♥ Nydeligste jeg har sett. I sommer da jeg ble gravid så bestilte jeg TUL til 8+5. Tidligere var ikke nødvendig tenkte jeg, for hvis man skulle miste tidligere så ordner kroppen ofte opp selv (SA'er rundt uke 6 som jeg har hatt). Men jeg var såpass redd for MA at jeg ikke ville gå til uke 10 før jeg fikk vite om det. Men jeg kan aldri gå tilbake til å bare ha èn TUL igjen, fordi jeg har opplevd at UL i uke 9 så bra ut, men i uke 13 var den dårlig. Om jeg hadde vært deg så hadde jeg vært så sykt nysgjerrig på om det var to, at jeg ville dratt i uke 7 for å sjekket det, og så hadde jeg også dratt i uke 11 fordi da ser man så mye og det er en utrolig opplevelse. Men ååå om du virkelig bare skal ha èn så hadde jeg gått for sistnevnte. Vet ikke om mitt tankespill her hjalp akkurat Ventetid er ekstremt varierende fra sted til sted. Har inntrykk av at de er opptatte av å få det til å passe med svangerskapsuke. Hos Medicus der jeg går er det ganske fullt, men om jeg ringer i sv.uke 5 og ønsker time i uke 7 til TUL så får jeg det. Men jo tidligere jo bedre er det å bestille da, sånn for timesoversiktens del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #529 Del Skrevet 25. februar 2021 @Amatariel Takk for fint og utfyllende svar (igjen 😅😘❤️) Ja planen var i utgangspunktet å gå for kun 1 TUL. Vi overtar huset om 2 uker og står vel på hodet frem til begynnelsen av mai når jeg er uke 14 og vi overleverer leiligheten. 🙈 Men har også hatt dine historier i bakhodet, med 2 SA, 1 senabort pga organsvikt og så den siste trassige MAen 😣 Har jo et lite håp om at mange symptomer roer meg underveis. Innbilte meg faktisk at det var rundt uke 8 vi så en liten bamsemums med små tapper til armer og bein. Så for meg at det ville være enda litt finere om den så mer ut som en baby når vi er på TUL. Så etter uke 10 da? 🤔 Har også satt et mål om at vi skal dra en plass han får være med, siden det ikke er sikkert han får være med på OUL 😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. februar 2021 #530 Del Skrevet 25. februar 2021 Uff ja, jeg håper ikke mine opplevelser skremmer deg. Men det er vel ikke å komme unna når man er på slike her forum at man hører om forskjellige skjebner (med nr.1 hadde ikke jeg internett en gang, så jeg var veeldig naiv og ante ikke noe om hvordan ting kunne gå 🙈) Men husk at du er du! Og det er ingen grunn for at noe galt skal skje med deg Du kan google litt rundt på UL-bilder om du vil, så får du se hvordan det ofte ser ut på de forskjellige svangerskapsukene. Du kan nok kanskje se noen butte armer i uke 8, men om man venter til 10/11 så er det veldig tydelig og det er virkelig en minibaby 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 25. februar 2021 #531 Del Skrevet 25. februar 2021 Åh, så gøy med så mange spennende symptomer da, Niny! Merker jeg gleder meg veldig nå til å komme dit du er. Herlig å kunne planlegge ultralyder osv. Skjønner også at det er litt skummelt å tenke på det som kan gå galt også, så blir sikkert enda bedre når de første 12 ukene har passert. Utrolig hyggelig å lese om opplevelsene dine fra positiv test og til nå, gleder meg til oppdateringer framover også. Tenk å få se en liten minibaby på monitoren om ikke altfor lenge da 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #532 Del Skrevet 25. februar 2021 Atticmess skrev (8 timer siden): Åh, så gøy med så mange spennende symptomer da, Niny! Merker jeg gleder meg veldig nå til å komme dit du er. Herlig å kunne planlegge ultralyder osv. Skjønner også at det er litt skummelt å tenke på det som kan gå galt også, så blir sikkert enda bedre når de første 12 ukene har passert. Utrolig hyggelig å lese om opplevelsene dine fra positiv test og til nå, gleder meg til oppdateringer framover også. Tenk å få se en liten minibaby på monitoren om ikke altfor lenge da 😍 Ja kjekt med symptomer, føles litt mer virkelig da! Forrige helg løp jeg på badet for å se på testen når jeg ikke hadde kjent murring på 2 timer 😜 Så blir veldig paranoid også etter positiv test 🙈😂😂 Heldigvis slått meg litt mer til ro nå. Ble sinnsykt rørt igår når min mann sa til meg etter jobb når jeg skulle kjøre hjem. Vi jobber samme plass, men han skulle trene etter jobb så vi kjørte hver sin bil. Da sa kan kjør forsiktig som han ofte sier, og la hviskende til (siden andre var i hallen) begge to 🥰😍❤️❤️❤️😭😭 Gikk med tårer i øynene og skiftet 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #533 Del Skrevet 25. februar 2021 Kjedet meg isted og utførte et lite kvelds eksperiment 😅 Litt spent på stigning siden mandags morgen, og nå med utvannet urin. Samt sjekke "myten" om EL test som G test 🙈 og så hadde jeg også noen tester fra Normal liggendes. Imponerende hvor stor forskjell det er på de testene, med tanke på at det er ca 1 kr i forskjell på strimmelen 🤔 Lagt ved bilde etter ca 1,5min og ferdig trukkede tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 25. februar 2021 #534 Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) Niny skrev (45 minutter siden): Ble sinnsykt rørt igår når min mann sa til meg etter jobb når jeg skulle kjøre hjem. Vi jobber samme plass, men han skulle trene etter jobb så vi kjørte hver sin bil. Da sa kan kjør forsiktig som han ofte sier, og la hviskende til (siden andre var i hallen) begge to 🥰😍❤️❤️❤️😭😭 Gikk med tårer i øynene og skiftet 💖 Åååh 😭😭❤️ Hjertet mitt ❤️ Blir rørt bare av å høre om det jeg. Så fantastisk 🥰 Morsomt eksperiment forresten! Babyplan er jo virkelig bra tester! Og morsomt at el-testen slår ut såpass sterkt 🙈 Hvilket merke er den grønne g-testen..? Endret 25. februar 2021 av Atticmess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #535 Del Skrevet 25. februar 2021 Atticmess skrev (8 minutter siden): Åååh 😭😭❤️ Hjertet mitt ❤️ Blir rørt bare av å høre om det jeg. Så fantastisk 🥰 Morsomt eksperiment forresten! Babyplan er jo virkelig bra tester! Og morsomt at el-testen slår ut såpass sterkt 🙈 Hvilket merke er den grønne g-testen..? Den grønne er Normal sin graviditetstest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 25. februar 2021 #536 Del Skrevet 25. februar 2021 Niny skrev (Akkurat nå): Den grønne er Normal sin graviditetstest Åjaa, herregud nå følte jeg meg dum 🙈 Har ikke hørt om det merket før 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. februar 2021 Forfatter #537 Del Skrevet 25. februar 2021 Atticmess skrev (Akkurat nå): Åjaa, herregud nå følte jeg meg dum 🙈 Har ikke hørt om det merket før 😅 Altså den altmulig billigbutikken Normal. Har hvertfall flere av de her i Bergen 😅 De selger egne EL og graviditetstester 😉 Har sett mange bilder av disse testene rundtom her inne, og da var det litt spesielt å se hvor mye bedre Babyplan var, når de attpåtil er en krone billigere 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 25. februar 2021 #538 Del Skrevet 25. februar 2021 Ååh så koselig å lese om dagene dine som preggo Niny ❤ Det er skikkelig hyggelig å lese oppdateringer 😊 Håper du koser deg med lille i magen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 25. februar 2021 #539 Del Skrevet 25. februar 2021 Niny skrev (1 minutt siden): Altså den altmulig billigbutikken Normal. Har hvertfall flere av de her i Bergen 😅 De selger egne EL og graviditetstester 😉 Har sett mange bilder av disse testene rundtom her inne, og da var det litt spesielt å se hvor mye bedre Babyplan var, når de attpåtil er en krone billigere 🙈 Ja, veldig artig å se hvor stor forskjell det kan være. Og de til babyplan er jo som du sier veldig billige, morsomt at de da faktisk virker ganske følsomme. Satt og tenkte på det her om dagen da jeg googlet meg grønn etter når ulike tester ga utslag, at det hadde vært utrolig kjekt å ha noe ala dette hvor man kunne se hvordan de ulike testene slo ut på samme urinprøven. Så vurderer sterkt å gjøre det om jeg blir gravid etterhvert, evt. om jeg setter ovitrelle, bare ta å teste en haug med ulike tester 🙈 Eventuelt så kan jeg ha litt mer is i magen og vente noen dager ekstra med testingen, sikker bedre for lommeboka og 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 25. februar 2021 #540 Del Skrevet 25. februar 2021 Grattis 😄 😄 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå