Gå til innhold

Realisere babydrømmen 💖

Niny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12dpo / 3+5 😭❤️

Tenkte jeg skulle sjekke at jeg fortsatt var gravid.. Ser en mikroskopisk stigning i steimlene, som jeg tenker er bra siden jeg vet det økes for hver andre dag 😊

Gikk frem og tilbake med meg selv om jeg skulle brenne den første digitale og heller kjøpe ny når jeg nærmer meg å bikke 3+.. Endte med å ta en, og etter jeg hadde tatt den så leste jeg at resultatet kun står på skjermen i 24 timer 🙈 Tenkte jo å ta den for meg nå, og så pakke den inn til mandags ettermiddag så min mann kan se når han kommer hjem, men hjelper vel ikke så mye om skjermen er tom når han pakker opp 😂🤦🏻‍♀️

Digital sier gravid 1-2! 🎉❤️❤️❤️

IMG_20210220_064612.jpg

IMG_20210220_064005.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (26 minutter siden):

12dpo / 3+5 😭❤️

Tenkte jeg skulle sjekke at jeg fortsatt var gravid.. Ser en mikroskopisk stigning i steimlene, som jeg tenker er bra siden jeg vet det økes for hver andre dag 😊

Gikk frem og tilbake med meg selv om jeg skulle brenne den første digitale og heller kjøpe ny når jeg nærmer meg å bikke 3+.. Endte med å ta en, og etter jeg hadde tatt den så leste jeg at resultatet kun står på skjermen i 24 timer 🙈 Tenkte jo å ta den for meg nå, og så pakke den inn til mandags ettermiddag så min mann kan se når han kommer hjem, men hjelper vel ikke så mye om skjermen er tom når han pakker opp 😂🤦🏻‍♀️

Digital sier gravid 1-2! 🎉❤️❤️❤️

IMG_20210220_064612.jpg

IMG_20210220_064005.jpg

Fantastisk! For en herlig følelse det er å se det stå på skjermen ❤️ Og tenk at du har en liten hemmelighet som BARE er din i noen dager - nyyt det! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få sett det på skjermen 😁 Kjekt å kunne se en liten økning på strømmene også. Så herlig 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere! ❤️❤️

Når den digitale sier det, så kan jeg hvertfall stole på det 😄 Ikke bare jeg som innbiller meg streker hvertfall 🙈

Prøve å tenke ut hvordan jeg skal få sagt det til mannen når han kommer hjem. Delvis lockdown her enda, så alle klesbutikker og sånt er stengt.. Får ikke kjøpt en liten body å vise, og babyklærne jeg har fra før ligger selvfølgelig nederst, bakerst, innerst på lageret vi leide før bilder og visning 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå gratulerer så mye Niny 🤩🤩 Nå ble jeg kjempeglad! Håper dagene frem til mannen kommer hjem går fort 🤞🏻 Tenk så mye fint du har i vente nå! Og så herlig å få flytting og oppussing å tenke på nå i starten - synes de første ukene kan gå såå sakte. Husk å kjøpe gravidvennlig maling, da 🙊🥰 Hurra!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, her har det skjedd litt! 😍 Jeg var nesten sikker på at du skulle få positiv test når jeg leste hvilke symptomer du hadde, og jammen fikk du ikke det! Gratulerer så mye! ❤️ Nå skal det bli gøy å høre reaksjonen til mannen din 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for superfin digital test!!! :strix:
Kanskje ikke noe å satse på ettersom det er ustabilt hvor lenge den digitale testen lyser, men i sommer da jeg tok disse så lyste de leenge. Flere dager faktisk. Ble overrasket over det, for trodde det var i kun ett døgn. Så du får holde øye med testen. Kanskje den lyser enda når mannen din kommer hjem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Hurra for superfin digital test!!! :strix:
Kanskje ikke noe å satse på ettersom det er ustabilt hvor lenge den digitale testen lyser, men i sommer da jeg tok disse så lyste de leenge. Flere dager faktisk. Ble overrasket over det, for trodde det var i kun ett døgn. Så du får holde øye med testen. Kanskje den lyser enda når mannen din kommer hjem? :)

Hmm får holde øynene åpne og sjekke på mandag da 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuud, Niny! Så fantastiske nyheter!!! Shit altså, jeg glemte KG litt i går/i dag, men dette var jo helt utrolig hyggelig lesingning på en lørdag! 😭❤️😍 Såå fortjent, GRATULERER ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymapekatt skrev (7 timer siden):

Herreguuuuud, Niny! Så fantastiske nyheter!!! Shit altså, jeg glemte KG litt i går/i dag, men dette var jo helt utrolig hyggelig lesingning på en lørdag! 😭❤️😍 Såå fortjent, GRATULERER ❤️ 

Tuuuusen takk! 😍❤️❤️😭

Går innimellom en time eller to uten symptomer. Da er det veldig deilig at jeg tok den digitale, så jeg kan gå ut på badet og igjen se at det står gravid ❤️

Har idag vært tidvis kvalm, spesielt i bil, hatt et par oppstøt med magesyre, mye stikkinger og murringer, mye trøtt, kjent diverse lukter helt sykt sterkt (parfyme, boss og ånden til ei venninne som satt i passasjersetet når jeg kjørte🙈) og mer luft/lyder i magen enn normalt (tar medisiner der oppblåst er bivirkning). Økt utflod har jeg lagt merke til i noen dager før positiv test, uten å tenke over det..  Er altså ikke i tvil om at jeg er gravid nå, men er helt surrealistisk 🤩🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3+6

Stigning! 😄😄

Tok strimmel idag også. Kommer til å ta strimmel til imorgen når min mann kommer hjem, i tilfelle svaret på den digitale konker ut før han er hjemme 😅🙈

Her er 11, 12 og 13 dpoIMG_20210221_070046.thumb.jpg.e53af6cab8f593e5a8dd1da5e5636084.jpg

Endret av Niny
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Amatariel skrev (1 time siden):

Kjempefin stigning! Er det i morgen du skal fortelle mannen, når han kommer hjem? 

Jaaaaaa! ❤️😍😭

Hvis jeg greier å endevende lageret til jeg finner esken innerst nederst med babyklær, så tenkte jeg å legge en body, en smokk og testen oppi et påskeegg eller hva enn jeg finner å putte det i 🙈 

Min mann har alltid spøkt om at han vet ikke hva som er opp og ned på en baby, så bodyen gjenspeiler det littegranne 🤩😂 Her er hvertfall et bilde jeg har av den 😊

IMG_20201111_164841.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin stigning! 😍 Jeg er så glad på dine vegne Niny! Så spent på hva mannen din sier. 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+0

Er det bekymringsverdig at dagens strimmel (siste daglige strimmel..) er ørlittegrann svakere enn gårsdagens? 😫

Der begynte denne frøkna å bekymre seg også.. 🙄🙈

IMG_20210222_063226.jpg

Endret av Niny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...