Lillra Skrevet 19. februar 2021 #461 Del Skrevet 19. februar 2021 Ååååååå herregud så gøy!! Dette ser jo ekstremt lovende ut - så jeg sier Gratulerer!!!😍😍det er jo helt klart to streker på den øverste og den fine streken på den nederste!! Dette gjorde fredagen min så mye bedre 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #462 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) Lillra skrev (34 minutter siden): Ååååååå herregud så gøy!! Dette ser jo ekstremt lovende ut - så jeg sier Gratulerer!!!😍😍det er jo helt klart to streker på den øverste og den fine streken på den nederste!! Dette gjorde fredagen min så mye bedre 😍 Siden mannen kommer hjem først mandag eller tirsdag til å begynne med, så sparer jeg digital test til da, siden jeg bare har 2, og han må nok ha det med tekst 🙈😜 Spennende dager i vente! Men faen ble irritert at jeg ikke hadde tempet denne måneden for å se hvordan den ville oppført seg nå 😂😂 Glemte å legge til tuuuusen takk! 😄😄😄 Vet ikke helt om jeg tror på det enda, men vi får se. Første målet mitt er å gå forbi 5+3 som er da venninnen min mistet 😅 Endret 19. februar 2021 av Niny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 19. februar 2021 #463 Del Skrevet 19. februar 2021 Åh, herregud! Så vell fortjent, dette var jo helt fantastiske nyheter på fredagsmorgenen 😁🙌🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 19. februar 2021 #464 Del Skrevet 19. februar 2021 Åå så koselig av deg å vente til mannen kommer - han setter nok pris på det 😍😍 jeg har virkelig trua på at dette går bra! Gleder meg så til å følge med videre!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 19. februar 2021 #465 Del Skrevet 19. februar 2021 HURRA!! Så fantastisk! 🤩🎉❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 19. februar 2021 #466 Del Skrevet 19. februar 2021 GRATULERER! 😍❤️ Dette var jo veldig fine streker!! Nyt tiden fremover! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 19. februar 2021 #467 Del Skrevet 19. februar 2021 Herregud så hyggelig 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 19. februar 2021 #468 Del Skrevet 19. februar 2021 Hurra, hurra, hurra! GRATULERER! Herlighet for en fantastisk nyhet å våkne til. Jeg er så glad på dine vegne! ❤️ Tenk at tempe/teste/WildYam stopp syklusen skulle gjøre underverker. Du kjenner jo kroppen din så godt at du klarte å stadfeste EL helt uten hjelpemidler. Er så mektig imponert over det! 👏🏻 Koooos deg med lille spiren i magen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea87 Skrevet 19. februar 2021 #469 Del Skrevet 19. februar 2021 Gratulerer! 😃 Helt nydelig test!! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. februar 2021 #470 Del Skrevet 19. februar 2021 Whiiiiiiiiiiiiiiii! For en nyhet å komme inn til!! Herregud så MAGISK! Du er jammen gravid!! 😭 Nå ble jeg jeg veldig rørt her. Og tenk så fornøyd mannen blir! Han må jo føle at det er ekstra hans fortjeneste som mente temping og testing måtte legges bort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #471 Del Skrevet 19. februar 2021 Uff nei, kjenner tårene presse på når jeg leser alle gratulasjonene! Går mer inn på meg det enn å se testen! Deres gratulasjoner er mer virkelige ❤️😍😭😭 Tusen takk folkens! Det er surrealistisk! Kjenner fortsatt at det stikker godt, aller mest i venstre siden. Puppene er svakt ømme, men det var mer for noen dager siden enn nå 🤷🏻♀️ Hvert stikk nå gjør meg glad, mens igår ble jeg irritert for hvert stikk for jeg gadd ikke ha vondt i flere dager før jeg skulle ha vondt noen dager til under mensen 🙄 Men det var noe som skjedde inni! 🤩❤️❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. februar 2021 #472 Del Skrevet 19. februar 2021 Klarer du å konsentrere deg på jobb i dag?? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 19. februar 2021 #473 Del Skrevet 19. februar 2021 Ååå ja 🥳🥳❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #474 Del Skrevet 19. februar 2021 Amatariel skrev (11 minutter siden): Klarer du å konsentrere deg på jobb i dag?? 😁 Veeeeldig lite! 🙈 Heldigvis, akkurat idag.... Vi er 3 stk på denne avdelingen. Én er delvis ufør og jobber ikke siste dagene før helgen. Han andre måtte hjelpe til på en annen avdeling, så han skulle ikke være her med meg før etter lunsj 😅 Ingenting som MÅÅÅ gjøres før mandag, så jeg kan gå litt i ring rundt meg selv og henge litt her inne idag uten problem 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. februar 2021 #475 Del Skrevet 19. februar 2021 Har du vært i kontakt med noe lege ang. mulig progresterontilskudd i ukene fremover? Tenker bare ettersom du har opplevd kjemiske... har så lyst til at denne skal holde for deg! 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #476 Del Skrevet 19. februar 2021 Amatariel skrev (Akkurat nå): Har du vært i kontakt med noe lege ang. mulig progresterontilskudd i ukene fremover? Tenker bare ettersom du har opplevd kjemiske... har så lyst til at denne skal holde for deg! 🙏 Gynekologen avfeide desverre alt som hadde med progesteron å gjøre. Det trengte jeg visst ikke 🙄 Luuurte på å evt ta 1 tablett av wild yam om dagen for et lite slags tilskudd, men vet ikke om det blir feil 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. februar 2021 #477 Del Skrevet 19. februar 2021 Tror det blir feil. Har lært at man skal ta WY mellom EL og mens/positiv test. Da stoler vi på gynekologen om at du ikke trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #478 Del Skrevet 19. februar 2021 Amatariel skrev (23 minutter siden): Tror det blir feil. Har lært at man skal ta WY mellom EL og mens/positiv test. Da stoler vi på gynekologen om at du ikke trenger det! Vi krysser fingrene! 🤞 Begge strekene idag var jo endel sterkere enn noe jeg har sett tidligere, og det på 11 dpo, så satser på det klamrer seg fast! Stikkingene jeg kjenner føles dessuten bra intense. Mye sterkere "smerte" i hvert stikk enn det menssmertene mine pleier å være 😅 Men jeg har ca null i smerteterskel, så det er helt sikkert bare vanlige strekninger i livmoren. 🤔🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 19. februar 2021 #479 Del Skrevet 19. februar 2021 Så bra du kunne surre på jobb idag 😊 Så vanskelig å konsentrere seg med et lite mirakel i magen! Spent på reaksjonen til mannen din jeg nå 😁 For noen dager du har i vente 🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 19. februar 2021 #480 Del Skrevet 19. februar 2021 Ååh Niny 😭❤ GRATULERER!! dette er vel fortjent. Har venta så spent til i dag og føler virkelig på gleden du deler. Krysser fingrene for at spiren sitter 🤞👼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå