Gå til innhold

Realisere babydrømmen 💖

Niny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for kroppen! 🥳 Dette blir spennende! Jeg håper tempe og testepausen viser seg å bli en suksesshistorie. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 DPO! 🎉

Alle tegnene på kroppen sier at EL var igår og at jeg er 1 dpo idag! Johooo! 

Satt inn EL igår i FF med override, og fikk klage på at den var utenfor normalen og unormalt tidlig 🙈 

Dersom jeg venter til søndag neste uke, så er jeg 13 dpo og bør ha fått mensen eller spotting innen da. Muuuulig jeg går på en testesmell på søndagen om mensen ikke har gitt tegn til seg til da 😅 Har hvertfall bestemt meg for en helt naturlig syklus og avstår fra Wild Yam denne måneden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for tidlig EL og dpo-land!! Kanskje det er det som skal til for oss denne gangen..? Uvanlig tidlig EL? 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (23 minutter siden):

Hurra for tidlig EL og dpo-land!! Kanskje det er det som skal til for oss denne gangen..? Uvanlig tidlig EL? 🤞

Ååh så jeg håper for oss begge! 🤞🤞😍 Hadde vært så kos om drømmen din gikk i oppfyllelse, at vi kommer i samme termingruppe, samt at du får din 2021 baby! 💖

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos tannlegen idag til vanlig sjekk. 12 mnd siden sist, men satt neste time til 18 mnd fra idag. Tror dere ikke at hun hadde trill rund mage og sikkert går ut i permisjon når som helst? 🙈🙄 Godt å få tannlegen unna vei, med tanke på det innlegget @Amatarielhadde for en stund siden med oppfordring til oss prøvere om å få unna tannlegetimen 😉

Så NÅÅÅ kan det bare skje når det vil 🤞😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du husket det Niny. Flink som dro til tannlegen! Bare typisk at det er gravide overalt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sen med kommentaren visst, men HURRA for tidlig EL! 😄 Håper dpo-tiden går fort og at mensen uteblir! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5dpo

Føler meg så tiltaksløs når jeg nå ikke gjør noe 🙈 Ikke temper jeg heller, så får ikke følge med på om noe spennende kanskje skjer.. 🙄 

Forventer spotting på torsdag neste uke, da 10 DPO, og mens fredag 11 dpo. Men det er jo enda en HEL UKE TIL! 😵 

Blææh! Tar ikke Wild Yam denne syklusen heller, så spent om kroppen enda ligger på 10 dagers lutealfase eller ikke. Hatt 2 mnd med 12 dagers lutealfase nå, men Wild Yam tok jeg jo med utgangspunkt i å forlenge denne fasen, så det virket jo som det skulle 😅 Men slitsomt å ta 4 store tabletter hver dag. Spesielt siden jeg opplever at de henger fast i halsen hver gang og jeg må sluke nesten en liter væske for at de skal komme forbi spiserøret 😂😂

Puh, dagens frustrasjonsmoment.. 

Endret av Niny
Telte feil på dagene 🙈
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner så godt at det er frustrerende å føle at du ikke har kontroll over situasjonen. 🙂 Forhåpentligvis får du en positiv glede i enden av denne syklusen, og ingen spotting på 10 DPO. 🤞🏻Har du en bestemt dag du pleier å teste, eller liker du best å vente og se om mensen dukket opp? 🙂 Er så spent på dine vegne! 🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bittelillebolla skrev (39 minutter siden):

Skjønner så godt at det er frustrerende å føle at du ikke har kontroll over situasjonen. 🙂 Forhåpentligvis får du en positiv glede i enden av denne syklusen, og ingen spotting på 10 DPO. 🤞🏻Har du en bestemt dag du pleier å teste, eller liker du best å vente og se om mensen dukket opp? 🙂 Er så spent på dine vegne! 🌷

Har pleid, som så mange andre her å begynne å teste fra 9 dpo. Hvertfall siden jeg har kortere lutealfase, så liker jeg å teste før spottingen kommer meg i forkjøpet. Men denne måneden inngikk jeg jo en avtale med min mann om ingen testing 🙈😵 Kommer til å bli gal mot slutten av uken som kommer 😂 

Innså nettopp att jeg telte feil på dagene isted. Om jeg var 5 dpo idag, så gikk det ikke opp med 10 DPO på fredag 😅 Så ble torsdag spottingen skal komme eller forhåpentligvis ikke komme 😁🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at ventetiden er lang :klem: Blir spennende til neste helg da. Tenk om du blir gravid denne syklusen!! Da kommer kanskje mannen din til å føle en ekstra triumph ettersom han ville du skulle legge bort temping og testing..? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (3 timer siden):

Men denne måneden inngikk jeg jo en avtale med min mann om ingen testing 🙈😵 Kommer til å bli gal mot slutten av uken som kommer 😂 

Åjaa! 🙈 Husker jo det når du sier det. Tenkte ikke på at det også gjaldt g-testene. Dette blir jo veldig spennende! 🙂 Jeg har en god følelse for deg denne syklusen. Tenk så herlig det hadde vært om «den satt» på testfri og tempefri syklus. 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Amatariel skrev (3 timer siden):

Tenk om du blir gravid denne syklusen!! Da kommer kanskje mannen din til å føle en ekstra triumph ettersom han ville du skulle legge bort temping og testing..? :lol:

bittelillebolla skrev (1 time siden):

Åjaa! 🙈🙂 Tenk så herlig det hadde vært om «den satt» på testfri og tempefri syklus. 🤞🏻

Ja det hadde vært herlig! Men på en annen side, så hadde jeg vel ikke fått lov til å tempe og teste på et eventuelt barn nr 2 heller 🙈😂😂

Men har jo merket at dess flere måneder jeg er uten prevensjon, dess flere tydelige tegn på eggløsning har jeg fått 😊 Ved neste barn så skal jeg hvertfall slutte på prevensjon FØR prøvestart 🙈 Jeg hadde jo lyst på en testmåned uten pillen før vi begynte, for å se hvordan syklusen til kroppen var, men det kom ikke på tale.. Heldigvis...! Gikk jeg rett i syklus uten flere måneders krøll 😳🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (1 time siden):

Ja det hadde vært herlig! Men på en annen side, så hadde jeg vel ikke fått lov til å tempe og teste på et eventuelt barn nr 2 heller 🙈😂😂

Men har jo merket at dess flere måneder jeg er uten prevensjon, dess flere tydelige tegn på eggløsning har jeg fått 😊 Ved neste barn så skal jeg hvertfall slutte på prevensjon FØR prøvestart 🙈 Jeg hadde jo lyst på en testmåned uten pillen før vi begynte, for å se hvordan syklusen til kroppen var, men det kom ikke på tale.. Heldigvis...! Gikk jeg rett i syklus uten flere måneders krøll 😳🙈

Artig at du skriver det, for det er jo akkurat det samme som skjedde her. Mannen her var virkelig ikke med på tanken om å slutte med hormonprevensjon før vi skulle begynne prøvingen. Kroppen min tålte de plutselig ikke lenger, og jeg var nødt til å slutte med det etter anbefaling fra lege. Heldigvis for det, for her ble det krøll etterpå. 🙈 Lange sykluser på 52 og 61 dager foreløpig, og spotting som begynner på 10 DPO begge gangene. Mye spotting i flere dager både før og etter mensen samt midt i syklusene. Alt er kaos. Er så vanvittig glad for at jeg sluttet på prevensjon da jeg gjorde! Virkelig! Planen er å begynne prøvingen så fort vi har kjøpt oss hus. 🙏🏻 Vi leter fremdeles, men håper det dukker opp noe snart.  Forhåpentligvis er syklusene mine blitt bedre innen da. 🤞🏻 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om kroppen har fått lengre lutealfase uten wild team da, det hadde jo vært gull!

Hadde vært så Morro om du om en ukes tid viste fram en positiv test her, håper veldig på det 😁 Skjønner at ventetiden blir lang da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...