Gå til innhold

Realisere babydrømmen 💖

Niny

Anbefalte innlegg

Ja jeg ser frem til det blir din test en dag ❤️ Den dagen kommer!

Skjønner det ikke er lett å unngå pliktsex når sexlivet er slik det er... Vi er nok mer frigjorte der 😶 (jeg har forresten heller aldri hatt orgasme ved samleie). Håper det ordner seg og dere finner den beste måten for dere! Mannen din vil jo ha barn han også, og han vet hva som må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (54 minutter siden):

Ja jeg ser frem til det blir din test en dag ❤️ Den dagen kommer!

Skjønner det ikke er lett å unngå pliktsex når sexlivet er slik det er... Vi er nok mer frigjorte der 😶 (jeg har forresten heller aldri hatt orgasme ved samleie). Håper det ordner seg og dere finner den beste måten for dere! Mannen din vil jo ha barn han også, og han vet hva som må til.

Ja tenkte å overraske han litt siden han kommer hjem midt i/slutten av neste uke. Regner med vi nærmer oss aksjetiden da, så har bestilt meg time til brasiliansk voksing, så "høna er nyplukket" til han kommer hjem. Hva bedre start kan han/vi få enn det? 😅🙈 Vil gå veldig naturlig for hans del da, hihi 😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg veldig til det er din test du annonserer her! 😊 

Skjønner at EL-testing/temping er et viktig verktøy for dere. Syns Amatariel sin ide hørtes veldig god ut da, teste en mnd, og hvis det føles feil og tilfører ekstra stress eller kanskje kjipe følelser i hverdagen, så er det jo ikke verdt det å la være.

Håper dere får en fin kaninuke når han kommer hjem, med nyplukket høne og greier 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD9

Over 3000 klikk på finn annonsen vår! 🎉 Hååååper at noen av disse kommer på visningen på onsdag 🤞

Mannen kommer visst hjem imorgen allerede. Litt takknemlig for hjelp i innspurten før visning, men prøvermessig skulle han gjerne kommet et par dager seinere, så vi ikke mister gnisten igjen med å ha vært fra hverandre noen dager før de viktigste dagene begynner 🙈😂 

Tirsdag neste uke er da jeg forventer EL, med tanke på at jeg ikke tar noen tilskudd som Dong Quai denne PP. Det er da CD17. Men er jo lov å håpe at det ikke var DQ som gav meg tidligere EL, men at kroppen har stabilisert seg noe mer på egenhånd 🤩 Men først på lørdag og evt søndag er da jeg forventer en positiv EL test. Er da CD 14 og CD15. Har så lyst å snike meg til en test evt, men det var dette med tillit og løfter da 🙈😵🤷🏻‍♀️ Ikke alltid enkelt. Men jeg får være ekstra på med tappetafsing og slimanalyser mot helgen da 😂😂💪

Høna er hvertfall nyplukket til han kommer hjem, og kanskje om han har vissheten om at jeg ikke tester, så kan har igjen være med på å ta initiativ, og plutselig er vi flinke å gjør det ofte.... Å ta initiativ har han hvertfall helt sluttet med siste 2-3 mnd siden det ikke lengre er "romantisk" men mer en plikt 🙈🤷🏻‍♀️ 

Er enda optimistisk og krysser fingrene på at det er dette oppholdet i testingen vi trenger for å få det til. Litt ekstra drive når det ikke ligger noe press over det om at den og den dagen MÅÅÅ det skje 🤔🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Gratulerer med så mange klikk på annonsen! Det må jo være et godt tegn 😁

Jeg syns du skal ta en test om du føler for det jeg 😊 Kanskje det er aller best for dere begge? Du får litt ekstra motivasjon og han slipper å føle på pliktfølelsen? Nå kjenner ikke jeg mannen din, men hvis han føler det er skikkelig kjipt om du "bryter" løftet så ville jeg nok latt være. Men hvis det er mest at han føler på pliktsex og dermed kanskje ønsker å ikke være inkludert i testingen så er det kanskje like greit å gjøre det i skjul..?

Når skal dere ha visning og ikke minst budrunde..? Blir så spennende å høre åssen det har gått 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (2 timer siden):

Wow! Gratulerer med så mange klikk på annonsen! Det må jo være et godt tegn 😁

Jeg syns du skal ta en test om du føler for det jeg 😊 Kanskje det er aller best for dere begge? Du får litt ekstra motivasjon og han slipper å føle på pliktfølelsen? Nå kjenner ikke jeg mannen din, men hvis han føler det er skikkelig kjipt om du "bryter" løftet så ville jeg nok latt være. Men hvis det er mest at han føler på pliktsex og dermed kanskje ønsker å ikke være inkludert i testingen så er det kanskje like greit å gjøre det i skjul..?

Når skal dere ha visning og ikke minst budrunde..? Blir så spennende å høre åssen det har gått 😊

Visning er onsdag og første bud skal stå med akseptfrist tidligst torsdag kl 12. Så fra kanskje torsdag kl 09 og utover ettermiddagen blir Ulidelig spennende 🙈 Vi kommer til å gå rundt oss selv og ikke fungere på jobb den dagen 😂😂

Testemessig så kommer jeg nok til å la vær. Har ikke pleid å involvere han, men det var en dag jeg var sur for noen måneder siden, der han IKKE ville legge aksjer den siste kritiske dagen. Da glapp det av meg, når han dagen etter der igjen ville og jeg ikke var i humør, at egget var dødd nå så det spilte ikke noen rolle lengre. Var skikkelig sur den dagen 🙈😂 Mulig det er derfor han kjenner på de følelsene også 😅🤷🏻‍♀️ Tenker hvertfall at han blir nok rimelig skuffet om han finner ut at jeg har testet likevel.. 

MEN om 2 mnd så blir det clearblue fertilitetsmonitor hvis det ikke har gått til da. Hun venninnen av meg som nettopp fikk positiv, hadde diverse uåpnet til den og ting hun ikke fikk brukt, så tilbudte meg å bruke den nå 😊🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper budrunden går bra! Hadde ikke klart å tenke på mye annet selv oppi en budrunde 🙈 Men blir deilig å være ferdig med!

Niny skrev (20 minutter siden):

Testemessig så kommer jeg nok til å la vær. Har ikke pleid å involvere han, men det var en dag jeg var sur for noen måneder siden, der han IKKE ville legge aksjer den siste kritiske dagen. Da glapp det av meg, når han dagen etter der igjen ville og jeg ikke var i humør, at egget var dødd nå så det spilte ikke noen rolle lengre. Var skikkelig sur den dagen 🙈😂 Mulig det er derfor han kjenner på de følelsene også 😅🤷🏻‍♀️ Tenker hvertfall at han blir nok rimelig skuffet om han finner ut at jeg har testet likevel.. 

Aah, skjønner! Kan se det å vite når man har el kanskje kan gå den veien ja 🙈 Ja, da er det kanskje greit å la vær. Veldig kjekt at du får lånt den fertilitetsmonitoren hvis det er behov om to mnder da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg kjenner sååå på salgspenningen!! Har solgt hus èn gang før for noen år siden, og den tiden der var kvalmende spennende! Var bare å glemme å gjøre noe fornuftig på jobb ja, hehe. Ble mange meldinger frem og tilbake med både mannen og megleren når ting var litt i gang. MASSE lykke til på torsdag!

Slimanalyse til helgen kan ikke mannen frata deg nei, hihi! Og den nyplukka høna altså 🐔 Hoho, for et morsomt begrep. Og så tøft å utføre det da! Jeg kunne ikke drøøømt om å gjøre det 🙈 Man legger seg altså ned på en benk helt naken nedentil der noen vokser av alt håret? Er det det som er brasiliansk voksing? Høres dødsskummelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (33 minutter siden):

Åh jeg kjenner sååå på salgspenningen!! Har solgt hus èn gang før for noen år siden, og den tiden der var kvalmende spennende! Var bare å glemme å gjøre noe fornuftig på jobb ja, hehe. Ble mange meldinger frem og tilbake med både mannen og megleren når ting var litt i gang. MASSE lykke til på torsdag!

Slimanalyse til helgen kan ikke mannen frata deg nei, hihi! Og den nyplukka høna altså 🐔 Hoho, for et morsomt begrep. Og så tøft å utføre det da! Jeg kunne ikke drøøømt om å gjøre det 🙈 Man legger seg altså ned på en benk helt naken nedentil der noen vokser av alt håret? Er det det som er brasiliansk voksing? Høres dødsskummelt ut.

Meg og mannen jobber samme sted, men forskjellige avdelinger, så heldigvis så er det for meg bare å gå ut porten så er jeg ved han klar til å få oppdateringer 🙈 Prosedyren var alt igang den dagen vi kjøpte med budkrig osv 😳 Begge jobber på verksted så vi kan ikke ha hjemmekontor 🤷🏻‍♀️

Ja du har helt rett med voksingen. Har blitt vandt til det nå 🙈😂 Er ikke egentlig så flau av meg. Syntes det var mer pinlig å kle av seg foran gynekolog, mens de ser på. Her kler du av deg alene og legger et håndkle over til de kommer inn. Første gang jeg skulle gjøre det så tisset jeg sikkert over 20 ganger på 1 time før jeg skulle inn. Ååååh så nervøs! 😂😂 Jeg har alltid tidligere vært skeptisk, men etter ei venninne av meg, verdens mest uskyldige søte menneske som gjorde lite av seg alltid, snakket om brasiliansk voksing, så vokste tanken litt på meg. Gikk vel et år til etter der før jeg prøvde, men etter det har jeg gjort det jevnlig. Laaaaaaangt ifra så ofte de vil at du skal, men innimellom. Helst om sommeren, eller om jeg vil overraske mannen ellers av året 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også fælt på hvordan det går med deg Niny? :) Hvordan føler du deg, spesielt nå som du nærmer deg midtsyklus og EL. Har snoket litt i dagboken din og ser at dere prøver noe nytt denne prøveperioden. Føler med deg! ❤️ Ikke lett å ikke være helt enig med mannen oppi dette. Selv venter vi på svar fra selger ang bud, men jeg tviler på at vi kommer til å høre noe fra dem. Vurderer å høyne budet når fristen går ut, men vet ikke helt om mannen er enig. 😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå spent på hvordan visningen i går gikk og ikke minst evnt. budgiving i dag! :yvonne:
(men skjønner det er travelt, du nok helt sikkert er sliten og ikke akkurat prioriterer å komme innom her)

Men gleeder meg til rapport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikket CD13 😅

Så gøy at dere er så spente! 😄😄

Føttene er neeeesten landet på jorden igjen etter dagen som har gått. Det var 4 påmeldte til visning igår. Må ha påmelding pga corona og komme spredt. 

Første budet kom kl 11.20 på 150.000 under takst/prisantydning. Vi hadde ikke råd til å godta noe under, så fikk litt sjokk over hvor lavt det lå 😅 Neste bud kom etter 6 min, så gikk det jevnt og trutt med endel tid imellom siden de satt lang akseptfrist. Siste budet kom 12.50, og føst 13.30 visste vi at det ikke kom et siste motbud. Vi solgte leiligheten for 110.000 over prisantydning! 🎉🎉🎉🤩🤩 (og vi bor ikke på Østlandet der boligprisene visst er så høye fortiden) 

Vi punkterte helt når vi kom ned fra den rosa skyen idag. Sov til og med middag i 2 timer etter jobb, begge to!! 😂😂 (med aksjeinnskudd 🙈) Så kan si at middagen ble vel heller en sein kvelds 😂 Herregud som de siste ukene har tatt på psykisk. Vært konstant trøtt og konstant spist på noe drit 🙈😅 Påtide å ta seg sammen igjen nå som vi kan puste ut. Begynne å planlegge huset og hva vi skal gjøre der osv. Nye badet har jeg allerede fra før vi gikk på visning planlagt hvor stellebordet skal stå en gang, og på soverommet har vi sett på hvor det er plass til barneseng de første månedene, evt flytte litt på sengen om vi skal ha bedside crib, for rommet er stort nok 🤩💖

Lørdag og/eller søndag er da jeg ville forventet positiv EL test, så skal prøve å få til noe gøy i helgen. Har etterlyst en liten datenight med god mat og kanskje romantikk i helgen for å feire salget. Håper jo på happy ending da 🙈:humpe:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vellykket salg 😁🙌🙌 Fantastiske nyheter, og kan se for meg at det er deilig å være ferdig med! Skjønner godt at dere er slitne altså, slikt tar på 🙈 Og så gøy å planlegge det nye huset og familien 🥰

Kos dere med feiring i helga 😁🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre at dere fikk solgt med god fortjeneste! Gratulerer! 

Og det er så deilig å være på det stadiet at du kan planlegge, drømme og se muligheter i et nytt bosted. Nyt 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! Gratulerer så mye med boligsalget!! :yvonne: Såå deilig når det går i orden sånn. Vi hadde 8 par på visning da vi skulle selge, og var overlykkelig for det. Men så var det bare èn som la inn bud! Og han la selvsagt under takst. Var noen nervepirrende timer husker jeg, men megleren var en helt og klarte å jobbe han opp slik at vi til slutt endte på prisantydning. Husker hele greia som en thriller, så forstår hva du har vært igjennom. Så gøøøøy at dere fikk litt penger over. Det kommer nok godt med 😁 Nå er det bare å drømme og begynne å innrede nyhuset. Når er overtakelsen (på begge)? Den beste følelsen er når man er ferdig med to boliger og har gitt fra seg sin gamle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med salget! 👏🏻 For et drømmescenario! 🤩 Skjønner så godt at dere er slitne. Ta dere en vel fortjent hvil, og kos dere med romantisk helg. Høres helt fantastisk ut! 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 timer siden):

Nå er det bare å drømme og begynne å innrede nyhuset. Når er overtakelsen (på begge)? Den beste følelsen er når man er ferdig med to boliger og har gitt fra seg sin gamle!

Vi overtar huset 26. Mars, og leiligheten blir overtatt 4. Mai. Vi har fått innvilget av banken å beholde 300.000 til oppussing frem til leiligheten blir overtatt og resten av pengene betalt ut. 

Så planen er å rive kjøkkenet og bygge nytt, bytte gulv på kjøkken og i stuen. Montere varmepumpe i trappeoppgang, nytt elektrisk og spotter i taket i begge rommene (min mann er elektriker 🤩😅). Kanskje bytte diverse lister rundtom og generelt male alle rom. Så vi skal ikke bli arbeidsledige med det første 🙈 

Bare godt at banken sa ja til at vi kan bruke "dødtiden" på oppussing 😅 Kjenner at nå håper jeg bare på at hvis jeg skulle bli gravid før mai, at jeg ikke blir skamdårlig så jeg får være med på å gjøre litt i leiligheten 😂🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (4 minutter siden):

Vi overtar huset 26. Mars, og leiligheten blir overtatt 4. Mai. Vi har fått innvilget av banken å beholde 300.000 til oppussing frem til leiligheten blir overtatt og resten av pengene betalt ut. 

Så planen er å rive kjøkkenet og bygge nytt, bytte gulv på kjøkken og i stuen. Montere varmepumpe i trappeoppgang, nytt elektrisk og spotter i taket i begge rommene (min mann er elektriker 🤩😅). Kanskje bytte diverse lister rundtom og generelt male alle rom. Så vi skal ikke bli arbeidsledige med det første 🙈 

Bare godt at banken sa ja til at vi kan bruke "dødtiden" på oppussing 😅 Kjenner at nå håper jeg bare på at hvis jeg skulle bli gravid før mai, at jeg ikke blir skamdårlig så jeg får være med på å gjøre litt i leiligheten 😂🙄

Dette høres veldig likt ut som oss da vi kjøpte vårt første hus! Ooog jeg kan informere om at jeg ble gravid midt i oppkjøringen! Testet faktisk positivt dagen etter at vi ga fra oss nøklene til den gamle leiligheten. Så ukene vi skulle ha til oppussing frem mot jul ble på mannens kappe :Knegg:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tuuuusen takk til dere alle!! 💖😄

@Atticmess @Godis @Amatariel @bittelillebolla

Liten oppdatering på ting ellers, så merker jeg Utfloden har begynt å bli mer vannet, så vil tro kroppen er i god rute opp mot EL rett over helgen. Har pleid å være mer flytende og elastisk i 2-3 dager før det har kommet litt elslim, og dagen etter der har det komt mye elslim. Siste 2 pp var EL på siste dag av mye slim. Den ene måneden hoppet tempen først dagen etter, men med sterke elsmerter på kvelden mistenker jeg at den var samme kvelden også. 

Må prøve å få til noen aksjer på lørdag og søndag. Ikveld er ingen håp. Han skal drikke med 2 kompiser og han virker ikke (kommer ikke i mål) med alkohol innabords 🤷🏻‍♀️ Men fikk lagt aksjer igår, så går helt fint å vente til lørdag da, men drømmen nå er å få til lørdag, søndag og mandag. EL tror jeg er mandag eller tirsdag uten noen tester å basere det på annet enn erfaring 😉

Endret av Niny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...