Niny Skrevet 17. januar 2021 Forfatter #301 Del Skrevet 17. januar 2021 6dpo Jaja, så her sitter jeg. Våknet ca 20 min før tempetid. Strakk meg etter termometeret og prøvde å sløve litt til. Tok tempen etter ca 5 min sløving 😜 Førte det inn og skulle sove igjen. Så slo magen fullstendig kollbøtte og jeg sitter nå fast på do 😅🙈 Kjenner jeg har murringer der nede om dagen, men det har jeg jo hatt nesten hver måned hittil. Igår våknet jeg av den sykeste drømmen. Var fly forbanna og helt svett 😂 Turte ikke gå tilbake til søvnen heller, siden jeg ofte fortsetter på samme drømmen da 🙈 Vi kjøpte jo hus tidligere i uken og har fått megler involvert. Halve leiligheten måtte jo tømmes før bildetaking, så vi kaster og pakker osv, men har ingen plass å ha alt, så vi har nå leid lager. Vi har også hatt 2 nymfeparakitter i stuen som nå har flyttet ut til søsken av den ene vi hadde. Er så trist og stille i huset nå, helt surrealistisk. Ingen å si god natt til eller å ta hensyn til med lyder og åpne dører osv. Var ei som skulle se på leiligheten igår før vi går helt igang med megler. Var tydeligvis stresset rundt dette, for den syke drømmen var rundt det. Plutselig så var hun en han, som hadde med seg 2 voksne/tenåring sønner. Det viste seg at han var et rævhol og i tillegg hadde invitert til fest hos oss. Plutselig var stuen mer enn smikkfull og jeg fikk panikk, ikke bare for korona, men alt... Lang historie kort så gikk jeg til angrep på han for å prøve å få de til å forlate huset 🙈 Jeg er ikke en voldelig person 😅 Heeeelt merkelig drøm! 😂🙈🤷🏻♀️ Vet sære drømmer kan være et symptom, men akkurat nå kan det nok helst bortforklares med stresset rundt salg av leiligheten. Jeg er 9 dpo på onsdag, men tror ikke jeg tar meg tid til å teste før fredag eller lørdag. Nok oppi hodet mitt allerede 😅 Legger ved charten min så langt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 17. januar 2021 #302 Del Skrevet 17. januar 2021 Oi, høres ut som om dere har nok å styre med nå om dagen ja! Blir deilig å komme inn i det nye huset og bli ferdig med flytteprosessen kan jeg tenke meg 😊 Gleder meg til å høre resultatet etter testing neste helg, håper dere får enda en ting å glede dere til 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. januar 2021 #303 Del Skrevet 17. januar 2021 Spennende å følge med her nå altså - både på det ene og andre Er magen bedre nå? Og de drømmene ja... kan være helt syke. Bare vent til du blir gravid! Drømmer i svangerskap kan være helt psykedeliske Gleder meg til testing for deg til helga 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 18. januar 2021 Forfatter #304 Del Skrevet 18. januar 2021 7dpo Magen ble heldigvis bedre igår. Nå er halve stuen vekke og jeg kjenner meg ikke igjen i egen bolig 😜 I gårkveld begynte jeg å kjenne en svak men lett intens stikking. Jeg kjenner den enda! 😳😳 Gir meg litt håp, selv om jeg har skjønt på kroppen at den gir meg alle slags symptomer siste uken før mens, som bare er kroppen som tirrer meg 🤷🏻♀️ Jeg telte derimot over på kalenderen igår. HVIS jeg faktisk skulle blitt gravid denne runden. Så er jeg faktisk i uke 12 den uken vi overtar nye huset! 🙈 Da er det jo kanskje håp om at alt av å være dårlig og trøtt osv er ferdig, så jeg er klar for å pusse opp litt osv. 😊🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. januar 2021 #305 Del Skrevet 18. januar 2021 Må berømme så effektive dere er!! Under en uke siden huskjøp og kommet så langt med nedpakking og klargjøring av leiligheten allerede 👏 Hadde vært utrolig gøy om du var ferdig med 1.trimester til overtakelsen også ja. Jeg var 4 uker da vi overtok, så var ikke mye hjelp i meg Mannen måtte pusse opp kjøkkenet alene og ellers sette på plass alt fra eskene, og det var desember også. Gleder meg til å følge deg i testing nærmere helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 18. januar 2021 Forfatter #306 Del Skrevet 18. januar 2021 Amatariel skrev (6 minutter siden): Må berømme så effektive dere er!! Under en uke siden huskjøp og kommet så langt med nedpakking og klargjøring av leiligheten allerede 👏 Samboer presterte å si til megler at vi var ca klar til å ta bilder om én uke 🙄 Så vi har leid lager og alle store møbler som ikke skulle være der, har forsvunnet... Nå er det detaljer som fine håndklær, en fancy såpebeholder og alt det jeg ikke bryr meg om som jeg må finne ut av 😂😂 Fordelen nå er at jeg stresser med andre ting så dpo dagene flyr avgårde 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 18. januar 2021 #307 Del Skrevet 18. januar 2021 Oi, så spennende med litt stikkinger i magen og sånt! Og så deilig at dagene flyr avgårde, behagelig å ha noe annet å tenke på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 19. januar 2021 Forfatter #308 Del Skrevet 19. januar 2021 (endret) 8dpo Murre Murre stikke Murre! Hatt det sånn før, så tør ikke legge noe i det siden jeg har hatt kjemisk eller ikke vært gravid.. Men nå begynner det å være spennende! IKM egentlig på fredag, men pga Wild Yam så regner jeg med IKM er lørdag eller søndag 🙈 Er også ufattelig trøtt. Holder på å sovne mens jeg står og jobber på jobb (jobber på mekanisk verksted). 😂 Men skylder det på stresset rundt pakking, rydding, styling og alt annet som skjer hjemme nå. Lagt oss langt over 23 hver dag siste dagene, og begynner 07.00 på jobb 😅🤷🏻♀️ Endret 19. januar 2021 av Niny Glemte vedlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 19. januar 2021 #309 Del Skrevet 19. januar 2021 Åiåi, spennende dager 😊 Ja, huff, du har jo endel grunner til å være ekstra sliten om dagen 🙈 Gleder meg til oppdateringene framover 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. januar 2021 #310 Del Skrevet 19. januar 2021 Kjempespennende her inne ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 19. januar 2021 #311 Del Skrevet 19. januar 2021 Følger spent med!!! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 19. januar 2021 #312 Del Skrevet 19. januar 2021 Her hadde du en dagbok vettu! 😃 Så spennende at du er i DPO-land! Her vil jeg følge spent med 🌟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 19. januar 2021 #313 Del Skrevet 19. januar 2021 Så spennende å følge med!! Nå er det ikke lenge til testing 🤩 🤞🏻🥚🤰🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 20. januar 2021 Forfatter #314 Del Skrevet 20. januar 2021 (endret) 9dpo, PP7 Hadde i utgangspunktet tenkt å ta en test idag siden det har murret og stukket så mye der siste 2-3 dagene, men etter dagens temp så avsto jeg. Liker ikke at den falt så mye. Har i tidligere PP falt den dagen jeg forventer spotting, som er dagen før mens. Det skulle altså vært imorgen tempen falt om jeg ikke var gravid. Håper tempen hopper igjen imorgen, så tester jeg på fredag om jeg ikke spotter imorgen. Selvfølgelig kan jeg mangle spottingen imorgen selv om jeg ikke skulle vært gravid, siden jeg har tatt Wild Yam for å forlenge lutealfasen litt. 🤷🏻♀️ På en annen side oppførte tempen seg rar forrige PP også. Da falt tempen på 10dpo, for å hoppe litt igjen dagen etter, før den sank ned til mensen. Legger ved forrige PPs chart i bunn for sammenligning. Endret 20. januar 2021 av Niny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. januar 2021 #315 Del Skrevet 20. januar 2021 Kanskje en liten festedipp? Jeg har hatt festing på 9 dpo en gang før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 20. januar 2021 Forfatter #316 Del Skrevet 20. januar 2021 Amatariel skrev (30 minutter siden): Kanskje en liten festedipp? Jeg har hatt festing på 9 dpo en gang før. Var det jeg håååpte litt på, derfor jeg tenkte å teste først om 2 dager, så HCG får tid til å øke etter innfesting 😄🤞 Men det forklarer ikke hvorfor det murrer og stikker så mye før det fester seg, annet enn begynnende PMS 🤔🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 20. januar 2021 #317 Del Skrevet 20. januar 2021 Ååh, jeg håper det er en festedipp! Murringene og slikt kan vel være tilfeldig..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #318 Del Skrevet 21. januar 2021 10 dpo Nei nå har det begynt å bli altfor spennende til å ikke oppdatere dere hver dag 🙈 Tempen hoppet igjen idag. Brukte 2 forsøk for å finne ut av det 😂😂 Så ivrig på å finne ut dagens temp, at når jeg våknet kl 02.56 så tempet jeg da.. 🙈 Leste av 36.90 og var suuuperfornøyd. Skulle føre det inn i FF og så klokken på telefonen 🙈😂 Jeg hadde sett 05.56 på klokken først.. 😅 Så man kan gjerne kalle meg for lett ivrig ja. Sovnet og sov videre, men det ble ikke den aller dypeste søvnen videre. Men siden jeg ikke hadde noen våken perioder før jeg tempet igjen 05.45, så mener jeg 36.89 teller til tross for litt urolig søvn siste 3 timene. Etter jeg våknet og hadde tempet, så kjente jeg igjen stikkingene. Vurderte frem og tilbake om jeg skulle stå opp rett over 6 og ta en test eller ikke, men siden jeg måtte mer og mer tisse etterhvert som jeg tenkte på det, så røk jeg på en test idag. Ved første øyekast helt blenda, men med niiistirring så fikk jeg streksyn. Ikke alle vinkler, men skimtet noe innimellom. Ene bildevinkelen så ser jeg en skygge: Ååååh nå blir morgendagen enda mer spennende! Kommer ikke til å få sove inatt jeg 😂😂😂 Se den fine grafen nå! 🤞🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 21. januar 2021 #319 Del Skrevet 21. januar 2021 Enig! Blir spennende å høre hva morgendagen vil vise. Drar lett på meg streksyn selv, så skal ikke tørre å tolke testen 😅 Men veldig fin graf! Gleder meg til oppdatering i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. januar 2021 #320 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg er også veldig god på streksyn! 😅 Men dette var da veeeldig spennende Niny! 🤗 Gleder meg utrolig masse til oppdatering i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå