Niny Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #281 Del Skrevet 12. januar 2021 Gynekolog time overstått. Snakket litt. Hun synes vondt annenhver måned var rart, men greide ikke å si noe mer utover at det kanskje hadde sammenheng med PMS symptomer. Det de pleide å gjøre for å se om det er det og vil bedres er å starte på prevensjon. Men siden jeg prøver å bli gravid så var ikke det et alternativ. 😊 10-12 dagers lutealfase var helt normalt, så bekymret seg ikke for 10 dager. Satt meg videre opp i stolen for innvendig ultralyd. Livmor så visst fin ut. Fikk se begge eggstokkene. Mange eggfollikler. Væskesamling utenfor høyre eggstokk og et "hulrom" i ene enden av høyre eggstokk. Dette kunne stemme utifra at jeg mente eggløsning var i går. Alt så visst fint ut og forholdene lå godt tilrette for å bli gravid, uten at vi tar noen videre tester. 2 kjemiske graviditeter var i utgangspunktet bare positivt, da det betyr at jeg kan bli gravid. Avsluttet med å ta en celleprøve siden jeg blir 25 senere i år. Jeg kommer derfor til å fortsette å ta Wild Yam, siden jeg fikk høyere temperatur og litt lengre lutealfase sist måned. 😊 Alt i alt bare gode nyheter idag 🤩🎉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. januar 2021 #282 Del Skrevet 12. januar 2021 Kjempebra! Godt å høre at det ikke er noe galt noe sted. Neste gang du kontakter henne er kanskje for en time til tidlig UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 12. januar 2021 #283 Del Skrevet 12. januar 2021 Så gode nyheter! Kjekt å få vite at alt står bra til Synd du ikke får sjekket noe videre ift. smertene da, er jo litt synd at det er hormonprevansjon som vil gi mer svar om det.. Får håpe det er forbipasserende og går over av seg selv 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 12. januar 2021 #284 Del Skrevet 12. januar 2021 Høres ut som du fikk mange avklarende svar fra gynekologen, det er fint å høre 😊 Da er det bare å vente spent de neste ukene ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 12. januar 2021 #285 Del Skrevet 12. januar 2021 Så deilig med positive funn hos gynekologen, og at du etter forholdene ikke burde ha noen problemer med å bli gravid! ❤️ Deilig å få unngjort celleprøve i samme slengen Var forresten litt betryggende å lese her at 10 dagers lutealfase ikke var noe gynekologen bekymret seg for- har selv stresset litt med at min plutselig var på 10 dager forrige pp og om det ville blitt problematisk hvis det skulle vedvare. 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #286 Del Skrevet 12. januar 2021 Amatariel skrev (5 timer siden): Kjempebra! Godt å høre at det ikke er noe galt noe sted. Neste gang du kontakter henne er kanskje for en time til tidlig UL? Dette var jo en offentlig gynekolog jeg ble henvist til i høst. Er det de som tar tidlig ultralyd? Hadde regnet med å finne en privat og betale litt ekstra her når den tid kommer 🙈 Atticmess skrev (5 timer siden): Så gode nyheter! Kjekt å få vite at alt står bra til Synd du ikke får sjekket noe videre ift. smertene da, er jo litt synd at det er hormonprevansjon som vil gi mer svar om det.. Får håpe det er forbipasserende og går over av seg selv 🤞 Ja, smertene har ikke vært like sterke i ettertid som de var da jeg ble henvist, så det har roet seg endel. Tidvis slitsomme smerter i korsrygg/bekken og ellers endel smerter i livmor som jeg ikke skjønner hvorfor er der. Kan sikkert stemme med PMS. Har aldri merket noe til det før, men siste månedene har det blitt både ukesvis med kvalme, smerter og tyngde fornemmelse i brystene, kramper i livmor osv. Kommer og går og er ikke likt hver måned 😅 Godis skrev (2 timer siden): Høres ut som du fikk mange avklarende svar fra gynekologen, det er fint å høre 😊 Da er det bare å vente spent de neste ukene ✨ Ja, var veldig greit å høre at ved første øyekast er det ikke noe galt 😊 Hun sa til og med også at hvis vi ikke blir gravide på noen måneder til, så ville hun begynt med å sjekke min mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #287 Del Skrevet 12. januar 2021 Anonymapekatt skrev (22 minutter siden): Så deilig med positive funn hos gynekologen, og at du etter forholdene ikke burde ha noen problemer med å bli gravid! ❤️ Deilig å få unngjort celleprøve i samme slengen Var forresten litt betryggende å lese her at 10 dagers lutealfase ikke var noe gynekologen bekymret seg for- har selv stresset litt med at min plutselig var på 10 dager forrige pp og om det ville blitt problematisk hvis det skulle vedvare. 🙃 Jeg kommer hvertfall likavel til å spise opp tablettene jeg har med Wild Yam, siden jeg faktisk fikk noe effekt forrige måned 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. januar 2021 #288 Del Skrevet 12. januar 2021 Niny skrev (29 minutter siden): Dette var jo en offentlig gynekolog jeg ble henvist til i høst. Er det de som tar tidlig ultralyd? Hadde regnet med å finne en privat og betale litt ekstra her når den tid kommer 🙈 Ah ja, visste ikke at det var offentlig du var hos nå. Da må du nok finne en privat om du ønsker en tidlig UL Bare jeg som glemmer at det finnes flere... Jeg har samme gynekolog på 11.året nå gjør liksom alt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #289 Del Skrevet 12. januar 2021 Amatariel skrev (59 minutter siden): Ah ja, visste ikke at det var offentlig du var hos nå. Da må du nok finne en privat om du ønsker en tidlig UL Bare jeg som glemmer at det finnes flere... Jeg har samme gynekolog på 11.året nå gjør liksom alt der. Veldig greit når man har funnet en man liker, da kan man like gjerne beholde den. De kjenner til historikken også da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 12. januar 2021 #290 Del Skrevet 12. januar 2021 1 hour ago, Niny said: Jeg kommer hvertfall likavel til å spise opp tablettene jeg har med Wild Yam, siden jeg faktisk fikk noe effekt forrige måned 🙈 Jaaa, det hadde jeg sikkert gjort jeg også. Kan jo ikke skade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #291 Del Skrevet 13. januar 2021 2DPO i PP7 Kjenner jeg er litt skuffet over at jeg bare har fått 2 aksjer i det fertile vinduet. Planen var 1 til igår, selvom det plutselig var 1dpo.. 😅 Satser på at det var nok likavel 🤞😄 Men mannen har sovet dårlig siden han ble syk. Fortsatt mye slim igjen, selvom han er frisk igjen nå, så han la seg tidlig. I tillegg var vi på en visning igår. Vi planlegger å by på denne, så tankene var en annen plass mellom denne og han la seg 🙈🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. januar 2021 #292 Del Skrevet 13. januar 2021 Ååå så spennende med budgiving!! Jeg håper for dere 🤞 Jeg har selv fått positiv test samtidig som kjøp av ny bolig, så vet hvor spesielt det er - så hadde vært fantastisk moro om du også fikk oppleve det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #293 Del Skrevet 13. januar 2021 VI HAR KJØPT HUS! 🎉🎉🎉🎉 Kommer derfor til å trekke meg tilbake herfra for ei lita stund..! 😅🙈 Vi overtar huset til påske. Evt kikke innom i pauser på jobb, eller på kvelden når sofaen er inntatt. Blir litt å gjøre framover ja før vi skal selge leiligheten, så kommer vel kun til å oppdatere om det er noe spennende å oppdatere her 😊 Lykke til til dere alle, om jeg ikke gir lyd ifra meg på ei stund! Krysser fingrene for dere 💖💖 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. januar 2021 #294 Del Skrevet 13. januar 2021 Ååå gratulerer!!!! Så utrolig gøy! Nå skal du se at alt faller på plass for dere! ❤️ Full forståelse for at det blir mye å gjøre noe fremover 😁 Flytting er en slitsom, men veldig spennende prosess!! Blir så bra når alt er ferdig. Du mååå titte innom ja om det er noe spesielt å fortelle. Kommer til å savne deg alt for mye ellers! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 13. januar 2021 #295 Del Skrevet 13. januar 2021 Gratulerer, Niny Så morro med hus. Lykke til med prøvingen og flytting og selging! Så satser jeg på at det kommer en positiv oppdatering innen påske 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 13. januar 2021 #296 Del Skrevet 13. januar 2021 Hurrraaaaa, så utrolig gøy! Gratulerer masse med boligkjøp! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 13. januar 2021 #297 Del Skrevet 13. januar 2021 Så artig med boligkjøp! Kos deg med alt det innebærer, så regner jeg med vi hører fra deg innimellom likevel 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #298 Del Skrevet 15. januar 2021 4dpo Mye som skal gjøres nå om dagen! 🙈 Tankene går i spinn og jeg fokuserer ikke på jobb heller lengre, da jeg tenker bare på ting rundt huset og salg av leilighet 😅 Har fått varsel fra FF om at denne eggløsningen var unormalt tidlig 😂🙈 Kan jo ikke klage på det 😁 Endelig sluttet å blø og spotte etter celleprøven som ble tatt, men har murret mye av og på siden eggløsning. Idag hoppet tempen litt til 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. januar 2021 #299 Del Skrevet 15. januar 2021 Utrolig stas at du tar deg tiden med å komme inn hit 😁 Vet så veldig godt hvordan kjøp- og salgprosessen er. Den drar energi gitt! Sååå spennende da! Tenk at vi begge fikk EL tidlig på CD15! Håper det er et lykketall 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 16. januar 2021 #300 Del Skrevet 16. januar 2021 Så hyggelig med oppdatering 😊 Dette ser lovende ut 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå