Gå til innhold

Hva forbinder dere med navnet Sunniva?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.

Anonymkode: a14b6...3c5

Juice, gamle eventyr om helgener og helt normale jentenavn. Heldigvis er ikke Sunniva så etablert at det blir som å kalle henne Tine. Men en hel rekke jenter heter jo Tine eller Tina eller Betina, så... :vetikke: 

Anonymkode: 0c6b1...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Sunniva er egentlig et fint navn. Men jeg misliker noen som kalte datteren sin det, derfor liker jeg det ikke. Veldig personlig da, men dog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En over gjennomsnittlig søt jente. Mulig det er noe ubevvist med S-navn og Søt, når du ikke kjenner noen med det navnet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent til to Sunniva som jeg husker. Den ene en "rampete jente" jeg gikk på vgs. med som ikke var spesielt skoleinteressert, festet mye, var litt småkjip mot folk. Den andre var en fantastisk dame, god musiker, snill mot alle, gjorde det bra på høyere utdanning. Så ut i fra de to så tror jeg en "Sunniva" virkelig kan være alt mulig. Sånn har jeg det egentlig med de fleste navn, folk er og blir så forskjellige, selv med samme navn.

Anonymkode: 4065c...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner to som heter Sunniva, kjempeflotte jenter begge to!

Anonymkode: 29758...4cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei venninne som heter det, så hun er det første som kommer på tankene når jeg hører navnet. Ei tøff, men ustabil jente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De få jeg kjenner som heter det er flinkis-jenter. Veldig skikkelige og ordentlige, men litt kjedelige i all seriøsiteten sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsete, lav intelligens, downs, tjukk, ginger, kviser, sikler, cola bånn briller, fattig. 

Anonymkode: 9d65a...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Saph skrev:

Sunniva er seterjente med store pupper. 

Hvorfor det??? Jeg forbinder også det navnet med en "seterjente/budeie"... Litt usikker på puppestørrelse, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...