Gå til innhold

Vurderer å skaffe meg onlyfans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger penger for å betale ned gjeld i tillegg til jibben jeg har, og har tenkt mye på å ordne meg en onlyfans bruker. Problemet er at jeg ikke vet om noen gidder å betale meg, og evt hvor skal jeg finne menn som vil betale for å se meg halvnaken? Skal man vise ansikt på slike bilder? Og hvor mye er realistisk å ta i mnd for slike bilddr/videoer? Jeg tenkte rundt 350-500kr

Anonymkode: 1a821...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hard konkuranse om kundene. Er du atraktiv nok? Og ja, ansiktet er en stor fordel. 

Anonymkode: 91681...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med å lag Instagram bruker (privat selvfølgelig) der du legger ut litt, så må de gå på only fans for å få se mer. Bygg opp en del følgere der først, er nok av gamle griser 😅

Anonymkode: 5b1f1...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

1. Reklamer: reddit, twitter, sosiale medier

2. Du velger selv om du vil vise ansikt eller ikke, men ansikt selger bedre.

3. Jeg har 9.99$ per mnd, skal du opp mot 20-30$ så skal det være en meget bra profil. Tjener mer på custom content, der kan du velge egen pris (realistisk selvsagt)

4. Har hatt OF ca en mnd nå og tjent rett rundt 10k - mest på custom content! 

Anonymkode: 33785...23e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har du nok allereie gjort dette. Men husk at du kun burde gjøre det, om det er greit at din famile, venner og fremtidige jobb , både kolleger og sjef, ser deg slik. Da mange slike bilder blir stjålet, og postet på forum, og andre steder på nett gratis, det er ingen garanti for at KUN de som betaler ser deg. Om dette er greit, har du vel ikke noe å tape.

Anonymkode: 77558...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har du gjort det allerede? Hvis ikke kan du gjerne sende meg en melding så kan du få noen tips og triks :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man  ikke selge nudes! Kjenner en fyr som selger bilder og videoer av at han og gjengen pusser militærstøvlene sine, og det slo overraskende godt an. 😎

Anonymkode: 35c3e...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...