Gå til innhold

Cyklogest - alt kommer jo ut igjen...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar cykogest Morgen og kveld (etter egguttak) . Men etter et par tre timer kommer nesten hele stikkpillen ut igjen... normalt? 

forstår at noe vil komme ut .. men «hele» pilla? 

Anonymkode: 13aa8...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje du må sette den lenger inn. Den skal jo løse seg opp og vil komme ut litt mer litt etter litt slik jeg husker det

Anonymkode: be897...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje du må sette den lenger inn. Den skal jo løse seg opp og vil komme ut litt mer litt etter litt slik jeg husker det

Finnes det applikator? Dytter den inn så langt jeg greier... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, føler jo at alt kommer ut her også, bare ikke i pilleform. Mer som en liten dam cyclogest. Kroppen har tatt til seg det den trenger, har jeg tenkt. 

Mitt beste triks er å ha de i kjøleskapet. Er pillen kald er det lettere å sette den dypt 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Neutral90 skrev:

Hm, føler jo at alt kommer ut her også, bare ikke i pilleform. Mer som en liten dam cyclogest. Kroppen har tatt til seg det den trenger, har jeg tenkt. 

Mitt beste triks er å ha de i kjøleskapet. Er pillen kald er det lettere å sette den dypt 😏

Takk! Det skal jeg prøve :) tåler pillene temperatursvingninger ? ( de har ligget i romtemp en stund nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Det skal jeg prøve :) tåler pillene temperatursvingninger ? ( de har ligget i romtemp en stund nå..)

Har ikke opplevd problem med det jeg iaf men har heller ikke lest pakningsvedlegget om det er greit med så lav temperatur 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også disse var litt irriterende... Tok dem først etter toalettbesøk, men fant ut etter en stund at det var nyttesløst - for da kom pillen raskt ut, som du beskriver. Liggende stilling ble det beste. Måtte legge meg ned, og dytte pillen så laaangt inn som mulig, og ligge i ro et par minutter. Da gikk det bra, og pillen holdt seg der til den løste seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjent med akkurat denne, men med andre medisinske vagitorier så har jeg alltid fått beskjed om å føre den inn på kvelden, før leggetid, slik at den får kose seg der inne over natten. Da kommer den hvertfall ikke hel ut, men har måttet bruke truseinnlegg et par ganger pga "dam".

Anonymkode: 8798f...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kjent med akkurat denne, men med andre medisinske vagitorier så har jeg alltid fått beskjed om å føre den inn på kvelden, før leggetid, slik at den får kose seg der inne over natten. Da kommer den hvertfall ikke hel ut, men har måttet bruke truseinnlegg et par ganger pga "dam".

Anonymkode: 8798f...374

Cyclogest tas morgen og kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2020 den 9.27, AnonymBruker skrev:

Har funnet en aplikator - kommer vesentlig mindre ut når pilla kom lengre inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...