Gå til innhold

Hvordan lykkes på Match?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Virker så vanskelig. Fordi alle kan ta kontakt med alle, renner det inn med meldinger fra menn som ikke er aktuelle for meg (for unge, for langt unna, helt annen type osv). Mens de som jeg synes er attraktive og har god profil, har jeg trykket hjerte på. Men jeg hører ikke noe fra noen av dem. Er det sånn at på Match er det færre attraktive enn f.eks. Tinder, slik at de kjekke ikke gidder å jobbe for å få kontakt med noen? 

Hvordan lykkes som dame 50 år på Match? 

Anonymkode: 92655...37e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde Match var stort sett full av svindlere. prøv heller sukker.no

Anonymkode: 136cb...289

Skrevet

Match er en dårlig arena. Ingen jeg kjenner har noen god erfaring derfra. De flotte mennene drukner i havet av de evigsingle og lite attraktive (både utseende og personlighet).

Anbefaler happn eller tinder.

Anonymkode: 80947...5ab

• Liker 1
Skrevet

Men er du selv attraktiv nok for disse mennene du vil ha da?

Anonymkode: c22b8...2ef

Skrevet

Anbefaler å skrive til dem, heller enn å trykke hjerte.

Anonymkode: b1ff6...658

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på Match. Har testet både Sukker, Happn og Tinder først. Syns Match var mest seriøst. Tinder er en knulleapp.

Anonymkode: ae40a...52e

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte kjæresten min på Match. Har testet både Sukker, Happn og Tinder først. Syns Match var mest seriøst. Tinder er en knulleapp.

Anonymkode: ae40a...52e

Jeg synes de listene man skal bla gjennom på Match og så får alle du trykker nei på melding at du har sett på profilen deres.... Håpløst opplegg, ikke rart de annonserer som bare det med det "hemmelighets-greiene" sine der du kan snoke uten at de du ser på får melding.

jeg slettet Match etter to uker, og gikk tilbake til Tinder. Liker bedre opplegget der. Mulig Sukker fungerer bedre for meg, enn Match i alle fall.

Anonymkode: 92655...37e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...