Gå til innhold

Enerhaugen studentleiligheter?

Fremhevede innlegg

Gjest Viren (ikke innlogget)
Skrevet

Heisann,

har fått leilighet i Enerhaugen (samskipnadens leiligheter) fra høsten av,

er det noen som har bodd/vært der og har noen peiling på hvordan disse leilighetene er? Og finnes det heis? Vi skal visst bo i 8. etasje lol

Videoannonse
Annonse
Gjest Pet i.i.
Skrevet

Der har jeg bodd! I 8. etg. til og med! Hadde utsikt mot byen og den var flott. Trivdes godt der, hadde barn og det hadde mange andre i etasjen også så ungene fløy ut og inn hos hverandre og ble gode venner. Det var veldig sosialt. Det er jo også et veldig fint og sentralt område og bo i.

Gjest Pet i.i.
Skrevet

Og, ja, det er heis der. Leilighetene er litt forskjellige. Alle har åpent kjøkken og bad med badekar. Noen har ett soverom og noen har ett + alkove og noen har to. Alle har romslig veranda.

Gjest Viren (ikke innlogget)
Skrevet

Ah, tusen takk , nå ble jeg lettet! Så for meg sofaer opp 8 etasjer, og ikke minst guttungen opp og ned trappene (han kan ikke gå enda ,og vil nok uansett bli en stund før han greier å gå så mye).

Gleder meg !

Skrevet

Koselig område. :)

Og kort vei til buss, t-bane, butikk etc.

Skrevet

Hei. Jeg jobbet i barnehagen i blokka.. Fine leiligheter der, fint for folk som er litt utadvente da får man fort nye venner og barna får lekekamerater...

Barnehagen er forøvrig også veldig ok hvis det skulle bli aktuellt..:-)

Venninnen min jobber der enda :)

Du vil nok trives der... Og i motsetning til endel andre heiser så fungerer faktisk denne stort sett... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...