Honey Dew Skrevet 12. november 2020 #241 Del Skrevet 12. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper de legger på enda mer lydeffekter i neste sesong. Og at vi får se enda mer av hostedamene. Anonymkode: 18b18...253 Nei!!!!!!!!! Jeb brekker meg nesten av den hostingen. Så ekkelt er det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 12. november 2020 #242 Del Skrevet 12. november 2020 (endret) Anyway, Jeg syntes Håkom og Aurora var litt søte sammen da Aurora skulle prøve klær og ikke klarte la være le litt når Håkon imiterte 'gnålingen' hennes, og så da hun skulle ha den catwalken og Håkon ble heeeelt betatt 🤭 Jeg digger også hvor sykt borskjemte Haider familien er og hvor lite selvinnsikt de virker å ha på det området. Må jo bare le av dem når faren prøver å bestikke kidsa med penger mens mora helt seriøst mener at den stakkars bussen bare skal pelle seg vekk fordi den står i veien 😅 Endret 14. november 2020 av Kragebein Ryddet for brukerdebatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #243 Del Skrevet 12. november 2020 På 11.11.2020 den 16.19, lsklars skrev: Nå kommer Tom og Lukas igjen også. Er det virkelig nødvendig med all resirkulering av folk. Og folk gjør akkurat det samme, paragliding nå igjen, og alle skal visstnok i dette panic rommet nå. Haha, jeg synes Tom og Lukas er skikkelig søte, ler godt av Tom 🥰 Anonymkode: 02ed7...bd9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 12. november 2020 #244 Del Skrevet 12. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, jeg synes Tom og Lukas er skikkelig søte, ler godt av Tom 🥰 Anonymkode: 02ed7...bd9 Jeg smelter helt av Lukas 🥰 Og Tom ser så ut som en gammel rocker til tider selv om jeg tror neppe det er det han er! 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 12. november 2020 Forfatter #245 Del Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg synes Tom og Lukas er skikkelig søte, ler godt av Tom 🥰 Anonymkode: 02ed7...bd9 Joa,i forhold til en del andre der, så greit nok, Tom er bra nerd, he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #246 Del Skrevet 12. november 2020 Tom er tidligere lærer. Tviler ikke et sekund på at han var en utmerket lærer, og at han sikkert er ansvarlig for å ha brakt frem mange lovende mennesker. Anonymkode: 18b18...253 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #247 Del Skrevet 12. november 2020 2 timer siden, lsklars skrev: De siste sesongene har de begynt å legge på mer lyder.., ene mer irriterende enn den andre.. Den latteren er nå bare irriterende å høre på, hosting og slurpelyder osv. Er det 12 år gamle folk som lager denne serien ? Nå har jeg lest hele denne tråden og jeg lurer genuint, hvorfor i all verden ser du på charterfeber? Jeg kan ikke se en eneste positiv kommentar fra deg. En negativ kommentar er greit, men kjære vene.... Anonymkode: f4eb6...954 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 12. november 2020 Forfatter #248 Del Skrevet 12. november 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg lest hele denne tråden og jeg lurer genuint, hvorfor i all verden ser du på charterfeber? Jeg kan ikke se en eneste positiv kommentar fra deg. En negativ kommentar er greit, men kjære vene.... Anonymkode: f4eb6...954 Kan du ikke se det altså.. Prøv igjen gutten min. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 13. november 2020 #249 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg synes Lillian er direkte slitsom. Glad jeg aldri har vært på ferie med noen sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. november 2020 #250 Del Skrevet 13. november 2020 Synes Tom og Lukas er så koselige. Glad de er med i år også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 13. november 2020 #251 Del Skrevet 13. november 2020 På 10.11.2020 den 20.25, AnonymBruker skrev: Røyke-gjengen fra Buskerud. Hjelpe meg... Anonymkode: 53ec7...b90 Ja, det er gjengen sin det. De har god folkeskikk, kultiverte og et sunt forhold til røyking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. november 2020 #252 Del Skrevet 13. november 2020 På 5.11.2020 den 20.19, AnonymBruker skrev: Off, de leppene til Iselin, hvorfor gjør folk seg så ille med vilje? Anonymkode: a6bb9...fac Ikke bare leppene... hun har et så tjukt lag med make-up-krem klint over hele ansiktet at jeg finner ikke ord! TJUKT! Og det i syden, der man gjerne er for å få litt sol i ansiktet og litt farge. Det gjør man jo ikke med en cm tjukt lag med makeupkrem i trynet. Og så svetter man jo en del i syden.... det ansiktet med all den kremen og så pipler det svette gjennom? Vakkert.... Hun burde vaske ansiktet sitt og la det puste fritt for en gangs skyld. Jeg har aldri sett henne uten det tykke laget sminke. Jeg tror det er fordi hun opprinnelig er rødhåret og har fregner. Hun ønsker å skjule fregnene. Jeg synes fregner er sjarmerende, jeg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 13. november 2020 Forfatter #253 Del Skrevet 13. november 2020 18 minutter siden, Million skrev: Ikke bare leppene... hun har et så tjukt lag med make-up-krem klint over hele ansiktet at jeg finner ikke ord! TJUKT! Og det i syden, der man gjerne er for å få litt sol i ansiktet og litt farge. Det gjør man jo ikke med en cm tjukt lag med makeupkrem i trynet. Og så svetter man jo en del i syden.... det ansiktet med all den kremen og så pipler det svette gjennom? Vakkert.... Hun burde vaske ansiktet sitt og la det puste fritt for en gangs skyld. Jeg har aldri sett henne uten det tykke laget sminke. Jeg tror det er fordi hun opprinnelig er rødhåret og har fregner. Hun ønsker å skjule fregnene. Jeg synes fregner er sjarmerende, jeg. To kvakk kvakker der, hun her og linni.. Like fæle begge to 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 13. november 2020 Forfatter #254 Del Skrevet 13. november 2020 Hvor ble det av Fred Åge ? Vi så han dro ned, men ikke noe etter det, hmmm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 13. november 2020 Forfatter #255 Del Skrevet 13. november 2020 Håper vi får sett noe mer av Fred Åge, er neppe lenge igjen av sesongen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 13. november 2020 #256 Del Skrevet 13. november 2020 Ai, ai jeg klarer ikke la være å cringe hardt når 'Jane og gjengen' (...gud jeg hater det navnet 🙄 ) tar slike heiarop eller hva søren kalles når de legger hendene sammen og bare "wooooo". Det er så flaut 🤭 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 13. november 2020 Forfatter #257 Del Skrevet 13. november 2020 15 minutter siden, Zidji skrev: Ai, ai jeg klarer ikke la være å cringe hardt når 'Jane og gjengen' (...gud jeg hater det navnet 🙄 ) tar slike heiarop eller hva søren kalles når de legger hendene sammen og bare "wooooo". Det er så flaut 🤭 Enig. Aldri skjønt poenget med, ei heller aldri vært med på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 14. november 2020 #258 Del Skrevet 14. november 2020 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, adm Edit: Ryddet for ryktespredning, personangrep og svar til dette. Edie, adm. Endret 16. november 2020 av Edie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #259 Del Skrevet 16. november 2020 På 12.11.2020 den 20.27, Zidji skrev: Anyway, Jeg syntes Håkom og Aurora var litt søte sammen da Aurora skulle prøve klær og ikke klarte la være le litt når Håkon imiterte 'gnålingen' hennes, og så da hun skulle ha den catwalken og Håkon ble heeeelt betatt 🤭 Jeg digger også hvor sykt borskjemte Haider familien er og hvor lite selvinnsikt de virker å ha på det området. Må jo bare le av dem når faren prøver å bestikke kidsa med penger mens mora helt seriøst mener at den stakkars bussen bare skal pelle seg vekk fordi den står i veien 😅 Lite selvinnsikt var ordet for haider familien. Å de er seriøse leger i privaten.. Hvor lange er pasientlisten tro? Anonymkode: bc506...4d4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #260 Del Skrevet 16. november 2020 Altså, Haider.... 🙄 Anonymkode: b96da...b15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå