AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Håper noen kan hjelpe meg med å avgjøre hvilken Kindle jeg skal kjøpe Jeg har for tiden en Kindle paperwhite 2013 modell. Jeg leser mye, ca. 2 bøker i uken, så denne har blitt godt brukt. I det siste har den dog begynt å vise sin alder, så jeg tenker på å oppgradere. Valget står da mellom å kjøpe den nyeste varianten av paperview, eller å prøve meg på en oasis. Oasis ser ut til å være dobbelt så dyr som paperview, men jeg ser ingen grunn til at den er det, med unntak av at man kan justere varmen på lyset, noe som sikkert er bra når man leser på kvelden. Så jeg lurer derfor på om det er noen som har erfaring med én av disse, evt. begge, og om dere kan dele deres erfaringer. Stor takk på forhånd Anonymkode: 06511...c11
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg har en Oasis og for meg er det gull verdt å kunne justere varmen på lyset! Jeg liker å lese før jeg sovner, men nå som jeg er blitt eldre merker jeg at jeg blir i økt grad sliten i øynene av det skarpe hvite lyset. Det er hovedgrunnen til at jeg valgte Oasis fremfor en billigere modell og jeg er kjempe fornøyd. Utover akkurat det merker jeg ikke den store forskjellen, elsker Kindle! 😊 Anonymkode: b75b2...443 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en Oasis og for meg er det gull verdt å kunne justere varmen på lyset! Jeg liker å lese før jeg sovner, men nå som jeg er blitt eldre merker jeg at jeg blir i økt grad sliten i øynene av det skarpe hvite lyset. Det er hovedgrunnen til at jeg valgte Oasis fremfor en billigere modell og jeg er kjempe fornøyd. Utover akkurat det merker jeg ikke den store forskjellen, elsker Kindle! 😊 Anonymkode: b75b2...443 Tusen takk for svar! Leser mye om kvelden jeg også, så jeg har bestemt meg for å gå for en Oasis. Tusen takk igjen 😊 Anonymkode: 06511...c11 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg har også Oasis og er superfornøyd. Godt voksne øyne her også. 😅 Anonymkode: 3ab41...a6d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå